NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik stond op en Boston stond 30-tal punten achter in de 3Q, wtf. Ze hadden het al opgegeven na de 2-0 zeker? Ik had net een serieuze W van hun verwacht deze game. Wat een teleurstelling deze Celtics tbh.

Mss kunnen ze eens iets anders doen dan 3’s knallen?

Ik ga ze alvast niet missen. Hopelijk kan Jimmy Buckets de finals een beetje spannend maken. Wat een speler!
 
SWEEP SWEEP SWEEP 🧹🧹🧹

Nuggets make history, advance to the NBA Finals for first time ever. 73-58 achter in halftime om dan op het veld te komen om in 3Q 36-16 te spelen 🤩 Joker met 30/14/13 en nu all-time leader met meerste triple-doubles in de playoffs. Echt wauw, wat de Nuggets fans te zien krijgen is echt voor de history books.

Hoe droog ook, geen stress, gewoon even 4 games op rij komen winnen in de WCF. Damn.

 
LeBron die er 31 maakt voor de rust en eindigt met 40. Hij had op een minder drastische exit gehoopt. Tijdens de persconferentie ook nog bezig over volgend seizoen, er wordt al volop gespeculeerd over zijn pensioen natuurlijk...

Nuggets gewoon te goed als team, LA speelde zo slecht nog niet maar tegen dit Denver valt niet veel te doen.
Ik zie niet hoe Miami dit gaat aanpakken, maar dat zag ik bij de Bucks en Celtics ook niet.
Hopelijk in het oosten ook een sweep dan hebben beide ploegen evenveel rust.
 
LeBron die er 31 maakt voor de rust en eindigt met 40. Hij had op een minder drastische exit gehoopt. Tijdens de persconferentie ook nog bezig over volgend seizoen, er wordt al volop gespeculeerd over zijn pensioen natuurlijk...

Nuggets gewoon te goed als team, LA speelde zo slecht nog niet maar tegen dit Denver valt niet veel te doen.
Ik zie niet hoe Miami dit gaat aanpakken, maar dat zag ik bij de Bucks en Celtics ook niet.
Hopelijk in het oosten ook een sweep dan hebben beide ploegen evenveel rust.
De games in het Oosten kijk ik niet maar Spoelstra zijn coaching is wel on point als ik het zo lees, dan kan wel eens key zijn. Beide teams zitten op een mega wolk, game 1 gaat misschien direct de toon zetten. Adebayo is ook wel een goede defender voor Jokic ietwat te controleren en ze hebben nog een big (Zeller) op de bank zitten die hem kan komen pesten, iets wat de Lakers ontbraken. Geen idee wat ik moet verwachten van die series. Ik weet niet hoe goed Miami echt is. Maar als je de top 3 van het Oosten uitschakeld.. Respect. Wel leuk dat we ook terug home court hebben.
 
Miami maalt vaka gebruik van een zone, iets waar ze in de NBA minder happig op zijn. Ze hebben de C's zo echt uit de paint gehouden. Met de goede ballmovement van Denver is zo'n zone wel een pak moeilijker natuurlijk.

Jokic mag zijn triple doubles halen. De key is Murray en co wat uit de wedstrijden te houden denk ik.

Denver hun homecourt op hoogte is wel een voordeel. Al is Miami thuis nog ongeslagen deze play-offs.
 
Worden we de eerste na 149-0 die van een 3-0 down terug komen??? :unsure:
Alvast geen sweep, tis iets
 
Met het gebrek aan regelmaat dat ze deze playoffs al hebben laten zien zie ik het echt niet gebeuren.
Bij de Heat vielen de 3's er niet in precies (8/32), bij de Celtics wel (18/45). Die tien 3's zijn al 30 punten verschil he.
 
Ik acht de kans ook vrijwel onbestaande, but a man can dream.. Thuis winnen is het belangrijkste nu inderdaad, al lijkt dat in deze play-offs gemakkelijk gezegd dan gedaan voor de Celtics.
 
Make it 2.. Geen blowout, maar kan me inbeelden dat er toch een beetje stress komt bij de Heat nu.
 
Make it 2.. Geen blowout, maar kan me inbeelden dat er toch een beetje stress komt bij de Heat nu.
Heat spelen echt belabberd nu amai... Nu weet je weer waarom ze pas 8ste zijn geëindigd.
Hopen dat ze zich herpakken in hun home-game...
 
Voor Heat toch beetje bounce back en must win game at home nu imo. Jimmy gaat nog eens diep moeten gaan.
 
Zou wél echt het meest typerende zijn voor deze Celtics om dan in Miami G7 af te dwingen, en die vervolgens thuis te verliezen.
Al is het gevoel wel alles of niets nu, winnen ze G6 dan moet het mentaal toch zeer moeilijk worden voor de Heat om in Boston te gaan winnen.

Nuggets zien het graag gebeuren either way, zij hebben rust genoeg. :unsure:
 
Mss dat de Heat de uitdaging nodig hebben, onder druk spelen die altijd beter precies. Alle statistiek spreekt de C's tegen maar er gaat ooit wel eens een team terugkomen van een 3-0 he.

Lange rust is goed voor de Nuggets, hopelijk geraken ze niet uit hun ritme.
 
Ik zou liever toch niet tegen een Celtics team uitkomen die net van een 3-0 achterstand terugkomen en dan nog eens home court advantage hebben.

Hopelijk kunnen de Heat het toch closen.
 
Back to the first 3 games.. als je start met 0/12 3pts, dan weet je dat het moeilijk wordt.
Tatum die bij zijn 1e play zijn voet omslaat helpt niet natuurlijk.

Paar wide open 3’s op cruciale momenten die gemist worden, je voelde dat het niet voor vandaag was. Als de refs dan nog eens 2 travels gaan verzinnen wanneer er eindelijk wat momentum is, dan wordt het al helemaal onmogelijk. Ligt het uiteraard niet aan, maar zeer frustrerend ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan