Can't Solve [Firefox] Automatisch downloaden .htm

Sylverscythe

Well-known member
Crowdfunder FE
Mogelijk ligt het probleem bij mijn Firefox, maar sinds vandaag gebeurt het volgende:

Wanneer ik naar dit forum surf download mijn browser automatisch een .htm file van 0 bytes.
Iemand een idee wat dit is en waarom het gebeurt?
 
Wat is de volledige naam van die file?
Is het elke pagina of enkel de eerste?
Doet ie het ook in incognito? Met alle addons disabled? Andere browser?
 
Wat is de volledige naam van die file?
Is het elke pagina of enkel de eerste?
Doet ie het ook in incognito? Met alle addons disabled? Andere browser?
Naam is altijd gewoon een string random tekens, was de eerste pagina. Incognito niet getest, maar vandaag bv. lijkt het al niet meer te gebeuren :unsure:

Edit: dan toch: CtLjZM73.htm deze keer, en nog geregeld als ik de hoofdindex van het forum bezoek.
 
Laatst bewerkt:
Heb hetzelfde voor, ook met Firefox, dat de browser een random htm file download wanneer ik naar hier surf. Is nog maar sinds deze middag dat hij dit doet. Is nu de tweede keer dat ik het voorheb vandaag.
Het bestand noemt bij mij HUIEkogQ.htm en is 0 bytes groot.
 
Laatste info die ik online kon vinden:

“It seems to be caused when resources (iframes (maybe more elements)) are still loading when clicking to another page.”
 
Sinds ik advertenties heb opgezet (en adblocker uitgeschakeld voor beyondgaming) i.v.m. het kunnen toevoegen van afbeeldingen zonder via een externe partij te moeten werken krijg ik regelmatig bij het openen van een topiclijst popups waarin wordt gevraagd om html files met willekeurig naam op te slaan. Waarschijnlijk ergens één of ander fout geconfigureerde advertentie, in een ver verleden heb ik dat ook nog eens gehad op denk ik Tweakers en dat lag toen aan de advertenties.

Firefox op Windows 11
 

Bijlagen

  • firefox.png
    firefox.png
    2,5 KB · Weergaven: 5
Terug
Bovenaan