NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ie dan eens volwassen wordt?
Stel je voor zeg, iemand van 23 die fouten maakt.

Welke straffen wouden bepaalde mensen hier dan zien die hier meer dan 25 matchen voor wouden zien?

Gans seizoen? Dan is het gedaan met Ja Morant denk ik, toch de Morant die het had kunnen worden. Zou ook volledig buiten proportie zijn.
 
Ik ben daarom nog niet van mening dat de NBA een straf moet opleggen voor zoiets (hoewel ik begrijp dat ze hun merk proberen te beschermen).
Maar ik kan mij er evenmin in vinden dat Morant hier medelijden moet krijgen of het slachtoffer is. Hij heeft de eerste keer al een zware berisping gekregen en hij wist wat er hem boven het hoofd hing. Hoe lang heeft het geduurd eer het opnieuw is gebeurd? Op je 23ste mag je trouwens al wel eens verantwoording afleggen voor je daden (of tout court stoppen met dat fake gangster imago)
 
Ik ben daarom nog niet van mening dat de NBA een straf moet opleggen voor zoiets (hoewel ik begrijp dat ze hun merk proberen te beschermen).
Maar ik kan mij er evenmin in vinden dat Morant hier medelijden moet krijgen of het slachtoffer is. Hij heeft de eerste keer al een zware berisping gekregen en hij wist wat er hem boven het hoofd hing. Hoe lang heeft het geduurd eer het opnieuw is gebeurd? Op je 23ste mag je trouwens al wel eens verantwoording afleggen voor je daden (of tout court stoppen met dat fake gangster imago)
Mag zich gerust verantwoorden. En heb vooral medelijden met de basketfan.

Maar wat hij gedaan heeft is niet zo zwaar dat het een potentiële end of career schorsing waard is imo.
 
Klopt, maar zo een vaart zal het wel niet lopen. Er worden veel meer wedstrijden dan dat gemist door blessures zonder dat dat een impact heeft op carrières.
 
2de Belg ooit die gedraft is in de nba, en geen enkele post erover? :)

Heel benieuwd naar Camara. Hem een paar jaar geleden zien spelen bij Georgia, kan wel nog een leuke role player in de NBA worden. Hopelijk speelt hij een goeie Summer league, pre season, en kan hij zich in de ploeg spelen via wss een 2way contract.

In Ajay Mitchell geloof ik nog meer, dus hopelijk hebben we binnen een paar jaar onze volgende belgian draftee.
Zal onze Lions op termijn ook allemaal ferm deugd doen.

 
Dat is mooi, maar de draft is nog maar het begin uiteindelijk. Voor hetzelfde geld speelt hij nooit in de NBA.

Aangezien Phoenix amper een roster heeft en die vooral gaan moeten aanvullen met de goedkoopste spelers maakt hij volgens mij wel een realistische kans om deel uit te maken van de squad. Enfin, ik ken zijn kwaliteiten wel niet.
 
Laatst bewerkt:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Thijs De Ridder? Die had zich ook aangemeld dacht ik?
Vrenz zal na zijn debacle vorig jaar moeilijk worden vrees ik.
Anders hadden we er misschien vier op een paar jaar tijd.
 
2de Belg ooit die gedraft is in de nba, en geen enkele post erover? :)

Heel benieuwd naar Camara. Hem een paar jaar geleden zien spelen bij Georgia, kan wel nog een leuke role player in de NBA worden. Hopelijk speelt hij een goeie Summer league, pre season, en kan hij zich in de ploeg spelen via wss een 2way contract.

In Ajay Mitchell geloof ik nog meer, dus hopelijk hebben we binnen een paar jaar onze volgende belgian draftee.
Zal onze Lions op termijn ook allemaal ferm deugd doen.


Ja kheb het zien passeren, maar zal eerder hyped zijn als die effectief zijn eerste game in NBA speelt.
 
Ja kheb het zien passeren, maar zal eerder hyped zijn als die effectief zijn eerste game in NBA speelt.
Maar nog maar de 2de die dit kon, dus daarom toch wel history. Zou echt cool zijn mocht die minuten maken. En de Suns nog wel een leuke Roster.

Misschien wordt hij wel de eerste echte Belg in de NBA. Want DJ uiteindelijk vooral toch een Congolees.
 
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Thijs De Ridder? Die had zich ook aangemeld dacht ik?
Vrenz zal na zijn debacle vorig jaar moeilijk worden vrees ik.
Anders hadden we er misschien vier op een paar jaar tijd.
Thijs is nu EK U20 aan het spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan