NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Boston hun kern is toch niet breed genoeg voor het lange seizoen (+ mid-season toernooi.) denk ik. Gokken dat Porzingis fit gaat blijven lijkt me toch wel een serieus risico en ze zijn op vlak van defense toch wel een pak zwakker geworden.
Bucks gaat leuk worden om te volgen nu Lillard eindelijk eens in een superteam kan spelen.

Lakers zijn voor mij samen met Denver favoriet in het Westen. Zo goed als dezelfde ploeg als vorig jaar en dan Vincent erbij kan wel leuk worden om verder te bouwen op het goede einde van vorig seizoen. Denver heeft enkel Brown verloren die een belangrijke rol had vorig jaar dus die zullen wel rustig cruisen tot aan de playoffs om dan een versnelling hoger te schakelen.
Memphis is misschien nog een kanshebber als ze het off-court drama tot een minimum kunnen beperken. :tongue:

Golden State is volgens mij gewoon een ploeg die met moeite de play-ins gaat halen. Veel te oud en blessuregevoelig om kans te maken.

Ik heb toevallig vakantie de week wanneer het nieuwe seizoen begint dus ik heb er wel zin. Hopelijk een seizoen met weinig blessures. :clap:
 
Boston hun kern is toch niet breed genoeg voor het lange seizoen (+ mid-season toernooi.) denk ik. Gokken dat Porzingis fit gaat blijven lijkt me toch wel een serieus risico en ze zijn op vlak van defense toch wel een pak zwakker geworden.
Bucks gaat leuk worden om te volgen nu Lillard eindelijk eens in een superteam kan spelen.

Lakers zijn voor mij samen met Denver favoriet in het Westen. Zo goed als dezelfde ploeg als vorig jaar en dan Vincent erbij kan wel leuk worden om verder te bouwen op het goede einde van vorig seizoen. Denver heeft enkel Brown verloren die een belangrijke rol had vorig jaar dus die zullen wel rustig cruisen tot aan de playoffs om dan een versnelling hoger te schakelen.
Memphis is misschien nog een kanshebber als ze het off-court drama tot een minimum kunnen beperken. :tongue:

Golden State is volgens mij gewoon een ploeg die met moeite de play-ins gaat halen. Veel te oud en blessuregevoelig om kans te maken.

Ik heb toevallig vakantie de week wanneer het nieuwe seizoen begint dus ik heb er wel zin. Hopelijk een seizoen met weinig blessures. :clap:
Ik snap niet wat iedereen toch elk jaar in de Lakers ziet. AD gaat fantastisch zijn om de week daarna weer in de lappenland te liggen. LeBron is niet meer de superkracht die hij ooit geweest is en voor de rest is dat team toch ook niet wauw...

Akkoord dat Boston op dit moment een ietwat smalle kern heeft, maar in de play-offs heb je genoeg aan een kern van 7-8 man. En qua defence hebben de Bucks nu toch ook een verzwakking met Lillard ipv Holiday.

Veel speculatie natuurlijk, eens we 20 matchen ver zijn kun je pas wat conclusies beginnen trekken.
 
Het is altijd leuk om te speculeren. Zeker nadat de Lillard-saga zo lang duurde zonder veel nieuws. :tongue: Uiteindelijk gaat het meeste toch beslist worden door blessures.
Als AD semi-fit kan zijn tijdens de playoffs hebben ze altijd een goede kans om ver te geraken maar dat is net zoals bij Porzingis/Durant/Kawhi/... een groot vraagteken natuurlijk. De laatste 2 keren dat AD fit was tijdens de playoffs hebben ze de titel gewonnen en de WCF gehaald.
 
Boston hun kern is toch niet breed genoeg voor het lange seizoen (+ mid-season toernooi.) denk ik. Gokken dat Porzingis fit gaat blijven lijkt me toch wel een serieus risico en ze zijn op vlak van defense toch wel een pak zwakker geworden.
Bucks gaat leuk worden om te volgen nu Lillard eindelijk eens in een superteam kan spelen.

Lakers zijn voor mij samen met Denver favoriet in het Westen. Zo goed als dezelfde ploeg als vorig jaar en dan Vincent erbij kan wel leuk worden om verder te bouwen op het goede einde van vorig seizoen. Denver heeft enkel Brown verloren die een belangrijke rol had vorig jaar dus die zullen wel rustig cruisen tot aan de playoffs om dan een versnelling hoger te schakelen.
Memphis is misschien nog een kanshebber als ze het off-court drama tot een minimum kunnen beperken. :tongue:

Golden State is volgens mij gewoon een ploeg die met moeite de play-ins gaat halen. Veel te oud en blessuregevoelig om kans te maken.

Ik heb toevallig vakantie de week wanneer het nieuwe seizoen begint dus ik heb er wel zin. Hopelijk een seizoen met weinig blessures. :clap:
Mid-season is toch gewoon regular season games en niets extra? Enkel de finale is extra.
 
Oh okay dan valt het nog goed mee qua extra wedstrijden. Omdat de ploegen en spelers zo negatief waren over het concept dacht ik dat het allemaal extra wedstrijden gingen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan