In een bruidsvlucht?Of je kan één plant kopen, en die zelf vermenigvuldigen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In een bruidsvlucht?Of je kan één plant kopen, en die zelf vermenigvuldigen?
Euhm... Tommeke... Je weet toch wel dat dat zwembad begint met:Ik vind een zwembad toch geen stoefwaardig materiaal niet meer. Kost tegenwoordig minder dan een inbouwkeuken.

Euhm... Tommeke... Je weet toch wel dat dat zwembad begint met:
1. Je hebt je eigen vastgoed.
2. De grondoppervlakte van dat vastgoed moet groot genoeg zijn om een zwembad te kunnen plaatsen.
![]()
Een keuken heb je nodig. Een zwembad niet.Ik vind een zwembad toch geen stoefwaardig materiaal niet meer. Kost tegenwoordig minder dan een inbouwkeuken.
Neen, maar je kan dat wel exponentieel vermeerderen.In een bruidsvlucht?
Een keuken heb je nodig. Een zwembad niet.

Moet hij wél verhuizen en zijn zwembad achterlaten om die voldoende plaats te geven.Neen, maar je kan dat wel exponentieel vermeerderen.
Eén plant kopen = 25 nieuwe planten begin volgend jaar.
Dus volgend jaar 25 planten x 25 nieuwe planten = 625 planten
Jaar daarop : 625 x 25 = 15625
Na 7 jaar heb je 6 miljard planten.

Moet hij wél verhuizen en zijn zwembad achterlaten om die voldoende plaats te geven.![]()
Ik heb ook een zwembad, ik zie het probleem niet?
https://hermie.com/be-nl/105096/intex-opblaasbaar-zwembad-sunset-glow-rond-oe168-x-h46-cm
Ik heb dit exacte zwembad in de tuin staan nu.Wow maken ze die ronde zwembadjes nog? Heb ik als kleine pagadder (lang geleden, toen de dieren nog spraken) ook nog vaak in geplonsd.
Zonder fout was altijd één van die ringen kapot waardoor het hele ding scheef ging hangen...

)Over twee weken naar Coldplay, dat zal wel hetzelfde tafereel zijn. Ik zal mijn boek maar meenemen, dan spendeer ik mijn wachttijd tenminste nuttig.Fucking hell.
Concert tot 22u45 max denk ik.
Dan moet volgens mij iedereen die de metro neemt en naar parking C moet door dezelfde straatjes (als er daar paniek uitbreekt ist een ramp)
Parking C is gewoon een ramp.
23u38 op de parking en ik ben om 01:15 de E40 kunnen oprijden aan Zaventem.
Gewoon continu stilstaan op die parking, mensen lagen te slapen achter het stuur of hadden kampeerstoeltjes mee
voor een club of muziekzaal waar Ed Sheeran of Coldplay niet speelt..Anderzijds: gewoon een andere parking zoeken in de buurt?

Ik vind dat precies nogal meevallen tov autocad bvPokkedure abonnementen?

Had ge nu toch maar die bouwval vd buren gekocht he....Of ik koop gewoon groter vastgoed, BG style.

Lijken EN zaad, geniet van uwe zondag, you're welcomeAhaha, tis droog gebleven! Eat that bitches, tzal u leren mijn terras onder de lijken achter te laten!

Not sure if serious? Een zwembad kost toch al gauw +50k, daar hebt ge al een dikke keuken voor hoor.Ik vind een zwembad toch geen stoefwaardig materiaal niet meer. Kost tegenwoordig minder dan een inbouwkeuken.
Lijken EN zaad, geniet van uwe zondag, you're welcome
Not sure if serious? Een zwembad kost toch al gauw +50k, daar hebt ge al een dikke keuken voor hoor.
Een folietje van 25k niet stoefwaardig noemen? Ah BG, never changeVoor de helft heb je al je kuip van 8x4, inclusief pompen en graafwerken.
En als je mij niet gelooft zal ik je mijn factuur in pm sturen.
Da’s geen folietje, heel zijn persoonlijkheid is daarop gebouwd!Een folietje van 25k niet stoefwaardig noemen? Ah BG, never change
BG-style: Oh maar 8X4, dat is geen zwembad he, dat is een badkuip.Voor de helft heb je al je kuip van 8x4, inclusief pompen en graafwerken.
En als je mij niet gelooft zal ik je mijn factuur in pm sturen.
)