NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
1666858030215.png


Kalender:
NBA schedule 2022-2023

Thread 2021-2022
Thread 2020-2021
 
Prijzen van League Pass zijn bekend. 110 voor 1 login, 150 voor 2 simultane logins (75 euro samenleggen met ne maat, locatie maakt niet uit als ik het zo begrijp).

Dan ga ik er toch nog eens voor gaan denk ik ^^
 
Celtic coach Udoka geschorst voor gans het seizoen door Boston :oink:
Zou een affaire hebben gehad met een medewerkster. Omdat dat tegen de huisregels is nu dus die schorsing...

Lijkt mij toch meer aan de hand als je uw topcoach daarvoor een jaar schorst.
 
Prijzen van League Pass zijn bekend. 110 voor 1 login, 150 voor 2 simultane logins (75 euro samenleggen met ne maat, locatie maakt niet uit als ik het zo begrijp).

Dan ga ik er toch nog eens voor gaan denk ik ^^

Idem. Heb het vorig seizoen geprobeerd om het enkel via Eleven te volgen. En na een maand boeide het mij al niet, omdat je of een snert affiche kreeg, of die vreselijke Nederlandstalige commentaar op Eleven.

75 euro is dik ok. Zin om de Cavs en Grizzlies eens op de voet te volgen dit seizoen.
 
Jokic tied with Chamberlain for most triple doubles as a center

3 wedstrijden ver en al 2 triple doubles, wordt echt nooit saai.
 
Lakers 0-4
The Lakers have a 97.1 offensive rating this season. Every other team in the NBA has an ORTG of 100+.
Westbrook in die game tegen de Clippers met 0-11 FG


The drama keeps on giving 🥲
 
Hilarisch toch :rofl:

Ondertussen al volop load management voor sommige spelers (Kawhi). Dat is toch echt een plaag de laatste jaren...
Ze zouden beter eens snoeien in het aantal games per seizoen imho. Dat gaat waarschijlijk nooit gebeuren omdat er veel te veel geld mee gemoeid is, maar dat zou echt een zegen zijn voor de fysiek van sommige spelers.
 
Sinds die "roty" jaar van Simmons kan ik die kerel niet af, en het wordt alleen maar erger. Er is geen enkele speler, neen mens, op aarde, die met zijn bouw de lat zo laag legt op sportvlak. Dat is echt abnormaal waar hij zich mee tevreden houdt. Die zou beter in het buitenland spelen en de ster gaan uithangen in een onbekende stad.
 
The Brooklyn Nets have suspended Kyrie Irving for a minimum of five games without pay, they announced on Thursday, a week after Irving first publicized a film full of antisemitic tropes.

Nog zo'n soap die blijft geven.
 
Eigenlijk erg dat dat team nog zo'n aandacht blijft krijgen terwijl Jokic vannacht nog maar eens een triple double had. Hij staat nu voor Chamberlain op de all time list.

Banchero ROY als die geen blessure krijgt imho.
 
Eigenlijk erg dat dat team nog zo'n aandacht blijft krijgen terwijl Jokic vannacht nog maar eens een triple double had. Hij staat nu voor Chamberlain op de all time list.

Banchero ROY als die geen blessure krijgt imho.
Die Banchero is wel gek, die speelt ook niet als een rookie tbh. Als Magic zo verder gaat kunnen ze Wembanyama ook nog draften volgend jaar.
 
Veel grote ploegen of pretenders met een negatieve W-L aan het seizoen begonnen

Lakers 2-8
Warriors 4-7
Heat 4-7
Nets 4-7
76ers 5-6
 
Vooral de Warriors verschiet ik van...
Nu wacht ik meestal af tot een ploeg minstens 20 wedstrijden heeft gespeeld, maar de Sixers en Heat zouden toch ook een winning record moeten hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan