NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Direct G1 v
Tatum die nogmaals verdwijnt in 4Q, ongelooflijk.

Morant zal het deze keer geweten hebben vrees ik, ze spreken al van een serieuze schorsing en Nike heeft voorlopig zijn schoenen verwijderd van de shop.

Zo zonde, voor mij veruit de leukste speler om naar te kijken.

En Tatum, tsjah.. Als die constant zou spelen is hij altijd MVP kandidaat, maar blijft zo wisselvallig.
Benieuwd hoe de series gaan lopen, geen goede start dit maar tegen Philly was dat natuurlijk ook..
 
https://sporza.be/nl/2023/05/17/-al...tballer-aller-tijden-te-worden~1684317996412/

Ik volg de NBA niet meer zoals een paar jaar geleden, maar hebben we dit riedeltje al niet meerdere keren gehoord? Ik heb daarstraks ook gelezen "beste draft sinds LBJ 2003" oid. Dat hebben ze toch ook al meerdere keren geroepen ondertussen.

Andrew Wiggins ging zo bv. ook "the next big thing" worden en over Greg Oden werd destijds ook hetzelfde gezegd dacht ik.

Nu ik twijfel er niet aan dat die man barst van het potentieel hè, maar laten we toch nog maar voorzichtig zijn met dergelijke uitlatingen.
Het is ook gewoon een heel sterke en diepe draft dit jaar hoor. Het potentieel van een draft kan men toch perfect inschatten?

Je zit nu eenmaal met een speler met ongeziene skills voor die lengte, dat is een feit.Xhaet ook iemand die dat allemaal goed kan inschatten.

Spelers als Zion en Wemby zijn gewoon heel uitzonderlijke talenten, die in de verste verte niet te vergelijken zijn met Wiggins. Had ook meer verwacht van hem en Parker, maar heeft al bij al toch nog een meer dan deftige carrière.

Vergelijking met Oden is ook nogal wiedes, omdat die net de kanttekening van Xhaet bevestigd, ALS hij fit blijft.
Oden was geweldig in college, maar is puur door blessures helaas een bust gebleken.
 
Tatum die nogmaals verdwijnt in 4Q, ongelooflijk.

Morant zal het deze keer geweten hebben vrees ik, ze spreken al van een serieuze schorsing en Nike heeft voorlopig zijn schoenen verwijderd van de shop.

Heel dom uiteraard van Ja. Maar heeft deze keer in se toch echt wel niets verkeerd gedaan. Heel hypocriet van Nike om Ja zijn gangsta imago wel te promoten in hun commercials, maar hem nu zou laten vallen, omdat hij met een legaal pistool flasht.

Alles moet ook zo belachelijk clean zijn dezer dagen. Heel jammer.
 
Heel dom uiteraard van Ja. Maar heeft deze keer in se toch echt wel niets verkeerd gedaan. Heel hypocriet van Nike om Ja zijn gangsta imago wel te promoten in hun commercials, maar hem nu zou laten vallen, omdat hij met een legaal pistool flasht.

Alles moet ook zo belachelijk clean zijn dezer dagen. Heel jammer.
Niet met akkoord. Hij heeft duidelijk een waarschuwing gekregen na de eerste keer. Suck it en niemand zal er nog over vallen in de toekomst. Kort daarna doe je weer dezelfde stommiteiten terwijl hij maar al te goed beseft wat de gevolgen zullen zijn. Dat is imo oliedom.
 
Laatst bewerkt:
Heel dom uiteraard van Ja. Maar heeft deze keer in se toch echt wel niets verkeerd gedaan. Heel hypocriet van Nike om Ja zijn gangsta imago wel te promoten in hun commercials, maar hem nu zou laten vallen, omdat hij met een legaal pistool flasht.

Alles moet ook zo belachelijk clean zijn dezer dagen. Heel jammer.
Eens opzoeken wat de gasten van TNT er over te zeggen hebben, dat was er boenk op. Je moet een volslagen idioot zijn als je eerste argument is om het goed te praten omdat 't in sé niet illegaal is. Daar gaat het helemaal niet om.
 
Wemby lijkt me los van de onwaarschijnlijke skills voor iemand van 2,25 toch ook een gigantisch fysiek risico, Chet Holmgren heeft zo al zijn volledige eerste jaar gemist en een Yao Ming bvb heeft ook maar 4 deftige healthy seasons gehad, en die was dan nog een stuk breder. En dat zal Wemby ook moeten worden als ge wilt verdedigen tegen gasten als Jokic, Embiid en AD.

Chet zijn blessure had nu wel niets met zijn grootte/fysiek te maken
 
Eens opzoeken wat de gasten van TNT er over te zeggen hebben, dat was er boenk op. Je moet een volslagen idioot zijn als je eerste argument is om het goed te praten omdat 't in sé niet illegaal is. Daar gaat het helemaal niet om.

Bon, beginnen schelden uiteraard voor niets nodig.

En ik vind het heel dom van Ja. Maar die hele hetze heel hypocriet in een land waar de NRA het hele land in zijn greep heeft om wapens te promoten.

Goed ja, laat ze hem maar een jaar schorsen, maar dan alleen als hij een jaar in Parijs bij Sheck Wes gaat spelen. Dan rij ik met plezier iedere 2 weken naar Parijs om hem live aan het werk te zien. :)
 
Laatst bewerkt:
Bon, beginnen schelden uiteraard voor niets nodig.

En ik vind het heel dom van Ja. Maar die hele hetze heel hypocriet in een land waar de NRA het hele land in zijn greep heeft om wapens te promoten.

Goed ja, laat ze hem maar een jaar schorsen, maar dan alleen als hij een jaar in Parijs bij Sheck Wes gaat spelen. Dan rij ik met plezier iedere 2 weken naar Parijs om hem live aan het werk te zien. :)
Zoals hij zegt, het gaat niet eens over het al dan niet legaal zijn van de wapens. Want hij doet inderdaad niets fout volgens de wet.

Het gaat wel om dit:
 
Bon, beginnen schelden uiteraard voor niets nodig.

En ik vind het heel dom van Ja. Maar die hele hetze heel hypocriet in een land waar de NRA het hele land in zijn greep heeft om wapens te promoten.

Goed ja, laat ze hem maar een jaar schorsen, maar dan alleen als hij een jaar in Parijs bij Sheck Wes gaat spelen. Dan rij ik met plezier iedere 2 weken naar Parijs om hem live aan het werk te zien. :)
't Was niet specifiek op jou bedoeld maar op iedereen die dat nu probeert te vergoeilijken een paar weken/maanden na het vorige incident. Om het nog maar niet te hebben van die hele waslijst aan incidenten ervoor waar hij al te vaak het voordeel van de twijfel heeft gekregen. Wie gelooft er nu nog dat er bij dat incident met de Pacers wel een laser op die gasten werd gericht maar er geen vuurwapen bij betrokken was?

En nogmaals, of het legaal of niet was heeft daar niks mee te maken en hypocriet is het dus ook niet, in de NBA gelden gewoon andere regels. Het is ook niet illegaal om een affaire te hebben maar de Celtics zijn wel hun coach kwijt...Je werkt voor de NBA, en dan heb je je aan HUN regels te houden, de morality clause is geen vodje papier waar je zomaar je g*t aan veegt.
 
Boston 2x verloren in eigen huis, Miami voor de sweep?

Jayson Tatum in the 4th quarter this series:
- Game 1: 0/0 FGM, 0/0 3PM, 3 TOV
- Game 2: 0/3 FGM, 0/3 3PM, 2 TOV

🥶
 
Haha Grant Williams met de trashtalk en dan Butler die er is goe mee lacht :biglaugh:
Heat zullen nog wel een wedstrijd verliezen denk ik, maar dit mogen ze niet meer afgeven. Boston gewoon veel te wisselvallig. De Heat willen het precies ook gewoon meer.
 
Gewoon te veel Murray in deze series!
Jokic let een mindere match en goede cijfers van LeBron en AD en dan nog niet winnen. Hopelijk krijgen ze nog een eerredder ipv de droge sweep.
Russel echt wel de grote afwezige in deze matchup. Jokic heeft het lastig gehad, maar Murray kreeg veel te weinig weerstand.
 
Jokic was in foul trouble waardoor op de bench en komt dan terug in de 4Q om 15 punten te maken en de game te closen. Ons team is gewoon diep. Lakers kwamen een paar keer terug maar Nuggets waren eigenlijk in full control doorheen de hele game.
 
Wordt een interessante final. Is zien of Jimmy het kan blijven doen.

Jammer om het seizoen zo te eindigen als Boston zijnde, zeker na die G7 tegen Philly had ik toch wel wat meer strijd verwacht.
Zo wisselvallig, ik vraag me af wie of wat dit team nodig heeft om die volgende stap nog te zetten..
 
Ik stond op en Boston stond 30-tal punten achter in de 3Q, wtf. Ze hadden het al opgegeven na de 2-0 zeker? Ik had net een serieuze W van hun verwacht deze game. Wat een teleurstelling deze Celtics tbh.

Benieuwd naar deze nacht, ik moet mijn enthousiasme voor de eventuele finals nog serieus onderdrukken 😬
 
Boston mag op zoek naar een nieuwe head-coach ja, Mazzulla liep altijd twee stappen achter Spoelstra.
Er is nog nooit een team teruggekomen van een 3-0 achterstand maar zoals het er nu naar uitziet verwacht ik eerder twee sweeps.

Beide teams gaan wel genoeg rust hebben en hopelijk met een gezonde kern aan de finals kunnen beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan