NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
€150 maar? Was dat vroeger niet zowat de prijs voor een gewone league pass?
Vorig jaar was er een actie waardoor je 1 jaar nba league pass+NBA 2k23 kreeg voor 149 EURO. Ik heb dat toen besteld. Maar uiteindelijk bleek dat dat je ook gewone nba league pass kon kopen voor 100 EURO en 150 voor de premium. Ze hebben de prijzen zwaar verlaagd vorig jaar. Aangezien ze dit jaar opnieuw de actie doen 149 EURO (league pass+nba 2K2') ga ik ervan uit dat de league pass dit jaar opnieuw 100 EURO gaat zijn
 
Je kan tegenwoordig toch een leauge pass delen ook dacht ik? Nooit een gehad maar twijfel nu toch ook.
Dit jaar gedaan.
Lijkt mij nog steeds de goedkoopste formule.
Nog altijd de enige manier om het wat deftig te volgen imo.
Heb er ook 2 jaar geen gehad, en die Eleven uitzendingen waren vaak onbekijkbaar door de commentaar, en ook gewoon te weinig matchen die ze uitzenden. Dus 2 jaar amper deftige kunnen volgen.
 
Alright, dit jaar eens kijken dan...
Lang geleden dat ik nog eens een volledige match heb gekeken. Geeft toch een ander beeld dan de higlight reels.
 
De nieuwe league pass premium staat aan 149 EUR en nu zie ik dat je drie games tegelijkertijd kunt streamen, vorig jaar toch maar twee, dus dan kan je de pass delen met drie personen? Vorig jaar de gewone, maar ik was van plan dit jaar met kameraad een premium te nemen, maar zou dus ook met drie kunnen delen?

Als iemand hier interesse voor heeft om als derde man te fungere, pm maar!
 
Laatst bewerkt:
zoethoudertje...

Jrue Holiday ondertussen naar Boston, dit zet ze bovenaan voor mij.

Roster is bekeken:
Starters:
  • Jrue Holiday
  • Jaylen Brown
  • Jayson Tatum
  • Kristaps Porzingis
  • Al Horford
Bank:
  • Derrick White
  • Payton Pritchard
  • Luke Kornet
  • Oshae Brissett
  • Sam Hauser
 
Is de kern breed genoeg?
Zal een strijd worden tussen Bucks en Celtics normaal in het oosten, durf persoonlijk niet zeggen wie aan het langste eind zal trekken.
Ook afwachten natuurlijk wat de Dame + Giannis combo gaat geven, lijkt op vuurwerk maar zekerheid heb je nooit natuurlijk..
 
Ik sluit me wel aan bij Jimmy zijn video, Dame en Giannis zijn zo verschillend qua skillset dat ze daarmee zo complementair gaan zijn en moeilijk afstopbaar voor defenses. De vergelijking met Murray/Jokic dit seizoen en waarom zij zo goed waren is net door dezelfde reden.

Het kan wel vuurwerk geven in het Oosten, naar Miami is toch wel de grote verliezer. Door al dat gedoe met Lillard hebben ze nu hun 2 concurrenten gewoon sterker gemaakt. Lillard heeft nu wel alles te bewijzen nu het eens echt van de moetens is. Geen excuses meer.

In het Westen wil ik het wel eens zien, de Lakers worden zoals gewoonlijk zo zwaar gehyped. Velen die denken (eerder hopen tbh) dat Curry en de Warriors nog eens gaan opstaan. Bij het superteam van Phoenix voel ik het toch niet onmiddelijk.

 
Laatst bewerkt:
zoethoudertje...

Jrue Holiday ondertussen naar Boston, dit zet ze bovenaan voor mij.

Roster is bekeken:
Starters:
  • Jrue Holiday
  • Jaylen Brown
  • Jayson Tatum
  • Kristaps Porzingis
  • Al Horford
Bank:
  • Derrick White
  • Payton Pritchard
  • Luke Kornet
  • Oshae Brissett
  • Sam Hauser
In een groen shirt :sick:
Ik hoop voor jullie dat ie fit blijft, want dan hebt ge nog steeds goud in handen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan