Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha die namen daar.. Was het net eens aan het opzoeken en kwam bij een wijncentrale uit: les caves du dronckaert.

Als je daar gaat fietsen zie je ook van die dingen zoals Oxelaer, Le kieckenpit,..
Je ziet toch nog altijd daar in de namen van steden en gemeenten dat dat vroeger vlaams was.
 
Ik weet zelfs niet wat een Auchan is. 😎
Blijkbaar iets waar 250kg zware West-Vlamingen de rayons gaan leeghalen.

Haha die namen daar.. Was het net eens aan het opzoeken en kwam bij een wijncentrale uit: les caves du dronckaert.

Als je daar gaat fietsen zie je ook van die dingen zoals Oxelaer, Le kieckenpit,..
Je vergeet Tettegem!
 
Ik heb sowieso nooit de meerwaarde begrepen om naar daar te gaan. In mijn geval zou ik meer tijd en brandstof verdoen dan dat ik daar winst maak. Als ik al eens de grens oversteek om naar een winkel te gaan is 't naar Steenvoorde achter goedkope alcohol. Voor wekelijkse boodschappen is zo'n trip het echt niet waard.
Voor ons is het tien minuten auto en we zijn wel een stukje goedkoper af en voor een hele tijd goed met water, fruitsap en dat soort.
 
Voor ons is het tien minuten auto en we zijn wel een stukje goedkoper af en voor een hele tijd goed met water, fruitsap en dat soort.
Gerekend van uw straat (die je hier ooit eens per ongeluk hebt gezet :unsure: ), tot den Auchan is het minstens 20min met de auto!

Maar goed, 't is dan mss maar 10min verschil met een supermarkt in de buurt daar, waardoor jullie er aan uit raken. Voor ons is dat gewoon verlies om tot daar te rijden.
 
Voor ons is het tien minuten auto en we zijn wel een stukje goedkoper af en voor een hele tijd goed met water, fruitsap en dat soort.
Net op hun site de prijzen eens bekeken. Voor water scheelt het dus letterlijk 1 cent per liter met de Colruyt. Of krijg je massakortingen die niet op de site staan?
 
Net op hun site de prijzen eens bekeken. Voor water scheelt het dus letterlijk 1 cent per liter met de Colruyt. Of krijg je massakortingen die niet op de site staan?
Remake, je moet er geen forensisch onderzoek van maken. Ik ga niet met bonnen of rekenmachine aan de slag, ik ga gewoon buiten ene keer per maand met het gevoel dat ik voordeliger af was. Of dat klopt of niet, idgaf, ik let niet echt op mijn boodschappenrekening, hetgeen toegegeven plezant is maar normaal niet iets is dat je op een t-shirt drukt tenzij je hier in het loontopic wil gaan.
 
Voor ons is het tien minuten auto en we zijn wel een stukje goedkoper af en voor een hele tijd goed met water, fruitsap en dat soort.
Doen mijn ouders ook al jaren.
@ derest moet wel de promo's in de mot houden. Alst tent is of andere promo's scheelt het nog een stuk met prijzen van hier :p
Toch de dingen die men ouders kopen. En ik profiteer mee want ze kopen soms dingen voor mij, ikzelf haat het om naar de Auchan te gaan, al jaren niet meer geweest :unsure:
 
Zijn er hier nog waarvan die zoeken op pagina in chrome altijd random open gaat?

Ik heb hier 5 minuten over gedaan om dit te kunnen typen doordat die shit constant open gaat. Zelfs al raak ik mijn scherm niet aan dan nog springt het open.
 
Hier zitten heel wat I.T ers. Vraag eens of ze ernaar willen kijken. Dat doen ze met plezier.
Een paar welgemikte vuistslagen hebben het precies opgelost.

Ben ik nu ook een I.T er? Tijd voor een bedrijfswagen, een hoop extralegale voordelen en ik kan eindelijk posten in het brutoloontopic.
 
Hier zitten heel wat I.T ers. Vraag eens of ze ernaar willen kijken. Dat doen ze met plezier.

Ik ben een ITer in training, en zit zelf met een gek probleem specifiek op dit subforum. Op de meest sporadische momenten downloadt Firefox opeens een .htm bestand van 0 bytes, en gebeurt enkel als ik Algemen Discussies open, en slechts zelden, gok zo'n 5-10% kans dat dit gebeurt. Big wtf.
 
Ik ben een ITer in training, en zit zelf met een gek probleem specifiek op dit subforum. Op de meest sporadische momenten downloadt Firefox opeens een .htm bestand van 0 bytes, en gebeurt enkel als ik Algemen Discussies open, en slechts zelden, gok zo'n 5-10% kans dat dit gebeurt. Big wtf.
Al eens gemeld hier.

 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan