Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duiken en theater veel meer bestraffen. Is iets dat in alle gelederen van het voetbal de overhand neemt, ondanks 1000 camera’s uit alle hoeken.Wat zou je dan hervormen? Dat licht contact niet altijd een overtreding is in deze no-contact sport? En nog meer aan interpretatie overlaten?Strak plan.
Die heiligverklaring heb ik precies ook gemist. Ik lees net zoveel negatief gezaag over Messi, als "heiligverklaringen". Positieve commentaren zullen je gewoon meer opvallen omdat je zelf anti-Messi bent.

Door Qatar?Argentinië gewoon ook veel beter of gaan sommige hier ook al beweren dat Frans elftal is omgekocht?![]()
1 miljard per speler, de Sjeik heeft toch geld genoeg die kan dat betalen 

Onbegrijpelijk. Ik heb het meest genoten van een Iniesta ipv een Ronaldo of Messi, maar als je dit niet begrijpt...Snap gewoon de adoratie niet.
Om zeker geen hands te maken.Das toch al lang zo? Waren steken verdedigers hun armen anders op hun rug?
Var komt consequent weinig tussen wat gewoon positief is. Enkel bij buitenspel, penalty en mogelijk roods. En dat is gewoon goed gebeurd. Dat jij vindt dat het vaker geel/rood moet zijn, is gewoon niet altijd volgens de richtlijnen die de refs meekrijgen.De ref kan dingen niet zien, maar we zitten nu met een VAR die voor bepaalde dingen kan en moet tussenkomen en dit blijkbaar ook niet doen.
Elke eerste 10 minuten kan je je ook alles permiteren.
Ik zou denken dat op een WK het allerhoogste niveau gehaald moet worden en de allerbeste zijn. Tis gwn nie beter dan in eender welke tweede klasse competitie
). Dembele moet er maar af blijven (die speelt trouwens weer een non-match, amai nog nie)Frankrijk een total offday lijkt het .Mbappe kan de match niet openbreken , Giroud al gewisseld , wat gebeurt daar , toch ziek ofDoor Qatar?1 miljard per speler, de Sjeik heeft toch geld genoeg die kan dat betalen
Neen serieus nu. Frankrijk is het eerste team ooit in een finale die bij de rust NUL kansen bijeen heeft gesprokkeld. NUL.
Toch schandalig dat zo'n sterrenteam geen enkele kans bij elkaar shot en zelfs geen enkele poging doet.
Geef het Argentinië gewoon cadeau he. Argentinië heeft de arbitrage vandaag op deze manier helemaal niet nodig om te winnen.
Euhm voetbal is een contactsport he...Wat zou je dan hervormen? Dat licht contact niet altijd een overtreding is in deze no-contact sport? En nog meer aan interpretatie overlaten?Strak plan.
Dat klopt niet, tenzij de ref alles afgefloten heeft en ze dat dan niet mee in rekening genomen hebben