Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit.Waarom altijd zo negatief, ze zijn verdomme 4des geworden op een Olympisch tornooi…
Had er meer ingezeten? Uiteraard, maar wees is trots op onze nationale ploegen.
Ze zaten toch wel in de halve finale en verliezen hier ook door eigen toedoen vind ik, was het een top tournooi nee maar van waar ze terug gekomen zijn zeker en vast.Dus eigenlijk hebben ze 3 matchen gewonnen en 4 verloren. Prachtig toernooi inderdaad…
Mee eens. Ze hebben er hard voor geknokt. Voor hetzelfde geld was het tegen Japan al afgelopen.Waarom altijd zo negatief, ze zijn verdomme 4des geworden op een Olympisch tornooi…
Vanloo speelt best een goeie wedstrijd, maar dat je daar als PG 3-4 seconden met die bal in je handen staat zonder schijnbaar enig besef van de shotclock is erg...daar gooi je gewoon zelf de wedstrijd weg.
Zeker na Japan. Dan had ik liever gehad dat ze het niet gered hadden. Want nu hebben ze geknokt en gevochten .. en voor wat?Alle respect voor de Cats en wat ze al verwezenlijkt hebben, maar hier kan je toch niet tevreden mee zijn. Die laatste play somt hun toernooi perfect op imo. Twee kansen op een medaille vergooid, niet door de sterkte van de tegenstander maar door zelf niet 100% te presteren imo. 4e plaats blijft mooi op papier, maar denk dat iedereen (en vooral de speelters zelf wrs) het toch vooral als een gemiste kans gaan zien.
Dat ge kritiek hebt wil niet noodzakelijk zeggen dat ge niet trots zijt é. Het is topsport, daar raakt ge niet vooruit door constant tevreden te zijn met gelijk wat ge bereikt, en ik ben er vrij zeker van dat de Cats zelf dat ook allemaal vinden. Zoals Dixaq zegt mist ge hier 2 keer een kans op een medaille grotendeels door eigen toedoen.Waarom altijd zo negatief, ze zijn verdomme 4des geworden op een Olympisch tornooi…
Voor veel journalisten – althans lui met een perskaart rond de nek, dat is niet altijd hetzelfde – is dat lastig. Van journalisten wordt op de Olympische Spelen verwacht dat ze mee vieren met de triomfen en mee treuren bij verlies, niet dat ze schrijven/zeggen waar het op staat. Al helemaal niet dat ze, zoals in Nederland veel vaker gebeurt, gewoon de vraag stellen die moet worden gesteld.
“Mogen we dit (gezien de verwachtingen die je zelf hebt gecreëerd) een afknapper noemen?” Stel die vraag in de mixed zone waar het bordje Belgium hangt en je krijgt gegarandeerd of een boze blik of tranen. Sluwe sporters spelen het vervolgens via hun sociale media en antwoorden niet op de vraag maar posten “Sorry”.
Voor wat? Voor een vierde plaats op de Olympische Spelen natuurlijk. Het is niet omdat je geen medaille haalt dat ge ineens ne pannenkoek zijt hé, ze hebben alsnog een beste prestatie ooit op de OS neergezet, ook al had je gehoopt op meer.Zeker na Japan. Dan had ik liever gehad dat ze het niet gered hadden. Want nu hebben ze geknokt en gevochten .. en voor wat?
OK een olympisch diploma? Maar ja ..
Ik bedoel gewoon. Ze moesten met een absurd puntenaantal winnen van Japan om uberhaut door te gaan. Dat sprookje gebeurt dan nog ook en dan haal je alsnog geen medaille. Dat is gewoon keihard.Voor wat?