SomeDude
Well-known member
Als je het peloton inhaaltWat zijn winstrondes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je het peloton inhaaltWat zijn winstrondes?
Eerder wat op het scherm komt, hij mist al eens iets. Het is ook hectisch om volgen.Ik weet eigenlijk niet of ik Renaat moet geloven of hetgeen wat op het scherm komt![]()
Awel dat was ik mij dus ook aan 't afvragenRenaat die niet doorheeft dat Torres met een ronde voor Fabio komt…
Hij beseft nu dat die nog heel dicht kwam!Renaat die niet doorheeft dat Torres met een ronde voor Fabio komt…
Had dat toch wel door (uiteindelijk)Renaat die niet doorheeft dat Torres met een ronde voor Fabio komt…
Veel te laat. Zwak commentaar. 2e keer in mijn leven dat ik die puntenkoers zag en zit naar de tv te roepen dat die Spanjaard hem nog kon pakken (werd echt nipt)… geen goede beurt weer.Had dat toch wel door (uiteindelijk)
Als technerd/datahoer vind ik het inderdaad zo goed als onmogelijk om al die info te vinden. Cyclingspy op Instagram en cyclingnews zijn wel nog goed op dat vlak.Ik dacht dat België eigen baanfiets had maar Fabio rijdt op een canyon?
Stond nochtans op hun site hoor.Als technerd/datahoer vind ik het inderdaad zo goed als onmogelijk om al die info te vinden. Cyclingspy op Instagram en cyclingnews zijn wel nog goed op dat vlak.
Ook trouwens leuk om als leek eens te doen. Ik heb een paar jaar geleden eens met mijn (fietsende) collega's een initiatie gaan volgen in Gent. Ik vond de funfactor redelijk hoog.Hopelijk de kentering waarin we meer en meer een traditie op het baanwielrennen opvolgen. De piste is Heusden zolder is natuurlijk heel belangrijk daarbij. Fantastische discipline
Is alles behalve vanzelfsprekend. Kopecky bolt ook rond op een argon18 geen sworks. Kaden groves bvb zit ondanks zijn Alpecin contract ook op een factor samen met de rest van het aus teamStond nochtans op hun site hoor.
![]()
CANYON BIKES AND CANYON ATHLETES DESTINED FOR PARIS GAMES, STARTING 26 JULY
Canyon reveals athletes competing across Road race, Triathlon, Track and Cross Country eventsmedia-centre.canyon.com
Logisch dat hij als alpecin rijder een canyon heeft en niet op een Ridley gaat rijden natuurlijk.
Soms is daar een heel simpele verklaring voor. Specialized heeft geen top pistefiets, Lotte moet dus uitwijken naar een ander merk.Is alles behalve vanzelfsprekend. Kopecky bolt ook rond op een argon18 geen sworks. Kaden groves bvb zit ondanks zijn Alpecin contract ook op een factor samen met de rest van het aus team