Basketbal: USA on top of stunt van Belgian Cats bij de vrouwen?

Wemby zijn emotie was mooi om te zien. Die geloofde echt dat ze konden winnen. Echt een winnaar.

Jammer dat we volgens Vandegoor nu 4j moeten wachten tot hij misschien een echte ster kan worden.

Embiid die zijn medaille krijgt, de hele Franse zaal gaat wild met het fluiten en die Amerikanen gaan ze nog wat jennen door teken te doen dat ze luider moeten fluiten.

Heerlijk momentje.

Ik snap niet hoe sommigen durven zeggen dat we “weer” “maar” voor brons gaan en mogelijks “weer” “maar” vierde worden. In plaats van dwaze choke commentaren te geven vanuit uwe luie zetel, zorg zelf dan eens voor een medaille? Minstens zilver want brons hebben we al genoeg blijkbaar. :unsure:

De Cats hebben hier al een fantastisch tornooi gespeeld. Hoe zij hun herpakt hebben na die eerste wedstrijd is fenomenaal. We spelen hier ook niet tegen Janneke en Mieke he. De Fransen zijn dodelijk efficiënt, hebben ons nog meer fouten doen maken en hebben die afgestraft.
Dodelijk efficiënt juist vanop de vrij worp anders waren de Fransen hun scoring percentages lager dan de Belgen.

Nu normaal was het toernooi gedaan achter Duitsland en USA maar ze hebben een mooie parcours afgelegd juist jammer dat ze het zelf weggegeven hebben.

Nu Australië word niet makkelijk maar we kunnen nog 1 keer achter onze cats staan en en Supporteren voor brons want dat verdienen ze wel.

Het gaat nog niet zo evident worden om die bronzen medaille te veroveren. Net een driepunter door Vanloo wel, 50-54.

Dit toernooi al meermaals gezien dat zelfs een ruime voorsprong van meer dan 10 punten geen zekerheid op een overwinning is.
Het zal er vooral vanaf hangen wie de laatste 5min het momentum heeft en een kleine voorsprong kan vasthouden. Ik zie geen van de twee ploegen zwaar uitlopen...

Ben ik de enige die vind dat België bij een rebound van Australië meer staat te kijken of de bal erin gaat dan te anticiperen dat de bal terug komt ?

Komaan alles of niets nu vol voor gaan

Terug
Bovenaan