NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had nog vergeten dat er ook 1 is over de 3 broers antetokounmpo op disney. Die vond ik eigenlijk nog 1 van de beste. Titel is Rise.
 
Grote fan hier van de Netflix reeks Last Chance U: basketball. Seizoen 2 staat sinds december op Netflix, ben er bijna door.
Ondertussen de 2 seizoenen er doorgejaagd. Wat een zalige reeks. Dat zijn zo'n zaken waar ik oneindig naar kan kijken. Die sportcultuur in de US is toch ook zo intrigerend.

Zou blijkbaar wel geen 3e seizoen meer van komen, helaas.
 
Vuile move van Brooks wel, maar dan altijd die hoeveelheid volk die er op moet vliegen...
Toch wel meer en meer van dat soort incidenten de laatste tijd heb ik de indruk?!
 
Brooklyn Nets star Kyrie Irving has told the franchise that he wants to be traded ahead of Thursday's deadline, source tells ESPN.

😂😂😂
 
Maar ze gaan er ook niets aan overhouden nadien wss?

Wel leuk Dinwiddie terug bij de Nets.

Keer zien of Luka ook met iemand als Irving kan schitteren.
 
Da's bijna gratis voor de Mavs.
Voor een einde-contract Kyrie waar je totaal geen staat op kan stellen of hij zal bijtekenen. Voor een speler die in al zijn franchises meer een tumor was dan wat anders. Ik vraag mij ook vooral af of hij echt naar Dallas wou, want de Lakers gingen ook heel diep. Als Nets zijnde zou ik hem ook wel een hak willen zetten.

Aan de andere kant van het spectrum heb je dan wanneer zijn hoofd goed zit hij wel eens heel scary zou kunnen zijn met Luka als ze bal leren delen, want het zijn toch 2 ball dominant players. We zullen het weldra weten.

Kyrie Irving blijft voor mij 1 grote soap tot wanneer hij eens uit de league zal vallen.

Ook nog: Golden State’s Stephen Curry is expected to miss multiple weeks with a left leg injury. Poeh, ze hebben het daar al zo moeilijk in de strijd voor zelfs maar een play-in ticket.
 
Laatst bewerkt:
Featured-Image_EDIT_DOTCOM_Chasing_History_LeBron_Kareem.jpg
't is zover...
All time scoring record gebroken. Wat een carrière :crazy:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan