Status
Niet open voor verdere reacties.
Fucking hell.
Concert tot 22u45 max denk ik.

Dan moet volgens mij iedereen die de metro neemt en naar parking C moet door dezelfde straatjes (als er daar paniek uitbreekt ist een ramp)

Parking C is gewoon een ramp.
23u38 op de parking en ik ben om 01:15 de E40 kunnen oprijden aan Zaventem.
Gewoon continu stilstaan op die parking, mensen lagen te slapen achter het stuur of hadden kampeerstoeltjes mee
Was er gisteren ook.
Ik parkeer mij altijd buiten de ring en doe het laatste stuk met de fiets. Juist wat moeten stappen tussen het volk maar voor de rest geen enkele file. Wel soms een uitdaging fietsen in Brussel...
Heb gehoord dat er zelfs mensen het concert hebben gemist door de parkeerproblemen.
 
Een bruidsvlucht heet dat volgens google. Meerdere nesten die samen uitvliegen zodat koninginnen niet paren met mannetjes uit eigen nest. En ze verzamelt zo veel mogelijk zaad (bukake ant gangbang!) En daarna vallen alle mannetjes dood.

Nature, you crazy!
 
De mieren mikken voor hun bruidsvluchten op drukkend heet weer, wetend dat er nadien vaak een verkwikkend onweer volgt. Een stevige plensbui zal ervoor zorgen dat de anders ontoegankelijke bodem vochtig en poreuzer wordt. Een nieuwe nestgang is dan ook gemakkelijker te graven.


Ahaha, tis droog gebleven! Eat that bitches, tzal u leren mijn terras onder de lijken achter te laten!
 
Schijnt dat die beesten ni tegen lavendel en koffie kunnen. Waar kan ik 6 miljard van die planten bestellen?
 
Ik vind een zwembad toch geen stoefwaardig materiaal niet meer. Kost tegenwoordig minder dan een inbouwkeuken.
 
Ik vind een zwembad toch geen stoefwaardig materiaal niet meer. Kost tegenwoordig minder dan een inbouwkeuken.
Euhm... Tommeke... Je weet toch wel dat dat zwembad begint met:
1. Je hebt je eigen vastgoed.
2. De grondoppervlakte van dat vastgoed moet groot genoeg zijn om een zwembad te kunnen plaatsen.

:unsure:
 
Euhm... Tommeke... Je weet toch wel dat dat zwembad begint met:
1. Je hebt je eigen vastgoed.
2. De grondoppervlakte van dat vastgoed moet groot genoeg zijn om een zwembad te kunnen plaatsen.

:unsure:

Dus 3 kwart van lintbebouwd vlaanderen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan