Silence Well-known member 18 december 2022 #661 Jammer. Totaal mijn sympathie verloren dit Argentinië
ralleke Active member Crowdfunder FE 18 december 2022 #663 Kiiilerke zei: ik kom uit de toekomst frankrijk wint Klik om te vergroten... Ik kom uit het verleden. Argentinië wint
Kiiilerke zei: ik kom uit de toekomst frankrijk wint Klik om te vergroten... Ik kom uit het verleden. Argentinië wint
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 18 december 2022 #665 Nu Pessi nog MVP zeker. Achja. Zoveel teams gechoked in penals dit WK
Green Mamba Well-known member 18 december 2022 #666 Gekocht of niet. Brood en spelen. Genoten hebben we.
F Fusion Active member 18 december 2022 #667 Général Zantas zei: Hopelijk Mbappe wel MotM en niet Messi. Klik om te vergroten... Jesus Christ, waar sommigen zich mee bezig houden. Messi is een Argentijn, wat heeft die mens iemand hier misdaan.
Général Zantas zei: Hopelijk Mbappe wel MotM en niet Messi. Klik om te vergroten... Jesus Christ, waar sommigen zich mee bezig houden. Messi is een Argentijn, wat heeft die mens iemand hier misdaan.
B {BK}Black Devil Well-known member 18 december 2022 #668 geweldig geweldig geweldig , prachtige finale , Messi eindelijk zijn WK . wauw
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #669 Heerlijk voor Messi. De kers op de taart.
P pablohoney Well-known member 18 december 2022 #670 Silence zei: Jammer. Totaal mijn sympathie verloren dit Argentinië Klik om te vergroten... Echt? Viel helemaal niet uit uw posts op te maken.
Silence zei: Jammer. Totaal mijn sympathie verloren dit Argentinië Klik om te vergroten... Echt? Viel helemaal niet uit uw posts op te maken.
Général Zantas Well-known member 18 december 2022 #672 Wel Fusion zei: Jesus Christ, waar sommigen zich mee bezig houden. Klik om te vergroten... Wat, moet ik vieren? Ik ben toch geen Argentijn. Gewoon de randzaken bespreken mag toch? JeZuS cHrIsTuS
Wel Fusion zei: Jesus Christ, waar sommigen zich mee bezig houden. Klik om te vergroten... Wat, moet ik vieren? Ik ben toch geen Argentijn. Gewoon de randzaken bespreken mag toch? JeZuS cHrIsTuS
Coldwell Active member 18 december 2022 #675 pablohoney zei: Echt? Viel helemaal niet uit uw posts op te maken. Klik om te vergroten... De Argentijnen zullen aan hem denken, als ze sewes beker in de lucht houden
pablohoney zei: Echt? Viel helemaal niet uit uw posts op te maken. Klik om te vergroten... De Argentijnen zullen aan hem denken, als ze sewes beker in de lucht houden
Wilcao Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #676 JorisBlack zei: Bon, beste match die ik in jaren gezien heb. Klik om te vergroten... Nadat Ajax voetballes gaf in het Santiago Bernabéu bedoel je? Begrijp ik
JorisBlack zei: Bon, beste match die ik in jaren gezien heb. Klik om te vergroten... Nadat Ajax voetballes gaf in het Santiago Bernabéu bedoel je? Begrijp ik
F Fusion Active member 18 december 2022 #677 Général Zantas zei: Wel Wat, moet ik vieren? Ik ben toch geen Argentijn. Gewoon de randzaken bespreken mag toch? JeZuS cHrIsTuS Klik om te vergroten... Bespreken zegt hij. Sommigen zitten hier al een hele maand te janken over Argentinië en Messi alsof hun leven ervan afhangt.
Général Zantas zei: Wel Wat, moet ik vieren? Ik ben toch geen Argentijn. Gewoon de randzaken bespreken mag toch? JeZuS cHrIsTuS Klik om te vergroten... Bespreken zegt hij. Sommigen zitten hier al een hele maand te janken over Argentinië en Messi alsof hun leven ervan afhangt.
M Marsu Well-known member 18 december 2022 #678 Général Zantas zei: Hopelijk Mbappe wel MotM en niet Messi. Klik om te vergroten... Wat denk je zelf, 2014 in het achterhoofd
Général Zantas zei: Hopelijk Mbappe wel MotM en niet Messi. Klik om te vergroten... Wat denk je zelf, 2014 in het achterhoofd
Général Zantas Well-known member 18 december 2022 #679 Fusion zei: Bespreken zegt hij. Sommigen zitten hier al een hele maand te janken over Argentinië en Messi alsof hun leven ervan afhangt. Klik om te vergroten... Ja, reageer dat dan af tegenover die mensen en niet tegen mij.
Fusion zei: Bespreken zegt hij. Sommigen zitten hier al een hele maand te janken over Argentinië en Messi alsof hun leven ervan afhangt. Klik om te vergroten... Ja, reageer dat dan af tegenover die mensen en niet tegen mij.
Genius Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #680 toch wel 1 van de betere wedstrijden ooit, al dat gezaag hier en complot theoriën. Als neutrale toeschouwer is dit toch gewoon een waanzinnige match geweest? Geniet er toch gewoon van met al dat gezeik hier.
toch wel 1 van de betere wedstrijden ooit, al dat gezaag hier en complot theoriën. Als neutrale toeschouwer is dit toch gewoon een waanzinnige match geweest? Geniet er toch gewoon van met al dat gezeik hier.