Status
Niet open voor verdere reacties.
Al eens gemeld hier.

Damn en hier hoopte ik eindelijk mijn eerste aanwijzing te hebben voor supernatural shizzle en gij komt hiermee af. :( Nieuwe ergernis!
 
Damn en hier hoopte ik eindelijk mijn eerste aanwijzing te hebben voor supernatural shizzle en gij komt hiermee af. :( Nieuwe ergernis!
Laatste info die ik online kon vinden:

“It seems to be caused when resources (iframes (maybe more elements)) are still loading when clicking to another page.”
 
Ik heb sowieso nooit de meerwaarde begrepen om naar daar te gaan. In mijn geval zou ik meer tijd en brandstof verdoen dan dat ik daar winst maak. Als ik al eens de grens oversteek om naar een winkel te gaan is 't naar Steenvoorde achter goedkope alcohol. Voor wekelijkse boodschappen is zo'n trip het echt niet waard.

Bij deze een ergernis in dezelfde lijn van al een hele tijd geleden:

Mijn schoonbroer en zijn toenmalige vriendin wilden per sé naar Sluis om shampoo, want "dat is daar zoveel goedkoper als bij ons". Soit, van bij ons is dat een klein uur rijden, maar we maken er een leuk uitstapje van, Sluis is best gezellig en combineren wij ook af en toe als we naar Cadzand gaan.

Goed, we zijn daar, stappen zo een drogist binnen, kopen ze daar.... 1 bus shampoo. Serieus? Ik had nu wel gedacht dat ze een ganse doos ofzo gingen kopen, meteen een voorraadje voor een paar maanden. Nee, 1 f****** bus. :angry:

Vaneigenst dat het ook goedkoper is als ge dan nog eens met mij meerijdt en dus geen nafte/diesel moet betalen. Maar samen met de prijs voor een parkingticket denk ik niet dat die ene bus shampoo zoveel goedkoper was dan bij ons.
 
Bij deze een ergernis in dezelfde lijn van al een hele tijd geleden:

Mijn schoonbroer en zijn toenmalige vriendin wilden per sé naar Sluis om shampoo, want "dat is daar zoveel goedkoper als bij ons". Soit, van bij ons is dat een klein uur rijden, maar we maken er een leuk uitstapje van, Sluis is best gezellig en combineren wij ook af en toe als we naar Cadzand gaan.

Goed, we zijn daar, stappen zo een drogist binnen, kopen ze daar.... 1 bus shampoo. Serieus? Ik had nu wel gedacht dat ze een ganse doos ofzo gingen kopen, meteen een voorraadje voor een paar maanden. Nee, 1 f****** bus. :angry:

Vaneigenst dat het ook goedkoper is als ge dan nog eens met mij meerijdt en dus geen nafte/diesel moet betalen. Maar samen met de prijs voor een parkingticket denk ik niet dat die ene bus shampoo zoveel goedkoper was dan bij ons.
Dan moet ge dieseltoeslag aanrekenen en op zijn minst in natura betaald worden in de vorm van een copieuze maaltijd en drank.
 
Interimbureau reageert niet meer. Gisteren nationale feestdag, vandaag wrs brugdag. Rationeel snap ik het wel maar ik ben een ongeduldige mens. De vacature staat ook open op de site van het bedrijf zelf, ik zou gewoon rechtstreeks kunnen solliciteren zonder dat interimbureau, maar die consulent is nog een sympathieke mens dus ik gun het hem wel. Maar steek er wat tempo in pls. Ondertussen zit ik tegen beter weten in mijn emails te refreshen.
 
Interimbureau reageert niet meer. Gisteren nationale feestdag, vandaag wrs brugdag. Rationeel snap ik het wel maar ik ben een ongeduldige mens. De vacature staat ook open op de site van het bedrijf zelf, ik zou gewoon rechtstreeks kunnen solliciteren zonder dat interimbureau, maar die consulent is nog een sympathieke mens dus ik gun het hem wel. Maar steek er wat tempo in pls. Ondertussen zit ik tegen beter weten in mijn emails te refreshen.
Die interims zijn altijd sympathiek op het moment dat ze je binnen proberen krijgen. Ik zou gewoon rechtstreeks proberen, die werkgever zal je hoogstwaarschijnlijk sowieso laten starten via die interim, dus die sympathieke mens daar heeft toch zijn commissie en gij hebt geen tussenstation voor de communicatie.
 
Lego dino expo in de handelsbeurs in A'pen. 10 glazen koten van 1m² met wat mini dinos in, 1 grote gebouwde dino en een speelhoekje.

26 euro alstublieft met een kind van 3 bij die gratis binnenmocht
 
Lego dino expo in de handelsbeurs in A'pen. 10 glazen koten van 1m² met wat mini dinos in, 1 grote gebouwde dino en een speelhoekje.

26 euro alstublieft met een kind van 3 bij die gratis binnenmocht
Dus je had beter uw kleine alleen gestuurd en buiten op het gemak een pintje gaan drinken? :unsure:
 
Ik merk pas net dat er 3€ extra op men orange factuur , extreme abbo staat..
Info dat ik duidelijk gemist heb...
 
De prijs van sommige producten op de site van Coolblue of meer specifiek de manier waarop ze die adverteren. Bij een iPhone Mini + oplader staat er nu bijvoorbeeld 828,99 EUR en 833,99 EUR staat doorstreept. Een tijdje geleden was dit ongeveer 778 EUR met een iets hogere prijs doorstreept en daarna zelfs nog rond 750 EUR met een hogere prijs van ca 760 EUR doorstreept.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan