M mp4me Active member 18 december 2022 #601 Pinkman zei: Toch zeker als Messi straks wenend voorbij de trofee moet lopen. Klik om te vergroten... Beter dan in de kwartfinale
Pinkman zei: Toch zeker als Messi straks wenend voorbij de trofee moet lopen. Klik om te vergroten... Beter dan in de kwartfinale
Wilcao Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #603 Ik herhaal het gewoon nog eens. WAT EEN FINALE!
TitaTovenaar Well-known member 18 december 2022 #606 Wilcao zei: Dat nu nog iemand komt claimen dat het verkocht is. Klik om te vergroten... Sold!
Rub1nho Well-known member 18 december 2022 #607 Toch wel de beste WK finale die ik ooit gezien heb, hands down.
exCite Supermoderator Crowdfunder FE 18 december 2022 #614 Mannekes lief, ik zal het nog eens herhalen @Wilcao. WAT EEN FINALE
Général Zantas Well-known member 18 december 2022 #615 Silence zei: Ooit iemand een hattrick gescoord in een WK finale? Klik om te vergroten... Sir Geoffrey Hurst in 66, in de 4-2 finale van Engeland tegen West Duitsland.
Silence zei: Ooit iemand een hattrick gescoord in een WK finale? Klik om te vergroten... Sir Geoffrey Hurst in 66, in de 4-2 finale van Engeland tegen West Duitsland.
Neef Jo Well-known member 18 december 2022 #616 Ongelukkigste man van het tornooi toch wel Lautaro Martinez.
shiftyke Redacteur Crowdfunder FE 18 december 2022 #618 Wilcao zei: Dat nu nog iemand komt claimen dat het verkocht is. Klik om te vergroten... Eerder in scène gezet zou je denken
Wilcao zei: Dat nu nog iemand komt claimen dat het verkocht is. Klik om te vergroten... Eerder in scène gezet zou je denken
J JorisBlack Well-known member 18 december 2022 #619 Avondland zei: Bleh, strafschoppen. Klik om te vergroten... Geef gewoon beide ploegen de beker. Ze zouden het allebei verdienen gewoon...
Avondland zei: Bleh, strafschoppen. Klik om te vergroten... Geef gewoon beide ploegen de beker. Ze zouden het allebei verdienen gewoon...
Silence Well-known member 18 december 2022 #620 Strobot zei: Extra verlengingen PLEASE !!!! Klik om te vergroten... Liever 2x 10 minuten ipv penalty's hè
Strobot zei: Extra verlengingen PLEASE !!!! Klik om te vergroten... Liever 2x 10 minuten ipv penalty's hè