Knockouts: Achtste Finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier wordt enkel over de matchen gediscussieerd. Politiek (rellen) en andere niet sport gerelateerde zaken kan je hier en hier bespreken. U weze gewaarschuwd.

Het WK gaat door naar de knockoutfase, te beginnen met de achtste finales!

DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
3 dec ‘2216uNederlandVerenigde Staten3-1
3 dec ‘2220uArgentiniëAustralië2-1
4 dec ‘2216uFrankrijkPolen3-1
4 dec ‘2220uEngelandSenegal3-0
5 dec ‘2216uJapanKroatië1-1 (1-3)
5 dec ‘2220uBraziliëZuid-Korea4-1
6 dec ‘2216uMarokkoSpanje0-0 (3-0)
6 dec ‘2220uPortugalZwitserland6-1

Dit heeft Japan toch aan zichzelf te danken. Slecht geplaatste penalties en zacht getrapt, hoe wilt ge zo een penaltyreeks winnen.

We moeten Japan wel nageven dat ze hebben gestreden zoals het hoort voor het grootste deel van hun tijd op het veld. Met momenten speelde de vermoeidheid echt wel parten maar hun strijdlust was de rest van de tijd exemplarisch.

Wat zit Van wijk nu te lullen.

"Misschien zijn die gewisselde spelers geen Penaltynemers" say wat?!
Ik vond de opmerking van Vidarsson wat betreft "het is een loterij" ook niet correct. Mooi voorbeeld namelijk dit.

Het zal vast een zeker een loterij zijn als je aan elkaar gewaagd bent, ik denk dan meteen aan de wedstrijd tussen Villarreal en United in de EL, waar uiteindelijk De Gea pas als eerste mist na 22 penalty's, maar uiteindelijk geven ervaring en kwaliteit toch vaak de doorslag vind ik.

"Livaja trapt hem heel slecht"

Ja pech omdat het op de paal was, keeper kwam er nie aan hoor
Euh, die keeper zat er echt wel aan en had hem volgens mij gewoon gepakt. Heel slecht en arrogant getrapt.

Maar wat is dat toch met die penalty's van tegenwoordig, met hun flauw of belachelijk (jaja Lewandowski) aanloopje?

Alle leuke kleinere landen vliegen eruit, na deze 8e finales zitten we weer naar een Europees kampioenschap te zien + Argentinië en Brazilië. De groepsfase blijft toch echt het allerleukste op zo'n WK met ploegen uit alle uithoeken van de wereld. Ik snap dat veel voetballiefhebbers niet kunnen wachten op topaffiches als Frankrijk-Engeland maar die Europese toplanden boeien mij echt geen hol

Alle leuke kleinere landen vliegen eruit, na deze 8e finales zitten we weer naar een Europees kampioenschap te zien + Argentinië en Brazilië. De groepsfase blijft toch echt het allerleukste op zo'n WK met ploegen uit alle uithoeken van de wereld. Ik snap dat veel voetballiefhebbers niet kunnen wachten op topaffiches als Frankrijk-Engeland maar die Europese toplanden boeien mij echt geen hol

Ge kunt anders gewoon de Africa Cup en de Asia Cup en de Gold Cup kijken he, als het u gewoon om het exotische te doen is en de kwaliteit van voetbal u niet interesseert.
Afin, dan erger of verveel je je misschien minder. Gewoon een opmerking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan