Visenya
Well-known member
Er ligt kattekak op onze gazon en we hebben zelf geen kat. Denk niet dat de baasjes dat zullen komen opruimen.Wie heeft er nu last van katten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er ligt kattekak op onze gazon en we hebben zelf geen kat. Denk niet dat de baasjes dat zullen komen opruimen.Wie heeft er nu last van katten.
Er ligt kattekak op onze gazon en we hebben zelf geen kat. Denk niet dat de baasjes dat zullen komen opruimen.
Mijn liefWie heeft er nu last van katten.

En kinderenbelasting, damn die kunnen lawaai maken
sommige volwassenen ook hoor. 

sommige volwassenen ook hoor.
![]()
Een beetje losse aarde in een nieuw perk en die zien dat gewoon als kattenbak hoor. Heb dat hier ook altijd voor. Het probleem is vooral de mentaliteit van "wie heeft er nu last van een kat". Een klein roofdier dat door heel de buurt loopt en af en toe eens een vogel pakt die mogelijk bedreigd is, tof. Dan wat krijsen in het juiste seizoen en alles onderplassen.Katten kakken niet los in het midden van uw gazon. Zeker dat het niet van bijvoorbeeld marters of zelfs een vos kan komen? Die beesten doen wel maar wat op.
Bij mij in de voortuin. Vreselijk frustrerend want het zijn de katten van mijn buurman. Katten die hij altijd buiten laat zitten.Er ligt kattekak op onze gazon en we hebben zelf geen kat. Denk niet dat de baasjes dat zullen komen opruimen.
I fixed that for you.Maar hou gvd buiten uw tuin/woning uw hond aan de lijmband

Ik heb de zoon van een goeie vriend eens horen krijsen omdat hij zijn zin niet kreeg toen ik daar een wijntje aan het drinken was.ik erger mij vooral om geluid, en van kinderen kan ik dat nog relativeren (ik heb er zelf ook...). Zolang het de spuigaten niet uitloopt is dat ok.
Dat is absoluut NOT DONE, maar leg dat maar eens uit tegen een kind dat echt moeilijk doet. Dat was dus onbegonnen werk lol.

of een katMaar wij hebben zo een zelfstandige buurman met een hond, want met de corona had hij geen werk...
Nu zit die weer in de horeca bezig en zit dat beest van s'morgens tot middernacht elke dag alleen. Die hond blaft naar alles wat hij ziet, al is het een bewegend stukje gras.

Ik betaal al belastingen (en ben nochtans ne stille).sommige volwassenen ook hoor.
![]()
Katten betreden op eigen risico mijn “erf”.ik zou liever een kattenbelasting zien, heb ik veel meer last van dan honden.
Wat kan je dan doen?Katten betreden op eigen risico mijn “erf”.
Eigenaars moeten ze maar op hun eigendom houden.
Eerder een idiotenbelasting want ik lees vooral frustraties naar idiote volwassenen de laatste blz...Ik betaal al belastingen (en ben nochtans ne stille).
Maar afgaande op de laatste posts is het duidelijk dat die kinderbelasting er snel mag komen