NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij Arenas was het omdat hij een wapen mee had in de kleedkamer en er zijn ploegmaat mee bedreigde.
Dan is het geen er van Morant nu bekend is wel een stapje lager.
Ze zijn daar wel doodsbenauwd voor slechte publiciteit natuurlijk. Morant is een van de goudhaantjes dus kunnen ze dat soort gedrag wel missen.
 
Vergeten jullie zijn gedrag niet op die high-school game of wat het ook was?
Het is een en-en-en verhaal aan het worden.
Beste dat hij nu doet is zeggen wat voor kalf hij was en dat hij nu de straf zal nemen wat het ook zal zijn en zich zal gedragen naar een prof.
 
Gaat volgens mij ook al lang niet meer alleen over die gun. Er zijn toch ook vreemde reports geweest waar hij jongeren zou bedreigd hebben en eentje in mekaar geslagen. Er is duidelijk wel wat aan de hand met het figuur Morant.
 
Het Westen is toch echt crazy :crazy:
Dallas op dit moment zelfs geen Play-in's, maar binnen twee matchen kunnen ze weer 6de staan.
Buiten de top drie kan het daar nog alle kanten uit.
 
Dallas zal het toch moeilijk hebben. Net een back-to-back verloren tegen de Hornets :censored:.
Er zijn duidelijk problemen sinds de Kyrie trade. Ze stonden 4e en zijn sindsdien 5-13.

Westen is toch al een rollercoaster geweest, na 30 matchen stonden de Pels 1st. Daarna stonden de Grizzlies comfortabel aan de leiding en zijn ook weggegleden na een heel slechte streak. Kings spelen eigenlijk heel goed ook. Playoffs kunnen wel eens raar kunnen worden. Zien hoe de injuries van KD en PG nog evolueren ook.
 
Als je dan ziet wat de Knicks dan doen met Brunson. Onbegrijpelijk dat ze die dan hebben laten gaan...
Brunson wou ook naar de Knicks dus die was sowieso wel weg denk ik. Misschien enkel een max contract hem had kunnen overtuigen maar het is achteraf natuurlijk makkelijk om te zeggen dat hij dat waard is.

Grootste problemen voor Dallas zijn gewoon hun defense en Jason Kidd (Wat een slechte coach is dat wel niet :wallbash:). Sinds de Kyrie trade zijn ze bij de laatste 10 qua defense maar ook daarvoor was die gewoon slecht dit jaar. Vorig jaar hadden ze nog een top 6 defense.

Goed ik denk dat de meeste mensen wel wisten dat de Kyrie trade slecht ging aflopen voor de Mavs. 2 guards die constant de bal in hun handen willen en geen defense spelen werkt nooit. Kyrie is waarschijnlijk weg tenzij ze hem een max contract geven wat natuurlijk ook ongelooflijk dom zou zijn dus ik weet niet wat Dallas gaat doen. Hopelijk blijft Doncic daar niet te lang en gaat hij naar ergens waar ze een deftig team kunnen en willen bouwen. Al zal Doncic ook wel de nodige aanpassingen moeten doen qua speelstijl en fysiek als hij die volgende stap wil zetten.
 
Amai Boston :spraybottle:
Even laten zien wie er baas is...
Al kan dat volgende wedstrijd weer helemaal draaien, wat een seizoen.
 
Amai Boston :spraybottle:
Even laten zien wie er baas is...
Al kan dat volgende wedstrijd weer helemaal draaien, wat een seizoen.
Gohja, Bucks op een back-to-back en schoten enorm slecht. Het zal ze misschien ook helpen om de focus te verhogen. Ik zet alleszins mijn geld op de Bucks voor de titel.
 
Laatst bewerkt:
Gohja, Bucks op een back-to-back and schoten enorm slecht. Het zal ze misschien ook helpen om de focus te verhogen. Ik zet alleszins mijn geld op de Bucks voor de titel.
Ik ook hoor, de NBA heeft wel vaker van die wedstrijden, zeker dit seizoen...
 
Dju. Ik volg de Knicks nu al een paar jaar, maar niet heel intensief. Vooral via de Instagram pagina en dan zie je de scores etc ook wel voorbij komen.
Kameraad van mij heeft mij toen constant zitten spammen om RJ etc in het oog te houden.
Vind het dit seizoen echt wel een toffe ploeg eigenlijk, Brunson , Barrett, Grimes,… Zonder de echte star quality (een Randle is m.i. geen Tatum ofzo). De tijd van Rose en Kemba vond ik het maar meh.
 
Amai Boston :spraybottle:
Even laten zien wie er baas is...
Al kan dat volgende wedstrijd weer helemaal draaien, wat een seizoen.

Boston is heel gevaarlijk. Zij kiezen al heel het seizoen hun games uit. Ze weten dat ze goed zijn en dat het pas in de playoffs er toe doet.
 
Dju. Ik volg de Knicks nu al een paar jaar, maar niet heel intensief. Vooral via de Instagram pagina en dan zie je de scores etc ook wel voorbij komen.
Kameraad van mij heeft mij toen constant zitten spammen om RJ etc in het oog te houden.
Vind het dit seizoen echt wel een toffe ploeg eigenlijk, Brunson , Barrett, Grimes,… Zonder de echte star quality (een Randle is m.i. geen Tatum ofzo). De tijd van Rose en Kemba vond ik het maar meh.
Tijd van Melo, Jr Smith en Stoudmire ni meegemaakt dan zeker 😂
 
Laatste week van het reguliere seizoen.

In het Oosten ligt het min of meer vast, Miami kan Brooklyn eventueel nog naar de play-ins sturen maar dat lijkt mij moeilijk.
Chicago zal de 10de plek wel behouden denk ik en misschien Atlanta nog doen zakken. Voor de play-offs zie ik enkel de top drie als serieuze kandidaat om iets te behalen.
1680589978132.png



Het Westen is wat zotter op dit moment. Alles tussen plaats vijf en tien ligt op een zakdoek. de Lakers en Pelicans zijn sterk bezig de laatste games en kunnen de play-offs nog halen. Dallas lijkt mij uitgeteld met hoe ze op dit moment aan het spelen zijn. Van de top ben ik op dit moment enkel overtuigd van de Kings. Bij de andere ploegen heb ik op dit moment echt niet het gevoel dat die er 100% klaar voor zijn.
1680590098669.png


Die play-ins zorgen wel voor wat extra spanning in de laatste week. Vroeger was er enkel de strijd om plaats 8, dat is nu een strijd om plaats 6 en een strijd om plaats 10 geworden.
 
De Lakers gaan er toch niet veraf zijn als Davis heel kan blijven. Daar wil gewoon niemand van die top seeds tegen uitkomen. Of ze sterk genoeg zijn om wat uit de East komt ook te verslaan in de Finals, daar ben 'k wel minder zeker van.
 
De Lakers gaan er toch niet veraf zijn als Davis heel kan blijven. Daar wil gewoon niemand van die top seeds tegen uitkomen. Of ze sterk genoeg zijn om wat uit de East komt ook te verslaan in de Finals, daar ben 'k wel minder zeker van.
Vannacht toch al gedaan wat ze moesten doen, ik zie ze toch nog die zesde plek binnenrijven.

Embiid die zijn MVP-case wat kracht heeft bijgezet... Hopelijk kunnen ze wat potten breken in de play-offs.
Verder zie ik Miami die zesde plek nog binnenhalen, geen titelkandidaat maar ik zou er niet tegen willen uitkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan