NBA 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heat spelen wel beter dan hun score doet uitschijnen. Van hun zie ik het nog goed komen.

Idd ze zijn teruggekrabbeld, maar kunnen soms wel nog steeds onbegrijpelijk verliezen. Misschien ook play-off mentaliteit die eigenlijk niet op zijn plaats is, geen idee.
 
Oosten ligt vast nu...
In het Westen enkel de top vier en OKC op plaats tien :crazy:
Dallas heeft gekregen wat ze verdienden he, ik hoop voor Doncic dat hij daar snel weg is.
 
Oosten ligt vast nu...
In het Westen enkel de top vier en OKC op plaats tien :crazy:
Dallas heeft gekregen wat ze verdienden he, ik hoop voor Doncic dat hij daar snel weg is.
Doncic gaat zijn spel toch dringend eens moeten aanpassen. Die high volume games zijn heel leuk, maar zijn ball hogging en zero defence gaan er vaak ver over. Hij gaat zo nooit kunnen passen met een andere super star die ook graag de bal wilt.

Verder is het wel grappig hoe Dallas geimplodeerd is, ik weet niet wat ze dachten om iemand als Kyrie in dat team te zetten. Ze hebben nu een slechtere defense dan de tank teams.
 
Screenshot_20230410-083307-679.png

Voorspellingen?
Gaat er een play-in ploegen ver geraken of krijgen we de topploegen in de conference finals?
 
Hawks ook serieus op hun doos 😅
30 punten achter na de eerste helft. Ik zie die ploeg geen match winnen tegen de Celtics.
 
Warriors kunnen dit jaar gewoon niet winnen in away games. Eens zien of ze iets kunnen tonen in hun 2 home games nu. Maar ik geloofde toch al niet in GSW, die hun periode is voorbij. Kings zijn dan ook nog eens gewoon een sterk underrated team.

Was vooral mooi dat de Clippers, zonder PG, direct de W pakten tegen de Suns. Dat kan wel eens een mooie series worden. Zelfde voor de Heat, maar Herro wel zijn hand gebroken. Benieuwd hoe het met de injuries van Giannis en Morant is. Al gaan de Grizzlies sowieso een vogel voor de kat zijn lijkt me.

Denver direct stevig uitgehaald tegen de Wolves, hopelijk kunnen we de series snel closen. Maar Jokic lijkt last te hebben van zijn pols blessure, had echt problemen met zijn floaters, dat zou ons wel eens heel zuur kunnen opbreken deze PO's ☹️
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd of de Bucks het halen zonder Giannis tegen de Heat. Je zou denken van wel, maar met dat team weet je het nooit.

Grizzlies heb ik al heel het seizoen een dubbel gevoel bij. Die overdreven cockyness hoeft niet imho.

Denver wordt een sweep zoals die nu spelen...

Boston en Philly zie ik ook niet verliezen in de eerste ronde.
 
Green is toch zo'n idioot. Hij begint het seizoen met een teamgenoot in het gezicht te slaan en gaat het seizoen eindigen met dit. :crazy:
Met zijn geschiedenis verwacht ik toch wel een schorsing van minstens 1 wedstrijd.

Grizzlies hebben gewoon pech dat zowel Adams en Clarke out zijn en AD terug op niveau is. Als Morant nu ook out is dan mag je het al helemaal vergeten. Het gaat wel leuk zijn om nog eens LAL vs Kings te krijgen in de playoffs (maar deze keer zonder refs die de Lakers helpen hopelijk. :unsure:)
 
Jimmy Buckets :love2:
Heel het jaar matig spelen en in de playoffs knallen... Toch een speciaal team de heat.
Giannis had toch echt wel nog last van zijn blessure, hopelijk komt die er nog wat door, maar ik zie ze geen drie matchen op rij winnen.

LeBron bewijst ook maar weer dat hij er nog steeds staat, de supportcast van LA zorgt er mede voor dat ze nu ook 3-1 voor staan.
AD laatste matchen weer matig.

Lang geleden dat ik nog zo genoten heb van een first round!
 
Laatst bewerkt:
Cleveland echt teleurstellend deze series amai...
De Heat gaan de conference finals nog halen op deze manier :oink:
In het Oosten Philly toch wel favoriet voor mij nu.
Celtics veel te wisselvallig, in eigen huis de lead in het vierde kwart nog zo weggeven.

Suns - Nuggets wel interessante matchup voor de tweede ronde nu. De Suns komen stilaan op stoom en hebben geen zware 7 game series moeten doorstaan zoals ik verwachtte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan