Nee ik ergerde me aan de franse mensenJa snap ik, het stikt daar van de West Vlamingen naar het schijnt.
Altijd in de weg lopen en nooit aan de kant gaan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik ergerde me aan de franse mensenJa snap ik, het stikt daar van de West Vlamingen naar het schijnt.

Een paar welgemikte vuistslagen hebben het precies opgelost.Hier zitten heel wat I.T ers. Vraag eens of ze ernaar willen kijken. Dat doen ze met plezier.
Hier zitten heel wat I.T ers. Vraag eens of ze ernaar willen kijken. Dat doen ze met plezier.
Al eens gemeld hier.Ik ben een ITer in training, en zit zelf met een gek probleem specifiek op dit subforum. Op de meest sporadische momenten downloadt Firefox opeens een .htm bestand van 0 bytes, en gebeurt enkel als ik Algemen Discussies open, en slechts zelden, gok zo'n 5-10% kans dat dit gebeurt. Big wtf.
Damn en hier hoopte ik eindelijk mijn eerste aanwijzing te hebben voor supernatural shizzle en gij komt hiermee af.Al eens gemeld hier.
![]()
Can't Solve - [Firefox] Automatisch downloaden .htm
Mogelijk ligt het probleem bij mijn Firefox, maar sinds vandaag gebeurt het volgende: Wanneer ik naar dit forum surf download mijn browser automatisch een .htm file van 0 bytes. Iemand een idee wat dit is en waarom het gebeurt?www.beyondgaming.be
Nieuwe ergernis!Laatste info die ik online kon vinden:Damn en hier hoopte ik eindelijk mijn eerste aanwijzing te hebben voor supernatural shizzle en gij komt hiermee af.Nieuwe ergernis!
Geen ticket, geen service!Hier zitten heel wat I.T ers. Vraag eens of ze ernaar willen kijken. Dat doen ze met plezier.
Ik heb sowieso nooit de meerwaarde begrepen om naar daar te gaan. In mijn geval zou ik meer tijd en brandstof verdoen dan dat ik daar winst maak. Als ik al eens de grens oversteek om naar een winkel te gaan is 't naar Steenvoorde achter goedkope alcohol. Voor wekelijkse boodschappen is zo'n trip het echt niet waard.

Dan moet ge dieseltoeslag aanrekenen en op zijn minst in natura betaald worden in de vorm van een copieuze maaltijd en drank.Bij deze een ergernis in dezelfde lijn van al een hele tijd geleden:
Mijn schoonbroer en zijn toenmalige vriendin wilden per sé naar Sluis om shampoo, want "dat is daar zoveel goedkoper als bij ons". Soit, van bij ons is dat een klein uur rijden, maar we maken er een leuk uitstapje van, Sluis is best gezellig en combineren wij ook af en toe als we naar Cadzand gaan.
Goed, we zijn daar, stappen zo een drogist binnen, kopen ze daar.... 1 bus shampoo. Serieus? Ik had nu wel gedacht dat ze een ganse doos ofzo gingen kopen, meteen een voorraadje voor een paar maanden. Nee, 1 f****** bus.
Vaneigenst dat het ook goedkoper is als ge dan nog eens met mij meerijdt en dus geen nafte/diesel moet betalen. Maar samen met de prijs voor een parkingticket denk ik niet dat die ene bus shampoo zoveel goedkoper was dan bij ons.
Ik weet zelfs niet meer of ze den aperitief betaald hebben.Dan moet ge dieseltoeslag aanrekenen en op zijn minst in natura betaald worden in de vorm van een copieuze maaltijd en drank.

Die interims zijn altijd sympathiek op het moment dat ze je binnen proberen krijgen. Ik zou gewoon rechtstreeks proberen, die werkgever zal je hoogstwaarschijnlijk sowieso laten starten via die interim, dus die sympathieke mens daar heeft toch zijn commissie en gij hebt geen tussenstation voor de communicatie.Interimbureau reageert niet meer. Gisteren nationale feestdag, vandaag wrs brugdag. Rationeel snap ik het wel maar ik ben een ongeduldige mens. De vacature staat ook open op de site van het bedrijf zelf, ik zou gewoon rechtstreeks kunnen solliciteren zonder dat interimbureau, maar die consulent is nog een sympathieke mens dus ik gun het hem wel. Maar steek er wat tempo in pls. Ondertussen zit ik tegen beter weten in mijn emails te refreshen.
Dus je had beter uw kleine alleen gestuurd en buiten op het gemak een pintje gaan drinken?Lego dino expo in de handelsbeurs in A'pen. 10 glazen koten van 1m² met wat mini dinos in, 1 grote gebouwde dino en een speelhoekje.
26 euro alstublieft met een kind van 3 bij die gratis binnenmocht

Dus je had beter uw kleine alleen gestuurd en buiten op het gemak een pintje gaan drinken?![]()
Dan moet jij de VAR bovenhalen he. Ahja...Een die met z’n twee dochtertjes boodschappen ging doen en ze hadden allebei een scheidsrechter fluitje waar ze quasi continu op floten.![]()
![]()
Dit. Dit zo hard.