Knockouts: Achtste Finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier wordt enkel over de matchen gediscussieerd. Politiek (rellen) en andere niet sport gerelateerde zaken kan je hier en hier bespreken. U weze gewaarschuwd.

Het WK gaat door naar de knockoutfase, te beginnen met de achtste finales!

DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
3 dec ‘2216uNederlandVerenigde Staten3-1
3 dec ‘2220uArgentiniëAustralië2-1
4 dec ‘2216uFrankrijkPolen3-1
4 dec ‘2220uEngelandSenegal3-0
5 dec ‘2216uJapanKroatië1-1 (1-3)
5 dec ‘2220uBraziliëZuid-Korea4-1
6 dec ‘2216uMarokkoSpanje0-0 (3-0)
6 dec ‘2220uPortugalZwitserland6-1

Ik vind het altijd stiekem grappig dat bij al die Europese ploegen Afrikanen meespelen, maar bij die Afrikaanse ploegen nooit Europeanen. :biglaugh:

Dit Engeland zit er dus nog altijd in maar Duitsland al naar huis. Dan zie ik toch liever de Duitsers hoor. Wat is dit matig zeg. Dat is dan vice EK en halve finalist van het WK.

Ik vind het altijd stiekem grappig dat bij al die Europese ploegen Afrikanen meespelen, maar bij die Afrikaanse ploegen nooit Europeanen. :biglaugh:

Zitten er geen hoopje Fransen in die ploegen bij bv Tunesië en zo? Geboren en getogen in Frankrijk maar via mama of papa ook nog een nationaliteit uit Afrika.

In het begin van de wedstrijd zei den Eddy nog iets van dat Maguire een goede inspeelpass heeft :unsure:
Waar en wanneer dan :unsure: .

Volgen die het voetbal wel gedurende het gewone seizoen?

Zitten er geen hoopje Fransen in die ploegen bij bv Tunesië en zo? Geboren en getogen in Frankrijk maar via mama of papa ook nog een nationaliteit uit Afrika.
Bij Marokko toch ook Belgen en Nederlanders

Is ook wel deels kwaliteit denk ik? Dat de mindere landen hun kansen minder makkelijk scoren?

Tuurlijk. Hoeveel kunnen er wat Mbappe kan. Die Nederlandse goals dat is slecht verdedigd van de VS maar ze bewaren wel het overzicht om te voorzetten naar de vrije man. Hoevaak heeft bv Canada tegen Belgie niet de verkeerde beslissing genomen door zelf te schieten ipv de bal naar de vrije man te brengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan