NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Clippers zonder PG en Kawhi heeft 2 games gespeeld. Die laatste is stilaan waardeloos voor een franchise want je kan er niet op rekenen.
 
Laatst bewerkt:
De Clippers zonder PG en hoeveel games heeft Kawhi heeft 2 games gespeeld. Die laatste is stilaan waardeloos voor een franchise want je kan er niet op rekenen.
Inderdaad, LA zit nu ook op een high maar ik zie AD ook nog uitvallen al brengt die de laatste matchen niet veel meer bij.

Zonde van al dat talent dat door blessures hun carrière gefnuikt ziet...
Onlangs een artikel gelezen over hoe jong talent al van het prille begin zwaar belast wordt met toernooien etc. waardoor daar veel meer blessures ontstaan die ze dan later door het zware speelschema van de NBA terug krijgen.
 
Playoff Jimmy :love:
Heat - Knicks zal wel een tactisch steekspel worden met die twee coaches...
In theorie zijn de Knicks minder uitgerust om Butler af te stoppen, maar je weet nooit wat Thibodeau defensief uit zijn hoed trekt.
 
GSW wel op stoom aan het komen heb ik de indruk. Fox is geblesseerd en de Kings hebben nu geen thuisvoordeel meer.
 
Playoff Jimmy :love:
Heat - Knicks zal wel een tactisch steekspel worden met die twee coaches...
In theorie zijn de Knicks minder uitgerust om Butler af te stoppen, maar je weet nooit wat Thibodeau defensief uit zijn hoed trekt.
Knicks zijn defensief echt een beest. Zullen heel close, low scoring games worden.
 
Curry 50pts in een game 7 :bow:
Eens zien hoe de matchup tegen de Lakers gaat en ze mijn ongelijk volledig kunnen bewijzen.

Heel leuke first round games gezien.
 
Op naar Phoenix, eentje winnen daar hopelijk en het ziet er goed uit 🤞

FvGbZVsakAAe6qD
 
Harden 45pts :baard:
Boston echt niet in hun normale doen precies, Sixers zonder Embiid zouden ze toch van moeten profiteren.

Jokic bewijst waarom hij toch wel MVP zou moeten worden (al tellen de play-offs niet mee), al gok ik dat ze hem geen drie awards op rij gaan willen geven.
 
Harden 45pts :baard:
Boston echt niet in hun normale doen precies, Sixers zonder Embiid zouden ze toch van moeten profiteren.

Jokic bewijst waarom hij toch wel MVP zou moeten worden (al tellen de play-offs niet mee), al gok ik dat ze hem geen drie awards op rij gaan willen geven.
Is complacency niet het meest normale voor Boston?
Typische loss voor hen. AH hun ster is uit, let's chill. Damn we verliezen.
Deze play-offs zijn al echt random qua wins en wie doorgaat.
Mijn bracket ligt al bij het vuil, naast het vuil van de grizzlies... Dilon Brooks.
 
Inderdaad, LA zit nu ook op een high maar ik zie AD ook nog uitvallen al brengt die de laatste matchen niet veel meer bij.

Zonde van al dat talent dat door blessures hun carrière gefnuikt ziet...
Onlangs een artikel gelezen over hoe jong talent al van het prille begin zwaar belast wordt met toernooien etc. waardoor daar veel meer blessures ontstaan die ze dan later door het zware speelschema van de NBA terug krijgen.
AD heeft defensief gewoon de Grizzlies monddood gemaakt. Die gaat niet elke wedstrijd 30 punten maken, daarin wil 'k nog meegaan, maar als die eens min of meer een heel jaar fit is en defense op dat niveau speelt is dat gewoon een unanieme DPOY.
 
Embiid MVP. Weinig tegen in te brengen, al denk ik toch dat het voor Jokic had geweest indien hij er niet net 2 had gehad, wat het dan weer niet correct maakt.

Lakers beginnen sterk.. Benieuwd waar dit eindigt. Denver - Philly in de finals?
 
AD heeft defensief gewoon de Grizzlies monddood gemaakt. Die gaat niet elke wedstrijd 30 punten maken, daarin wil 'k nog meegaan, maar als die eens min of meer een heel jaar fit is en defense op dat niveau speelt is dat gewoon een unanieme DPOY.
Intrinsiek is dat een van de beste big men ooit, maar zo hebben er nog wel rondgelopen.
Defensief inderdaad zeer solide, maar ik verwacht toch minstens 20 punten van AD en geen 15.
Tegen Golden State vannacht wel weer fantastische wedstrijd gespeeld :love:

Embiid MVP. Weinig tegen in te brengen, al denk ik toch dat het voor Jokic had geweest indien hij er niet net 2 had gehad, wat het dan weer niet correct maakt.

Lakers beginnen sterk.. Benieuwd waar dit eindigt. Denver - Philly in de finals?
Ik zou ook denken dat Jokic hem zou krijgen zonder die twee voorgaande titels. Het hielp hem ook niet echt dat Denver wat minder was in de periode waarin er gestemd werd. Embiid was op dat moment ook fantastisch aan het spelen.

Conference finals Denver - LA en Miami - Philly
Jokic tegen AD wel nog een leuke matchup...
 
Gohja, Embiid heeft een fantastisch seizoen gespeeld - net als Giannis en Jokic tbh. Het is ook niet gemakkelijk om er eentje te kiezen, die andere hebbben al titels dus ik snap dat ergens wel. Jokic heeft wel lang bovenaan gestaan, maar was naar het einde van het seizoen zwakker omdat hij o.a. sukkelde met zijn pols. Anders had hij sowieso die triple-double gehaald en mogelijks ook de MvP titel.

Ik ben persoonlijk geen fan van Embiid de flopper, regelmatig ook die smerige fouten erbij en weent al 2 jaar over die MvP titel. Komt er nog eens bij dat hij al sinds 2019 niet meer durft spelen in Denver, toevallig altijd een sit-out als het tegen ons is. Het helpt ook niet van Philly echt de grootste schijt fans heeft op social media en al jaren zitten te trashen over de gestolen MvP's van Joker. Ik ben mss biased maar soit 😛
 
Laatst bewerkt:
Intrinsiek is dat een van de beste big men ooit, maar zo hebben er nog wel rondgelopen.
Defensief inderdaad zeer solide, maar ik verwacht toch minstens 20 punten van AD en geen 15.
Tegen Golden State vannacht wel weer fantastische wedstrijd gespeeld :love:


Ik zou ook denken dat Jokic hem zou krijgen zonder die twee voorgaande titels. Het hielp hem ook niet echt dat Denver wat minder was in de periode waarin er gestemd werd. Embiid was op dat moment ook fantastisch aan het spelen.

Conference finals Denver - LA en Miami - Philly
Jokic tegen AD wel nog een leuke matchup...
Eerst zien en dan geloven :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan