Wielrennen: weg, baan, MTB en BMX

Had dat toch wel door (uiteindelijk)
Veel te laat. Zwak commentaar. 2e keer in mijn leven dat ik die puntenkoers zag en zit naar de tv te roepen dat die Spanjaard hem nog kon pakken (werd echt nipt)… geen goede beurt weer.

Top van Fabio, leuk om te zien ook die baankoersen.

Hopelijk de kentering waarin we meer en meer een traditie op het baanwielrennen opvolgen. De piste is Heusden zolder is natuurlijk heel belangrijk daarbij. Fantastische discipline

Als technerd/datahoer vind ik het inderdaad zo goed als onmogelijk om al die info te vinden. Cyclingspy op Instagram en cyclingnews zijn wel nog goed op dat vlak.
Stond nochtans op hun site hoor.

Logisch dat hij als alpecin rijder een canyon heeft en niet op een Ridley gaat rijden natuurlijk.

Hopelijk de kentering waarin we meer en meer een traditie op het baanwielrennen opvolgen. De piste is Heusden zolder is natuurlijk heel belangrijk daarbij. Fantastische discipline
Ook trouwens leuk om als leek eens te doen. Ik heb een paar jaar geleden eens met mijn (fietsende) collega's een initiatie gaan volgen in Gent. Ik vond de funfactor redelijk hoog.

Stond nochtans op hun site hoor.

Logisch dat hij als alpecin rijder een canyon heeft en niet op een Ridley gaat rijden natuurlijk.
Is alles behalve vanzelfsprekend. Kopecky bolt ook rond op een argon18 geen sworks. Kaden groves bvb zit ondanks zijn Alpecin contract ook op een factor samen met de rest van het aus team

Is alles behalve vanzelfsprekend. Kopecky bolt ook rond op een argon18 geen sworks. Kaden groves bvb zit ondanks zijn Alpecin contract ook op een factor samen met de rest van het aus team
Soms is daar een heel simpele verklaring voor. Specialized heeft geen top pistefiets, Lotte moet dus uitwijken naar een ander merk.

Terug
Bovenaan