Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dan ga je met het openbaar vervoer naar je werk voor het grootste deel van je traject, dan mag je binnenkort toch nog meer en meer betalen aan de NMBS. Mensen echt uitpersen noem ik dit.
Ik vind dat eerlijk gezegd schandalig.
Net zoals betalend parkeren aan ziekenhuizen.

Dan ga je met het openbaar vervoer naar je werk voor het grootste deel van je traject, dan mag je binnenkort toch nog meer en meer betalen aan de NMBS. Mensen echt uitpersen noem ik dit.

Hier in de regio worden ook alle stations stilletjes aan betalend. Ongelofelijk... Zeker als je de absurde prijzen ziet voor een abonnement.

Na lang erover te denken en twijfelen ga ik mijn motorijbewijs halen. Moet nu lukken dat de moto die ik op het oog heb in korting staat aangezien het de laatste modellen van 2022 zijn die ze nog hebben, en het scheelt ferm in prijs. Mij kennende wil dat zeggen dat ik zaterdag een moto ga kopen zonder rijbewijs. eens zien hoe ik die dan bij mij krijg :unsure:
Ik weet niet van waar je bent, maar er zijn tal van firma's die dit voor je doen. (je kan hem ook gewoon in de garage laten staan tot je je rijbewijs hebt). Wat heb je op het oog?

Inderdaad, gisteren ook nog meegemaakt. Een uurtje naar het ziekenhuis, dat is dan €3 extra aan parkeergeld.
Dochter moest in dagopname maar niet in ons vast ziekenhuis, na 4u moest ik gaan werken en bleef de papa alleen bij de dochter: da's dan 13 euro astemblief. We stonden er met 2 auto's op. 🙈
Voor controles parkeerde ik me voortaan wel 300m verder.

Update van mijn aggressieve klant, mijn kamer meisje kwam naar mij gelopen dat hij terug aggressief was. Ik loop naar de kamer en daar zie ik hem zijn vrouw zo hard duwen dat ze half op de grond valt en dan maakte hij een beweging dat leek dat hij haar zou schoppen.

Ik heb naar hem geroepen als hij haar durft te schoppen dat ik zijn gezicht breek. Dan heeft hij uiteindelijk niets gedaan. Hem hem dan gezegd direct de lodge te verlaten ofwel "drag" ik hem achter mijn wagen tot ad gate. Hij is nu zijn bagage ah maken.

Maar ik wil hem eigenlijk nog altijd eens een lesje leren, moeilijk om mij in te houden.

Update van mijn aggressieve klant, mijn kamer meisje kwam naar mij gelopen dat hij terug aggressief was. Ik loop naar de kamer en daar zie ik hem zijn vrouw zo hard duwen dat ze half op de grond valt en dan maakte hij een beweging dat leek dat hij haar zou schoppen.

Ik heb naar hem geroepen als hij haar durft te schoppen dat ik zijn gezicht breek. Dan heeft hij uiteindelijk niets gedaan. Hem hem dan gezegd direct de lodge te verlaten ofwel "drag" ik hem achter mijn wagen tot ad gate. Hij is nu zijn bagage ah maken.

Maar ik wil hem eigenlijk nog altijd eens een lesje leren, moeilijk om mij in te houden.
En moet zijn vrouw de lodge mee verlaten? Want hij zal ze anders gewoon ergens anders nog mishandelen.

En moet zijn vrouw de lodge mee verlaten? Want hij zal ze anders gewoon ergens anders nog mishandelen.
De keuze is aan haar, maar meestal in zon relaties volgen ze de man. Politie zal hun ook opwachten aan de gate.

De realiteit is al wil ik echt die man zijn gezicht breken zodat hij misschien een les leert maar de enige die echt iets kan aan veranderen is zijn vrouw door hem te verlaten. Dat dit hier gebeurt is teken dat dit al veel langer aan de hand is.

Hier in Diest staan de nieuwe slagbomen er ook al en kunnen ze ons binnenkort ook uitmelken.

Ze zouden het moeten maken dat je met een abbo of ticket er gratis kan parkeren. Ik kan begrijpen dat veel niet NMBS reizigers die parkings ook gebruiken en dan streven ze hun doel ook voorbij helaas.

Ze zouden het moeten maken dat je met een abbo of ticket er gratis kan parkeren. Ik kan begrijpen dat veel niet NMBS reizigers die parkings ook gebruiken en dan streven ze hun doel ook voorbij helaas.
Er is een kortingstarief indien je ook een ticket hebt (maar dat ging vorige zomer niet met online tickets lol, geen idee hoe het nu zit), in Aarschot waar het sinds enkele jaren ook betalend is.

Er is een kortingstarief ja, maar desondanks mag je maandelijks €40 aan de NMBS gaan betalen waar je voorheen gratis kon parkeren. En dan willen ze zogezegd meer mensen op de trein krijgen in plaats van in de file. Dit is mensen uitzuigen, de bus is in dit land volstrekt onbetrouwbaar tenzij voor schoolvervoer en je fiets? Die is voer voor dieven in kleine stations.

husqvarna svartpilen 401, vind dat design echt zalig. zou hem zelf wel naar huis rijden maar of dat aan te raden is zonder rijbewijs :D
Nieuw kopen? Dan ga je niet ver geraken zonder nummerplaat/verzekering…

Ik zou zeggen: koop hem en regel de aflevering de dag dat je je rijbewijs haalt.

Net fietstochtje door de gemeente gedaan. Normaal komen ze op vrijdag om huisvuil/papier/PMD. Nu zijn ze deze week vanwege de feestdag op maandag geweest. Toen stonden er zeer weinig dozen en PMD zakken buiten. Maar hoeveel er vandaag hun blauwe zak of karton niet buiten gezet hebben :wallbash: feestdag voor iedereen behalve de mannen van de vuilkar zeker? :unsure: Dat is van ook goed naar de vuilniskalender te kijken. En wie de app gebruikt heeft het nog gemakkelijker want die kunt ge instellen op melding geven de avond voor dat ge alles moet buitenzetten.

Hier staan er ook nog veel blauwe zakken buiten. Die gingen ze dan afgelopen woensdag normaal komen ophalen. Maar ik vermoed dat er door de actiedag niet veel is opgehaald. De gewone huisvuilzak zijn ze dan gisteren wel komen ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan