NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tatum belichaamt toch wel dit Boston. De ene wedstrijd brilliant en de andere dramatisch.
Ik hoop stiekem op de Heat nu. Voor hun toch wel de betere matchup.
 
Tatum :love:
Hopelijk wat momentum nu, al blijft play-off Jimmy een serieuze uitdaging.. Terug naar een 7 game thriller, denk ik.
 
Oh no, he didn't

1684135406403.png
 
Die MVP titel gaat over het reguliere seizoen maar daarvan was vannacht toch niet veel te zien. Harden zijn playoff choke ziekte overgekregen denk ik
😅
 
Is Doc Rivers eigenlijk echt een slechte coach of wat is dat met hem? Tis altijd iets, en die blijft maar mooie projecten krijgen. Ik ga er me niet in verdiepen maar vroeg het me wel af.
 
Zal het goed kunnen uitleggen zeker...
Nuja, hij kan het volgend seizoen ergens anders kunnen doen.
 
Jokic en AD maken er direct een show van precies :love:

Spurs landen de nr one pick. Voor Wemby wel de beste ploeg om naartoe te gaan. Hun vorige top pick was een zekere T. Duncan :oi22:
 
Zalige eerste game, de toon is gezet. Wordt een mooie series :clap:. Grote offensive game van beide kanten. AD en Jokic showdown die niet teleurstelde. Laker fans zijn wel hilarisch op social media.

Toen wist ik dat we gingen winnen, AD wist het ook niet meer 😅

Wemby naar de Spurs, Popovich gaat nooit stoppen zo 😬
 
Laatst bewerkt:
https://sporza.be/nl/2023/05/17/-al...tballer-aller-tijden-te-worden~1684317996412/

Ik volg de NBA niet meer zoals een paar jaar geleden, maar hebben we dit riedeltje al niet meerdere keren gehoord? Ik heb daarstraks ook gelezen "beste draft sinds LBJ 2003" oid. Dat hebben ze toch ook al meerdere keren geroepen ondertussen.

Andrew Wiggins ging zo bv. ook "the next big thing" worden en over Greg Oden werd destijds ook hetzelfde gezegd dacht ik.

Nu ik twijfel er niet aan dat die man barst van het potentieel hè, maar laten we toch nog maar voorzichtig zijn met dergelijke uitlatingen.
 
NBA zendt al heel het jaar die kerel zijn wedstrijden uit. Het is een mega hype. Ze geloven zelf dat hij de komende tijd het grote uithangbord wordt van de league. Het is gewoon een freak, zoals LeBron zei: een alien. Niet toevallig gaat hij naar de Spurs. Dit is mijlenver van een Wiggins en co.

Hij gaat wel fysiek serieus moeten aansterken.
 
Nuggets hun tweede helft wel met moeite LA afgehouden he. Als de Lakers die strategie voortzetten kan het nog close worden.

Je hebt om de zoveel tijd wel van die unicorns zoals Wemby. Moet idd nog wel wat breder worden en hopelijk blijft hij blessurevrij. Er zijn al genoeg Odens en Roses gepasseerd.
 
Wemby lijkt me los van de onwaarschijnlijke skills voor iemand van 2,25 toch ook een gigantisch fysiek risico, Chet Holmgren heeft zo al zijn volledige eerste jaar gemist en een Yao Ming bvb heeft ook maar 4 deftige healthy seasons gehad, en die was dan nog een stuk breder. En dat zal Wemby ook moeten worden als ge wilt verdedigen tegen gasten als Jokic, Embiid en AD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan