Status
Niet open voor verdere reacties.
allez, ik het kader van welke vreemde aandoening heb ik nu weer: mijn spier aan mijn rechterscheenbeen en mijn voet 'slapen' al een heel week. Ik kan stappen, op mijn hurken zitten en zo, dus bewegen is geen probleem, maar bij elke aanraking voelen ze gewoon voos aan alsof ze verdoofd zijn. Dinsdag maar eens naar de dokter gaan, voordat mijn been afsterft :unsure:
Dichtgeslibde aders door al dat vettig eten.
 
  • Haha
Waarderingen: 515

Wat een ongelooflijk slechte opvoeding moet je wel niet gehad hebben om te denken dat het ok is om afval achter te laten. Die gasboetes mogen ze gerust vertiendubbelen. Met mensen die niet eens een beetje fatsoen hebben om hun afval mee te nemen naar de eerste afvalcontainer heb ik nul komma nul compassie met hun financiële achtergrond.

Aaaaaargh :angry:
Inderdaad. Zelf geboren en getogen aan de kust en zal me dan ook maar onthouden van verdere commentaar. :rolleyes:
 
Uiteraard een verkoudheid na enkele warme dagen door die airco’s.
Net op het moment dat mijn vakantie begint ook natuurlijk, giga veel keelpijn. #FmL
 
Net als elke West Vlaming, deze morgen naar den Auchan waar elke West Vlaming rondloopt met dezelfde bedenking ‘verdomme, er lopen hier echt teveel West Vlamingen’. Enige echt storende was zo één vrouwmens van om en bij de 250 kilo die maar bleef niezen en hoesten zonder enig bedekken van de mond, elke rayon waar die kwam leeg op drie seconden.
 
Net als elke West Vlaming, deze morgen naar den Auchan waar elke West Vlaming rondloopt met dezelfde bedenking ‘verdomme, er lopen hier echt teveel West Vlamingen’. Enige echt storende was zo één vrouwmens van om en bij de 250 kilo die maar bleef niezen en hoesten zonder enig bedekken van de mond, elke rayon waar die kwam leeg op drie seconden.
Euh, ik ben ook west vlaming en ik ben niet naar den auchan geweest
 
Pro tip, als je ooit verplicht wordt om naar daar te gaan, ga dan niet in Roncq maar ga wat dieper frankrijk in, dan ga je naar een winkel ipv een of ander smerig kot waar mensen als een bende debielen zitten te graaien.
Ik heb sowieso nooit de meerwaarde begrepen om naar daar te gaan. In mijn geval zou ik meer tijd en brandstof verdoen dan dat ik daar winst maak. Als ik al eens de grens oversteek om naar een winkel te gaan is 't naar Steenvoorde achter goedkope alcohol. Voor wekelijkse boodschappen is zo'n trip het echt niet waard.
 
Ik heb sowieso nooit de meerwaarde begrepen om naar daar te gaan. In mijn geval zou ik meer tijd en brandstof verdoen dan dat ik daar winst maak. Als ik al eens de grens oversteek om naar een winkel te gaan is 't naar Steenvoorde achter goedkope alcohol. Voor wekelijkse boodschappen is zo'n trip het echt niet waard.
Waar is de tijd dat ik met mijn grootvader mee ging naar steenvoorde achter wijn. Ze vulden daar dan een vat dat hij dan thuis zelf in flessen moest doen. Ik vraag me af of dat nog zou bestaan.
 
Waar is de tijd dat ik met mijn grootvader mee ging naar steenvoorde achter wijn. Ze vulden daar dan een vat dat hij dan thuis zelf in flessen moest doen. Ik vraag me af of dat nog zou bestaan.
Geen idee, maar de picon en cava zijn daar wel maar voor de helft van hier. Denk dat het een SuperU is.
 
Geen idee, maar de picon en cava zijn daar wel maar voor de helft van hier. Denk dat het een SuperU is.
Haha die namen daar.. Was het net eens aan het opzoeken en kwam bij een wijncentrale uit: les caves du dronckaert.

Als je daar gaat fietsen zie je ook van die dingen zoals Oxelaer, Le kieckenpit,..
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan