Knockouts: Achtste Finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier wordt enkel over de matchen gediscussieerd. Politiek (rellen) en andere niet sport gerelateerde zaken kan je hier en hier bespreken. U weze gewaarschuwd.

Het WK gaat door naar de knockoutfase, te beginnen met de achtste finales!

DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
3 dec ‘2216uNederlandVerenigde Staten3-1
3 dec ‘2220uArgentiniëAustralië2-1
4 dec ‘2216uFrankrijkPolen3-1
4 dec ‘2220uEngelandSenegal3-0
5 dec ‘2216uJapanKroatië1-1 (1-3)
5 dec ‘2220uBraziliëZuid-Korea4-1
6 dec ‘2216uMarokkoSpanje0-0 (3-0)
6 dec ‘2220uPortugalZwitserland6-1

19-C56-CA3-07-E1-44-ED-9-C36-9-A071-E1-ECC9-B.jpg

Frankrijk - Engeland kan wel een geinige match worden. Zoveel aanvallend geweld bij beide ploegen. Maar Deschamps en Southgate kennende gaan ze beiden als angsthazen spelen :unsure:
1 ploeg die angsthazenvoetbal kan spelen met Varane-Upamencano en Lloris erachter en de andere met Maguire-Stones met Pickford erachter. Ik weet op welke van de 2 ik mijn geld ga zetten.

Van mij mag Engeland absoluut winnen, de horror dat Mbappé en al die Fransen nog arroganter zouden worden door 2 wereldtitels op rij... neen dank u. :S

1 ploeg die angsthazenvoetbal kan spelen met Varane-Upamencano en Lloris erachter en de andere met Maguire-Stones met Pickford erachter. Ik weet op welke van de 2 ik mijn geld ga zetten.

Ik zie Southgate nog wel een extra defensieve middenvelder of zelfs gewoon centrale verdediger erbij zetten.

Ondertussen ook wat vreemd nieuws erbij:

:wtf:

Ik zie Southgate nog wel een extra defensieve middenvelder of zelfs gewoon centrale verdediger erbij zetten.

Ondertussen ook wat vreemd nieuws erbij:

:wtf:
Ook niet de eerste keer zo'n gewapende inbraak bij een voetballer.

Voor zij die hopen dat England wint :p

Fun stats:
Het land waar pep guardiola trainer is, dat land wordt WK ;)

2022 - Manchester City ==> England
2018 - Geen trainer ==> Frankrijk
2014 - Bayern ==> Duitsland
2010 - Barcelona ==> Spanje

En de volgende wijsneus kan nu aangeven dat Trent eigenlijk ook een rivier is en het dus Dortmund-on-Thames zou moeten zijn...

Nèh, kbenuvoor :eviltongue:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan