Knockouts: Achtste Finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier wordt enkel over de matchen gediscussieerd. Politiek (rellen) en andere niet sport gerelateerde zaken kan je hier en hier bespreken. U weze gewaarschuwd.

Het WK gaat door naar de knockoutfase, te beginnen met de achtste finales!

DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
3 dec ‘2216uNederlandVerenigde Staten3-1
3 dec ‘2220uArgentiniëAustralië2-1
4 dec ‘2216uFrankrijkPolen3-1
4 dec ‘2220uEngelandSenegal3-0
5 dec ‘2216uJapanKroatië1-1 (1-3)
5 dec ‘2220uBraziliëZuid-Korea4-1
6 dec ‘2216uMarokkoSpanje0-0 (3-0)
6 dec ‘2220uPortugalZwitserland6-1

Ik gun het de Lowie wel, ik gun het die arrogante, betweterige Nederlanders van op mijn werk niet. En ik gun het u ook niet.
Of wij het de Hollanders "gunnen" zal van generlei invloed zijn vrees ik.

Beter gaan we eens iets leren van onze noorderburen.
Ze zijn maar met 18 miljoen en ze presteren niet alleen in voetbal. Kijk bv eens de score op Olympisch gebied. Ontzettend groot verschil met ons.

En veel van die landen zijn al naar huis. De stadions zijn vaak halfleeg. Ge kunt draaien en keren zoals je wil maar de sfeer in het stadion is niet wat het anders is op een WK.

Dat er voordelen zijn aan een WK in 1 stad is idd ontegenspreekbaar. Daar is ook niemand tegen.

Dan moet ge eens wat artikels over België op Voetbalzone gaan lezen. Uw negatief gevoel richting Nederlanders zal snel opkomen.
Kan je zo een artikel linken?

Ik heb die afkeer van Nederland nooit begrepen. Je kan ze enkel maar lof geven op wat ze op sportief vlak bereiken.
Ja hun budget en begeleiding is veel beter. Maar je kan u de vraag stellen waarom wij dit ook niet doen, op sportief vlak hinken we toch wat achterop.
Belgen die sportief top zijn, zijn dit in veel gevallen door buitenslands geld en begeleiding.

Kan je zo een artikel linken?

Ik heb die afkeer van Nederland nooit begrepen. Je kan ze enkel maar lof geven op wat ze op sportief vlak bereiken.
Ja hun budget en begeleiding is veel beter. Maar je kan u de vraag stellen waarom wij dit ook niet doen, op sportief vlak hinken we toch wat achterop.
Belgen die sportief top zijn, zijn dit in veel gevallen door buitenslands geld en begeleiding.
Ik zal hem als Nederlander maar posten:

Dit was na de uitschakeling van België tegen Kroatië. Een vrij genuanceerd gezelschap aan reacties. Sommige sympathiek, anderen haatdragend. De haatdragende reacties zie ik als Nederlander meer als een tegenreactie op de felle reacties uit Vlaanderen.

Ik vind het erg jammer dat de sympathieke Belgen al zeer verrassend zijn uitgeschakeld na de groepsfase. Ik vind dat dit België de kwaliteiten had om dit jaar het WK te winnen. Ik gunde de oud Ajacieden Alderweireld en Vertonghen zeker de WK titel.
https://www.voetbalzone.nl/profiel.asp?uid=41576

Ga weg man. Sympathieke Belgen. De haat die veel Nederlanders hebben naar de Duitsers, die hebben de Belgen naar Nederland. Heerlijk dat de gouden faal generatie naar huis gaat.
https://www.voetbalzone.nl/profiel.asp?uid=296330
Hahaha gouden generatie is voorbij. Lekker naar huis!

Laatst bewerkt:
Kom kom, NL mag gerust WK worden van mij. Is toch fijn voor de fans daar.
En het zou een echte wereldprestatie zijn met hun selectie.

Nu even Frankrijk aanschouwen. Hopelijk is Polen wat minder saai :unsure: dus graag snel een goaltje zodat het wat opener wordt

Frankrijk alle posities ferme spelers maar in de goal is het toch maar matig eigenlijk. Lloris hier al 2x fout. Stel u voor dat die een Courtois er nog bij hadden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan