Knockouts: Achtste Finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier wordt enkel over de matchen gediscussieerd. Politiek (rellen) en andere niet sport gerelateerde zaken kan je hier en hier bespreken. U weze gewaarschuwd.

Het WK gaat door naar de knockoutfase, te beginnen met de achtste finales!

DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
3 dec ‘2216uNederlandVerenigde Staten3-1
3 dec ‘2220uArgentiniëAustralië2-1
4 dec ‘2216uFrankrijkPolen3-1
4 dec ‘2220uEngelandSenegal3-0
5 dec ‘2216uJapanKroatië1-1 (1-3)
5 dec ‘2220uBraziliëZuid-Korea4-1
6 dec ‘2216uMarokkoSpanje0-0 (3-0)
6 dec ‘2220uPortugalZwitserland6-1

Ja, dit maken ze niet meer goed vrees ik. Had ze het nog wel gegund.

Anderzijds geef ik Engeland wel meer kans om Frankrijk eruit te wippen :p

Pffff... Goeie flitsen van ENG maar niet de dominante ploeg, verdienen het maar half maar bon

Gewoon een verdiende voorsprong, hoor.

Senegal een half uur lang gewoon de bus geparkeerd. Uiteraard geraak je daar niet zo maar doorheen, dus het zag er niet schoon uit allemaal.
Daarna begon Senegal zelf wat meer te voetballen, en vrij snel deksel op de neus.

edit: krijg ik hier ineens reclame op vrt max van mcdonalds, voor de "Red Devils Burger". Beetje te laat jongens, ik moet uw burger niet 😅

Wauw, Karl en zijn kornuiten roepen al weken op tot acties. Maar als Mbappé een straf statement maakt, dan lachen ze het weg. Wat een dwazeriken zonder ruggengraat aan die tafel zeg.

Gewoon een verdiende voorsprong, hoor.

Senegal een half uur lang gewoon de bus geparkeerd. Uiteraard geraak je daar niet zo maar doorheen, dus het zag er niet schoon uit allemaal.
Daarna begon Senegal zelf wat meer te voetballen, en vrij snel deksel op de neus.

edit: krijg ik hier ineens reclame op vrt max van mcdonalds, voor de "Red Devils Burger". Beetje te laat jongens, ik moet uw burger niet 😅
bwoa Senegal ving Engeland op maar toch niet door de bus te parkeren? Ze kwamen er geregeld gevaarlijk uit en waren voor de 1-0 ook gewoon de enigste ploeg die echt gevaarlijk was

Kan me voorstellen dat groot zijn soms een voordeel is, maar niet altijd. Zie naar Messi, die is toch ook niet van de grootste. Statistisch gezien zijn Aziaten kleiner, dat klopt gewoon. Engeland heeft gewoon meer geld dan Senegal en ze zullen ook beter hun spelers kunnen opleiden en de VS is geen land met een voetbalcultuur.

Europeanen hebben niet genoeg passie zegt em :unsure:
E6CxYzoXEAAxOQy.jpg

Was naar toilet. Welke actie? Zijn persboycot?
Dat hij expres zijn Man van de Match-trofeeën omdraait zodat Budweiser niet zichtbaar is. Doet me denken aan een soort dezelfde actie van CR7 met Coca-Cola (was anders, maar ongeveer hetzelfde punt). Toen werd dat ook weggelachen, terwijl dat toch ballen vergt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan