Knockouts: Achtste Finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier wordt enkel over de matchen gediscussieerd. Politiek (rellen) en andere niet sport gerelateerde zaken kan je hier en hier bespreken. U weze gewaarschuwd.

Het WK gaat door naar de knockoutfase, te beginnen met de achtste finales!

DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
3 dec ‘2216uNederlandVerenigde Staten3-1
3 dec ‘2220uArgentiniëAustralië2-1
4 dec ‘2216uFrankrijkPolen3-1
4 dec ‘2220uEngelandSenegal3-0
5 dec ‘2216uJapanKroatië1-1 (1-3)
5 dec ‘2220uBraziliëZuid-Korea4-1
6 dec ‘2216uMarokkoSpanje0-0 (3-0)
6 dec ‘2220uPortugalZwitserland6-1

Ik snap dat toch niet ze die penalty’s tegenwoordig.

Wat is er mis met ne aanloop in 1 keer en gewoon hoek kiezen links of rechts naast de paal.

Gewoon met de wreef, altijd binnen.

3x nodig hebben vooraleer hij dit WK kan scoren op strafschop... symbolisch voor het droevige spel van Polen

Ik denk dat de Poolse coach dringend moet beginnen doorselecteren :p

Buiten die goals toch wel veel balverlies met Mbappé zijn dribbels :tongue: .
Spijtig, had graag Polen zien winnen want ben sowieso al geen Frankrijk fan.

Kan Senegal straks verrassen met hun enthousiasme?
Ecuador en Qatar waren niet bepaald goed te noemen en Engeland tegen de VS was ook niet echt soeps.
Met Polen, die zeker een helft lang degelijk waren, moet Senegal zich toch kunnen optrekken of ben ik mis?

Kan Senegal straks verrassen met hun enthousiasme?
Ecuador en Qatar waren niet bepaald goed te noemen en Engeland tegen de VS was ook niet echt soeps.
Met Polen, die zeker een helft lang degelijk waren, moet Senegal zich toch kunnen optrekken of ben ik mis?

Blijft zonde dat Mané er niet bij kon zijn op dit WK, want zelfs zonder hem is Senegal een stevig ploegske.

Blijft zonde dat Mané er niet bij kon zijn op dit WK, want zelfs zonder hem is Senegal een stevig ploegske.
Mané is toch een te groot gemis in die ploeg . Ecuador en Qatar zijn nu ook niet de topploegen . Engeland was wel duidelijk de betere van Iran en Wales . Engeland-USA is altijd een moeilijke match voor de Engelsen , een beetje hun dark horse . Ik gok toch dat Engeland zonder al te veel problemen doorgaat .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan