NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie summer league van Camara wel. Krijgt ook serieuze highlights op de Twitter van Suns. Ze geloven er precies wel in.
 
Mooie summer league van Camara wel. Krijgt ook serieuze highlights op de Twitter van Suns. Ze geloven er precies wel in.
Maar hebben ook wel een brede kern. Redelijk wat free agents aangetrokken.

Summer League was hij wel echt heel goed. Paar matchen bekeken, en hij was gewoon de beste speler. Nog meer dan zijn stats deden uitschijnen.

Goeie pre season zal het verschil maken tussen G-League 2 way player en mss al snel een vaste spot in de selectie. Maar sowieso heel leuke speler voor onze Lions. Kan ook nog iets mooi worden met al dat jong talent dat er nog zit aan te komen.
 
Maar hebben ook wel een brede kern. Redelijk wat free agents aangetrokken.

Summer League was hij wel echt heel goed. Paar matchen bekeken, en hij was gewoon de beste speler. Nog meer dan zijn stats deden uitschijnen.

Goeie pre season zal het verschil maken tussen G-League 2 way player en mss al snel een vaste spot in de selectie. Maar sowieso heel leuke speler voor onze Lions. Kan ook nog iets mooi worden met al dat jong talent dat er nog zit aan te komen.
Hij heeft toch al contract getekend?
 
Jalen Brown krijgt een supermax van de Celtics (5j/300milioen) :crazy:
Goeie manager zou ik zeggen...

Bronny James heeft een hartstilstand gekregen op training. Zou wel al beter zijn ondertussen, maar toch spannend wat dat gaat geven voor zijn carrière.
 
Jalen Brown krijgt een supermax van de Celtics (5j/300milioen) :crazy:
Goeie manager zou ik zeggen...

Bronny James heeft een hartstilstand gekregen op training. Zou wel al beter zijn ondertussen, maar toch spannend wat dat gaat geven voor zijn carrière.

Ik zou er toch niet direct voor staan te springen om iemand te signen die op zijn 18de al een hartaanval gekregen heeft. Hoeveel talent hij ook heeft.
Want dat is toch echt verre van normaal.

En wetende dat met een hartaanval een stukje hartspier afsterft waardoor de rest nog harder moet werken is vragen om miserie.
 
Maar kijk eens daar, Exokororksis laat zich ook nog eens zien en dan nog wel los in het beste topic van heel het forum :cool: :cool: :cool:
 
De jaarlijkse Ben Simmons reports dat hij healthy is en nog nooit zo fit geweest is zijn weer in volle gang 😂
 
Ik probeer het allemaal wat te volgen, maar Eleven maakt wel een boeltje van het uitzendschema waardoor ik toch heel veel mis. Het wordt wel allemaal duur met elke sport die een eigen League Pass wilt verkopen. :unsure:

Zou Camara minuten krijgen ik het seizoensbegin? Zo’n Summer League stelt niet veel voor, maar hij deed het wel goed toch? Straks moet ik nog voor het team van Durant beginnen supporteren.
 
Ik probeer het allemaal wat te volgen, maar Eleven maakt wel een boeltje van het uitzendschema waardoor ik toch heel veel mis. Het wordt wel allemaal duur met elke sport die een eigen League Pass wilt verkopen. :unsure:

Zou Camara minuten krijgen ik het seizoensbegin? Zo’n Summer League stelt niet veel voor, maar hij deed het wel goed toch? Straks moet ik nog voor het team van Durant beginnen supporteren.
Denk dat Pre-season daar meer duidelijkheid over zal geven.
Zijn summer league prestaties waren alvast top.
 
Ik probeer het allemaal wat te volgen, maar Eleven maakt wel een boeltje van het uitzendschema waardoor ik toch heel veel mis. Het wordt wel allemaal duur met elke sport die een eigen League Pass wilt verkopen. :unsure:

Zou Camara minuten krijgen ik het seizoensbegin? Zo’n Summer League stelt niet veel voor, maar hij deed het wel goed toch? Straks moet ik nog voor het team van Durant beginnen supporteren.

Dan gaan wij geen vrienden worden :unsure:

Ik ben van plan volgend seizoen ook terug een league pass te nemen (heb er nu twee jaar geen gehad), maar ik ga toch voor de team league pass formule gaan en niet meer voor de hele zwik
 
Ik heb geen team om voor te supporteren. Ik volgde LeBron, maar sinds de Lakers is mijn enthousiasme toch ook afgenomen.

OKC heeft toch niet echt een team waar ik 82 matchen van zou willen kijken. :unsure:
 
Je kan tegenwoordig toch een leauge pass delen ook dacht ik? Nooit een gehad maar twijfel nu toch ook.
 
Ik weet niet of je tegelijkertijd kan kijken. Heb er vroeger altijd een gedeeld, maar ik zat niet in dezelfde tijdszone, dus was nooit een issue
 
nee een gewone league pass kan je niet delen, wel als je die league pass premium neemt (dan kan je met twee tegelijkertijd kijken). Als dat dit jaar ook 150 euro is voor zo'n premium, ga ik dat normaal met een kameraad delen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan