Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mja, ver terug toen wij nog in een klein huis zonder enige buiten woonden, gingen de vuilzakken ook buiten op de dag van, of het dan een dag later was of niet. Dat was bij momenten onhoudbaar (nieuwe baby, warm weer, dat soort momenten). Natuurlijk zijn er evenzoveel of meer mensen die het perfect een dag langer kunnen binnenhouden, maar da’s gewoonte en dan denk je er niet aan of wil je ze niet binnenslepen. In Kortrijk doen ze alleszins de ronde voor stickers en boetes voor wie meerdere keren doet, dus het is niet zonder risico.
Maja PMD en karton stinken niet dus dat vind ik geen reden om deze buiten te zetten.
En ze zijn deze week al geweest op maandag ipv op de gebruikelijke vrijdag. En dat stond in de jaarlijkse kalender, de app geeft u dat als melding en de gemeente heeft dat zondag nog eens op de facebookpagina gezet ook. Dus al diegene die hem vandaag buitengezet hebben zijn hopeloos te laat en gaan er de volgende 2 weken mee zitten tot de volgende ophaling van PMD en karton. En ik kan er zo de huizen uithalen waar ze de moeite niet gaan nemen om die terug binnen te halen en gaan die gewoon 2 weken buiten op de stoep gaan liggen. En dan gaan we nog content mogen zijn als het de volgende 2 weken niet stevig waait of de PMD en karton komt u tegen de andere kant van de gemeente.

ik neem voor de eerste keer sinds jaren nog ne keer den trein.
Frankfurt, 37minuten wachten in de klaarstaande trein .... op de bestuurder. Die had namelijk ook de trein genomen om op zijn werk te geraken en die had veel vertraging.

nu steek ik vast vlak voor het inrijden van leuven station. Remmen kapot blijkbaar, voor onbepaalde tijd oponthoud ....

plus een mega irritant alarm in de trein dat precies random afgaat.

de trein, altijd een beetje reizen :((

Een paar uur terug kwam ik naar huis gereden van Hasselt. Ik zag dat de bandendruk wat laag was, dus ik ging langs een dats tankstation om ze wat bij te pompen. Er was blijkbaar iets mis met die pomp, want die liet de band leeglopen ipv lucht bij te pompen.
Dan met 1 band die dus nog minder lucht had een ander tankstation gezocht, wel eentje waar de lucht gratis is, want betalen voor lucht gaan we niet doen.
Dat was een Total Energies tankstation, daar werkte de compressor wel, maar ook daar bleef die druk verliezen waardoor het moeilijk was om de juiste druk in de banden te krijgen.
Dit is de eerste keer dat dit zo misloopt, de vorige keren werkten die toestellen altijd zoals het hoorde.

Goh, het zal de ergernis van iedereen zijn maar mijn manieren om de boodschappen halverwege ‘betaalbaar’ (tussen dikke, dikke aanhalingstekens) te houden, geraken op. Zelfs over de grens gaan was vandaag een pijnlijk moment, ook met een kar vol witte producten.

8a3f267dbbd1b51f7a5e4413f49135c5.gif

Goh, het zal de ergernis van iedereen zijn maar mijn manieren om de boodschappen halverwege ‘betaalbaar’ (tussen dikke, dikke aanhalingstekens) te houden, geraken op. Zelfs over de grens gaan was vandaag een pijnlijk moment, ook met een kar vol witte producten.

8a3f267dbbd1b51f7a5e4413f49135c5.gif
Witte producten?
giphy.gif

Vriendin heeft blijkbaar op 1 of ander scam bericht gereageerd al €15 gestolen door die Zeveraars. Gelukkig kijk ik vandaag toevallig op de app van orange.

Hoe oud is dat kind? ST is wel redelijke creepy bij momenten.
Hij is 11 maar hij is voor on-creepbaar voor bepaalde dingen. De papa heeft hem vorig jaar van alles getoond over speciale effecten en zo en sindsdien is het een held. Behalve voor clowns en haaien.

Hij is 11 maar hij is voor on-creepbaar voor bepaalde dingen. De papa heeft hem vorig jaar van alles getoond over speciale effecten en zo en sindsdien is het een held. Behalve voor clowns en haaien.
Zo heb ik de onze ook Jurassic World uitgelegd en dat de kinderen niet dood gaan in de film.

Debielen die denken: "Oh, mist? Geen probleem voor mij! Maar met de huidige energieprijzen steek ik mijn lampen niet aan hoor!" :unsure:

Ik wou nooit Stranger Things zien. Nu kijkt mijn kind naar ST en krijg ik per uur aflevering de drie uur durende recap.
Toen ik Gremlins gezien had, als 9 jarige, had ik daar letterlijk nachtmerries van. Dat er nieuwe gremlins geboren werden doordat de slechterik zich met water besprenkelde, dat vond ik zeer akelig en beangstigend. :tongue:

Toen ik Gremlins gezien had, als 9 jarige, had ik daar letterlijk nachtmerries van. Dat er nieuwe gremlins geboren werden doordat de slechterik zich met water besprenkelde, dat vond ik zeer akelig en beangstigend. :tongue:
Ze volgen allebei wel die logica als het op hun wekelijkse bad aankomt.

Mn papa had me op 8-jarige leeftijd Aliens getoond. Daar is Gremlins niks bij.

een jaar of 7/8 en faces of death series en cannibal holocaust.

de scene van het vierendelen was mij tmeest vanal bijgebleven. Rond mijn 12 jaar had ik internet en dan zag ik nog veel ergere shit op rotten en ogrish :p
Ah yes, de tijd van de ontvoeringen door Al Qaida en consoorten en dan onthoofdingen. Vroeg natuurlijk in een potje SOF2 als nieuwsgierige snaak naar waar ik die vids kon zien. Had er spijt van, zeker toen ik die avond spaghetti als diner kreeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan