NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hebben het knap recht gezet 😮, ik had het niet verwacht. Eerste half was zo shitty. Vooral door onze Finals MVP 😍

Echt wauw, wat een moment 😍😍😍😍😍

Congrats! Altijd leuk om een minder traditionele franchise het te zien halen, en op wat voor een manier dan nog.

Jokic die na het laatste fluitsignaal eerst iedereen van de Heat de hand gaat schudden alvorens te beginnen vieren, what a man. Onmogelijk om daar tegen te zijn.
 
Beste moment van deze final game was misschien wel DeAndre Jordan die enkele minuten mocht meespelen en het nog niet eens slecht deed 😅
Congrats! Altijd leuk om een minder traditionele franchise het te zien halen, en op wat voor een manier dan nog.
Laatste 8 seizoenen, 3 franchises die hun eerste titel gehaald hebben (Raptors, Bucks, Nuggets). Enfin, voor het eerst in 50 jaar bij de Bucks in ieder geval, quasi hetzelfde. Opvallend en interessant wel.
 
Er zijn ook echt veel stat records gebroken door Jokic, zotte speler. Benieuwd hoe dit de komende jaren gaat lopen... Denver heeft een solide kern met jonge spelers waar ze nog wel een aantal jaar mee verder kunnen denk ik.
In het oosten zal het terug helemaal anders lopen, ik zie Miami dit niet elk jaar doen tenzij ze een Lillard kunnen binnenhalen ofzo.
 
Proficiat @Cerv.Be , moet echt een zot moment zijn, zeker als je al zo lang fan bent.
Het is echt nice, ik ben nog altijd high van de adrenaline en de overwinning. Tweede helft van deze game was ook nog eens echt leuk om te kijken na zo'n zwakke eerste helft. Nooit gedacht dat we hier zouden raken, het was pas na het vrij gemakkelijk KO slaan van Phoenix (die ook veel analisten en experts als winnaar in het Westen hadden aangeduid pre-playoff) dat het geloof er echt kwam.

Ik heb mijn merchandise van NBA champs al besteld op de shop :LOL:
 
Feli @Cerv.Be!

Moet de match nog bekijken straks. Wegens al de headlines, zelfs in de Belgische media, heb ik de uitkomst niet kunnen vermijden maar ach...

Heel leuk team, de Nuggets. Heel uitgebalanceerd met 2 sterren (Jokic en Murray). Zeer verdiende titel! Duidelijk sterker gebleken dan de Suns, Lakers en Heat.
 
"When is parade?"
Dieje mens is zo lowkey grappig

Van gedraft te worden tijdens ne commercial tot kampioen en mvp met nog een paar records erbij.
Dik verdiend ze, wa nen held!
 
Enorm verdiend. Murray vs Mitchell paar jaar terug was een voorbode hoe goed hij is en Jokic is alleen maar beter geworden. Congratz!

In hindsight de verkeerde team gekozen toen ik rond 2012 NBA begon te volgen.
Een goeie maat koos Bucks, nen andere Suns, gij Nuggets en mijn beste maat is lifelong Raptor fan (die volgde altijd al NBA maar voor een of andere reden heeft hij me toen nooit overtuigd)
Bucks worden kampioen, Nuggets kampioen, Raptors kampioen en Suns leek lang de allerslechtste keuze te zijn maar die doen nu ook al een paar jaar mee.

Big L Utah :laugh:
 
"When is parade?"
Dieje mens is zo lowkey grappig

Van gedraft te worden tijdens ne commercial tot kampioen en mvp met nog een paar records erbij.
Dik verdiend ze, wa nen held!
Thursday? Shit, I need go to home.. *sigh*.

Ook toen hij zijn MVP trofee gewoon op die tafel liet staan en weg was :laugh:

Hij wilt wel echt heel graag naar huis denk ik. In de rust, in zijn huis, bij de familie en zijn passie voor racepaarden. Wil dus effectief op een race zijn zondag 😬 Het is ook allemaal wat druk voor Jokic denk ik. Volgens mij gaat die ook niet super lang actief blijven als speler.
 
Laatst bewerkt:
En lachen dat wij deden voor Mitchell en Gobert trade :unsure:



4:15 T_T
vaarwel "skkkkeeeeeeeeeep"
 
Laatst bewerkt:
Das nu net het enige dat hij niet doet, springen 😅
Bij de draft 5 inch. Ter vergelijking, het record is 48inch (Jordan).
 
Hij heeft nog steeds niets illegaal gedaan voor zover ik begrijp. Domme actie die niet stookt met de waarden die de NBA wil uitdragen dat wel. Hopelijk heeft het effect en is dit de laatste keer geweest.
 
Hopelijk heeft het niet teveel invloed op zijn verdere carrière.

In de playoffs zag je toch dat de hele zaak die boven zijn hoofd hing zijn spel beïnvloede.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan