Status
Niet open voor verdere reacties.
Kermis in het centrum en de gemiddelde 10 jarige vind het dan leuk om telkens van die bommekes te laten ploffen.... vlak voor mijn deur...
Ik schrik nogal snel van alles, dus mijn hart heeft vandaag al afgezien. Dat belooft voor de volgende 2 weken :shutup:
 
Is het probleem ook bij de buren of is 't enkel bij u?

Dat is enkel hier, waarschijnlijk een of andere sensor die kut doet... Ondertussen contact opgenomen met service desk, nu is het wachten tot een technieker terugbelt voor een afspraak.
 
Dat is enkel hier, waarschijnlijk een of andere sensor die kut doet... Ondertussen contact opgenomen met service desk, nu is het wachten tot een technieker terugbelt voor een afspraak.
We hebben hier onlangs zes weken zonder warm water gezeten op een dag of drie na. Leuk met een kleine van 2 jaar. Positieve kant, wel geen gas verbruikt die tijd.
 
  • Wow
Waarderingen: 515
Concertje Ed sheeran in Brussel. Toftof

Zit al 35 minuten in de auto, op men parkeerplaats op parking C.
Alles staat muurvast
 
  • Wow
Waarderingen: 515
Geen warm water meer hebben :sop:
Elektrische waterkoker.
Pompbak.

En voila je kan door.

En als je echt den marginaal (maar met warm water) wil uithangen :

Een grote ton van 50l of zo, https://www.bol.com/be/nl/p/cylindrische-ton-50-l/9200000073695391/.
je pompt er een elektrische weerstand in https://www.gamma.be/nl/assortiment/weerstand-elektrisch-regelbaar-cv-1000w/p/B318291
(of je zoekt ergens een oud wasmachine en je demonteert daar de elektrische weerstand uit...)
Je wacht tot dat water goed warm is.
Je dumpt dat in het bad. En je hebt uw normaal verkwikkend bad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Fucking hell.
Concert tot 22u45 max denk ik.

Dan moet volgens mij iedereen die de metro neemt en naar parking C moet door dezelfde straatjes (als er daar paniek uitbreekt ist een ramp)

Parking C is gewoon een ramp.
23u38 op de parking en ik ben om 01:15 de E40 kunnen oprijden aan Zaventem.
Gewoon continu stilstaan op die parking, mensen lagen te slapen achter het stuur of hadden kampeerstoeltjes mee
 
Mijn iPhone die een of andere update gedaan heeft.
Nu staat alles anders en weer allemaal nutteloze icoontjes erbij die ik mag veranderen.
Ook bij elke app die ik open direct andere info dan ervoor.
Ik kan duidelijk moeilijk om met zulke veranderingen. :unsure:
 
Mijn iPhone die een of andere update gedaan heeft.
Nu staat alles anders en weer allemaal nutteloze icoontjes erbij die ik mag veranderen.
Ook bij elke app die ik open direct andere info dan ervoor.
Ik kan duidelijk moeilijk om met zulke veranderingen. :unsure:
Dan moet je toch al een grote update (van iOS 14 naar iOS 15 bijvoorbeeld) gedaan hebben, anders zou ik niet weten waarom er nieuwe iconen zouden staan. 🤔

Kleine tip voor de toekomst, bij “Instellingen” > “Algemeen” > “Software-update” kan je automatische updates op “uit” zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Die interims zijn altijd sympathiek op het moment dat ze je binnen proberen krijgen. Ik zou gewoon rechtstreeks proberen, die werkgever zal je hoogstwaarschijnlijk sowieso laten starten via die interim, dus die sympathieke mens daar heeft toch zijn commissie en gij hebt geen tussenstation voor de communicatie.
Ik heb uw raad gevolgd en heb dan gisterenavond nog rechtstreeks gesolliciteerd, maar ik had toch het gevoel dat ik achter die interimmer zijn rug aan het gaan was. Dus ik heb die dan achteraf nog een mailtje gestuurd dat ik ook rechtstreeks bij het bedrijf had gesolliciteerd (onder andere omdat ik daar ook een motivatiebrief kon doorsturen) :unsure: zo zijn alle partijen van alles op de hoogte.

Ik ben te ongeduldig :unsure:
 
We hebben hier onlangs zes weken zonder warm water gezeten op een dag of drie na. Leuk met een kleine van 2 jaar. Positieve kant, wel geen gas verbruikt die tijd.

Het ergste is dat het gisterenavond plots weer werkte en bleef werken, en deze ochtend het weer niet werkt.. En inderdaad, enige voordeel is een nog lager gasverbruik :unsure:
 
Dan moet je toch al een grote update (van iOS 14 naar iOS 15 bijvoorbeeld) gedaan hebben, anders zou ik niet weten waarom er nieuwe iconen zouden staan. 🤔

Kleine tip voor de toekomst, bij “Instellingen” > “Algemeen” > “Software-update” kan je automatische updates op “uit” zetten.
Ja klopt.
Brol, nu krijg ik geen meldingen meer van mijn mailbox of whatsapp.
 
wasmachine die altijd maar in fout valt met F05 code. blijkbaar warmtesensor. al half uur uit de pries gelaten voor reset en zo. noppes natuurlijk. das van het begin dat ik er last mee heb.
is nog wel binnen een jaar garantie denk ik, maar toch... weeral een technieker laten komen (met geen verlof meer op de teller of hij moet deze week nog kunnen komen) :angry:

Edit: filter uitgekuist en dat was blijkbaar de oorzaak.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan