yode92 Well-known member 18 december 2022 #621 Volledig omgekocht dit zodat we allemaal met een positief gevoel terugblikken op het WK in Qatar. Djeezus, wat een finale
Volledig omgekocht dit zodat we allemaal met een positief gevoel terugblikken op het WK in Qatar. Djeezus, wat een finale
arevee Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #622 Zal ik het ook nog is zeggen zodat we zeker zijn. Wat Een Finale
Wilcao Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #623 Neef Jo zei: Ongelukkigste man van het tornooi toch wel Lautaro Martinez. Klik om te vergroten... Die heeft, op die penalty tegen Nederland na, geen bal goed geraakt.
Neef Jo zei: Ongelukkigste man van het tornooi toch wel Lautaro Martinez. Klik om te vergroten... Die heeft, op die penalty tegen Nederland na, geen bal goed geraakt.
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #625 Wat een finale jongens. De verrassingen dit WK blijven maar duren. Ik vrees dat de Argentijnen gaan bezwijken voor de druk nu.
Wat een finale jongens. De verrassingen dit WK blijven maar duren. Ik vrees dat de Argentijnen gaan bezwijken voor de druk nu.
Kiiilerke Well-known member Platinum Trophy 18 december 2022 #627 ik kom uit de toekomst frankrijk wint
Silence Well-known member 18 december 2022 #628 Schitterend beeld. Messi en Mbappe die elkaar zo kruisen
Wilcao Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #633 Straf ook van Mbappé om 3 keer te scoren in dezelfde hoek
Silence Well-known member 18 december 2022 #635 Hij staat weer niet op zijn lijn. Erachter mag ook niet
Sneeuwstorm Well-known member 18 december 2022 #639 Als martinez nog eentje pakt is het zo goed als binnen
Général Zantas Well-known member 18 december 2022 #640 2 uberslechte penalties van Arg maar toch allen goal.