Knockouts: Achtste Finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier wordt enkel over de matchen gediscussieerd. Politiek (rellen) en andere niet sport gerelateerde zaken kan je hier en hier bespreken. U weze gewaarschuwd.

Het WK gaat door naar de knockoutfase, te beginnen met de achtste finales!

DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
3 dec ‘2216uNederlandVerenigde Staten3-1
3 dec ‘2220uArgentiniëAustralië2-1
4 dec ‘2216uFrankrijkPolen3-1
4 dec ‘2220uEngelandSenegal3-0
5 dec ‘2216uJapanKroatië1-1 (1-3)
5 dec ‘2220uBraziliëZuid-Korea4-1
6 dec ‘2216uMarokkoSpanje0-0 (3-0)
6 dec ‘2220uPortugalZwitserland6-1

In Nederland recent ook nog Zahavi (2x dacht ik) en Tadic (al was dit met de auto ipv thuis).

Ook René van der Gijp.

Die gasten zijn gepakt en hebben 8 jaar gekregen

En bij Van Bommel hebben ze een poging gedaan in Antwerpen.

Tsja, iedereen weet hoe zot veel geld die voetballers verdienen en de meesten spenderen maar heel weinig aan beveiliging. Relatieve easy targets op dat vlak.

Ik heb nooit de haat of het leedvermaak richting onze Noorderburen (en bij uitbreiding Frankrijk) begrepen. Lachen met een tegenstander omdat die het slecht doet of op je paard zitten omdat een Nederlandse analist een dwaze opmerking heeft gemaakt, ik snap dat echt niet. Is nochtans wel 90% van Karl Vannieuwkerke zijn voorbereiding.
Zeg dat eens tegen die Hollanders t.o.v. de Belgen.

Zeg dat eens tegen die Hollanders t.o.v. de Belgen.
Valt al bij al wel mee. Ik werk en voetbal in Nederland en er is weinig afgunst tov België. Uiteraard worden wel wat steekjes uitgedeeld, maar dat mag ook. Dat gebeurt ook andersom. Dat je op sociale media of sites extremere meningen tegenkomt, is helaas bij elk thema zo.

Ook als vd Gijp een grappige comment geeft over België, staat ook het hele land op zijn kop, terwijl ze niet eens doorhebben hoe dat programma werkt.

Wel opvallend: de 'thuis'ploeg heeft voorlopig 4/4 achtste finales gewonnen. Benieuwd of Japan en Brazilië deze trend vandaag kunnen voortzetten.

Valt al bij al wel mee. Ik werk en voetbal in Nederland en er is weinig afgunst tov België. Uiteraard worden wel wat steekjes uitgedeeld, maar dat mag ook. Dat gebeurt ook andersom. Dat je op sociale media of sites extremere meningen tegenkomt, is helaas bij elk thema zo.

Ook als vd Gijp een grappige comment geeft over België, staat ook het hele land op zijn kop, terwijl ze niet eens doorhebben hoe dat programma werkt.
Gijp is ook vrij mild over de Belgen hoor. Vorige week bij de Oranjewinter vond hij de verliespartij tegen Marokko eigenlijk wel meevallen en zei hij: "België is zo'n klein landje met zoveel goede voetballers. Dat is eigenlijk gewoon razendknap."

Dat was milder dan men in België zelf was. Alleen soms wil hij ook gewoon uit de bocht vliegen en flink plagen. Maar Oranje brandt hij ook regelmatig totaal af.

Gijp is ook vrij mild over de Belgen hoor. Vorige week bij de Oranjewinter vond hij de verliespartij tegen Marokko eigenlijk wel meevallen en zei hij: "België is zo'n klein landje met zoveel goede voetballers. Dat is eigenlijk gewoon razendknap."

Dat was milder dan men in België zelf was. Alleen soms wil hij ook gewoon uit de bocht vliegen en flink plagen. Maar Oranje brandt hij ook regelmatig totaal af.
Ik bedoel meer dat hij een uitspraak doet over België als Boskamp in het programma zit.

Maakt het jullie dan uit wat Nederlandse analisten op tv over de rode duivels zeggen? :unsure:

De meesten roepen ook maar iets om in de publiciteit te komen, of om een programma op te vullen. Het is en blijft televisie...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan