NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou wél echt het meest typerende zijn voor deze Celtics om dan in Miami G7 af te dwingen, en die vervolgens thuis te verliezen.
Al is het gevoel wel alles of niets nu, winnen ze G6 dan moet het mentaal toch zeer moeilijk worden voor de Heat om in Boston te gaan winnen.

Nuggets zien het graag gebeuren either way, zij hebben rust genoeg. :unsure:
Zeer typerend.

Jammer deze G7, die nooit echt een wedstrijd was. Even tot op 7 puntjes gekomen, maar telkens opnieuw knalde Martin of iemand anders wel een 3 op het juiste moment binnen.
 
Andere coach in Boston volgend jaar?

Op naar de finals!
Niemand (ik ook niet) geeft de Heat een kans, maar dat zeiden ze van de matchups met de Bucks en Celtics ook natuurlijk.
 
Als ze er eentje kunnen pakken in de eerste 2 games, gaan ze naar 3 thuismatchen op rij natuurlijk.
Kan nog wel leuk worden. Al mag een sweep gerust. :unsure:
 
Als ze er eentje kunnen pakken in de eerste 2 games, gaan ze naar 3 thuismatchen op rij natuurlijk.
Kan nog wel leuk worden. Al mag een sweep gerust. :unsure:
Hoezo 3 thuiswedstrijden op rij?

Denver moet ook geen schrik hebben van verplaatsingen, we hebben tegen al onze vorige tegenstanders minstens 1 road W gepakt. Thuis zijn ze nog ongeslagen.

Ik ben voorzichtig, Spoelstra en de Heat hebben finals en championship ervaring. Die van ons gaan allemaal naar hun eerste finals, ik hoop dat de stress niet te hoog gaat zijn in de eerste game(s). Als ze de eerste game verliezen krijg je direct al een andere series. Heat verslaat uiteindelijk wel de 1-2 seeds in het Oosten. Maar qua matchup zou de Heat ons wel moeten liggen, beter als Boston.

Let's go Nuggets! 🤞Ik ben klaar om Jokic kampioen te zien worden met een triple-double average in de playoffs. Hopelijk een faire finals, goede refs en geen blessures langs beide kanten.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo 3 thuiswedstrijden op rij?

Denver moet ook geen schrik hebben van verplaatsingen, we hebben tegen al onze vorige tegenstanders minstens 1 road W gepakt. Thuis zijn ze nog ongeslagen.

Ik ben voorzichtig, Spoelstra en de Heat hebben finals en championship ervaring. Die van ons gaan allemaal naar hun eerste finals, ik hoop dat de stress niet te hoog gaat zijn in de eerste game. Heat verslaat uiteindelijk wel de 1-2 seeds in het Oosten uitgeschakeld. Maar qua matchup zou de Heat ons wel moeten liggen, beter als Boston.

Let's go Nuggets! 🤞Ik ben klaar om Jokic kampioen te zien worden met een triple-double average in de playoffs. Hopelijk een faire finals, goede refs en geen blessures langs beide kanten.
En voor de fun nog één playoff-Jimmy wedstrijd waar hij nog eens 50 punten scoort :cool:
 
Hoezo 3 thuiswedstrijden op rij?

Denver moet ook geen schrik hebben van verplaatsingen, we hebben tegen al onze vorige tegenstanders minstens 1 road W gepakt. Thuis zijn ze nog ongeslagen.

Ik ben voorzichtig, Spoelstra en de Heat hebben finals en championship ervaring. Die van ons gaan allemaal naar hun eerste finals, ik hoop dat de stress niet te hoog gaat zijn in de eerste game(s). Als ze de eerste game verliezen krijg je direct al een andere series. Heat verslaat uiteindelijk wel de 1-2 seeds in het Oosten. Maar qua matchup zou de Heat ons wel moeten liggen, beter als Boston.

Let's go Nuggets! 🤞Ik ben klaar om Jokic kampioen te zien worden met een triple-double average in de playoffs. Hopelijk een faire finals, goede refs en geen blessures langs beide kanten.
De geweldige Eleven commentator beweerde dat het 2-3-2 format terug was voor de finals, maar is dus blijkbaar niet waar. :unsure:
 
De geweldige Eleven commentator beweerde dat het 2-3-2 format terug was voor de finals, maar is dus blijkbaar niet waar. :unsure:
Sarcasme?

Vreselijk die Vlaamse commentaar.

Herro er terug bij in de finals ook wel leuk.
Denver natuurlijk wel dat thuisvoordeel daar in de bergen.

Hopen dat Jimmy en Spoel het wat spannend kunnen houden.
 
Voor Herro heb ik toch schrik dat die volledig uit ritme gaat zijn. Dan schiet er enkel nog maar een defensief slechte speler over zonder veel meerwaarde imho.
 
Voor Herro spreken ze voorzichtig een terugkeer voor game 3 pas. Hij heeft meer dan een maand niets van basketbal zaken mogen uitvoeren. Eerst zien wat voor impact dat heeft.
 
Veel matchen gezien (meestal zonder de score te weten op voorhand; helaas niet altijd) vanaf de conference semi-finals.

Relatief veel blowouts in het begin. Gelukkig meer gelijkopgaande scores in de conference finals.

Nuggets-Suns had ik spannender verwacht. Durant en Booker alleen is niet genoeg tegen een compleet team met veel diepte op de bank als de Nuggets. Nuggets lijken me sowieso het beste team van het moment met een topduo in Jokic en Murray en daarrond ook nog veel goede shooters. Lastig te verdedigen.

Nuggets-Lakers was vaak gelijkopgaander dan de 4-0 doet vermoeden, maar je had eigenlijk steeds het gevoel dat Nuggets iets beter waren en de klus wel zouden klaren.

Van de Heat tegen Knicks niet zoveel "volledig" gezien (focus was toen op Lakers-Warriors op dezelfde dag). Tegen de Celtics de Heat toch een team met twee gezichten. Butler en Bam hadden het geregeld lastig en anderen stapten naar voren op de juiste momenten (Caleb Martin de hele series en af en toe ook Vincent, Robinson, etc.). Als Celtics niet een aantal totale offdays hadden qua shooting (vooral driepunters) hadden we wellicht wel de Celtics in de finale gehad.

Nuggets grote favoriet voor de finale toch, maar hoop toch dat de Heat enkele games kunnen pakken.
 
Wijselijk besloten om deze nacht niet te kijken, maar blijkbaar wel al mooie game van de Nuggets gemist. 21p voor aan het begin van de 4Q, terwijl 3 pointers zelfs niet liepen. Netjes.

Andere coach in Boston volgend jaar?
Joe Mazzulla remains head coach of the Boston Celtics and will return next season, team president Brad Stevens said Thursday.
 
Laatst bewerkt:
Nuggets een maatje te groot amai. Heat weo niet op niveau maar tegen dit team gaan ze mogen knokken om geen sweep tegen te krijgen...
 
Heat gewoon te slecht bij schot waardoor ze 21 punten achterstonden na Q3. Martin (1/7 FG toen), Struss (0/7 FG toen), Robinson kregen amper een shot gemaakt met nochtans veel wide open looks voor 3, maar die mogelijkheden waren er wel degelijk. Moet dus zeker spannender kunnen als ze scoren zoals in de vorige series.

Sterke Jokic qua spelverdeling, Murray weer zeer efficiënt. Bam offensief ook zeer sterk itt tegen Boston. Butler toch wat te onzichtbaar. Vincent en Lowry de enige role players op goed niveau. Edit: lol en Haysmith na zo een 4e quarter… :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan