Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wou net nog reageren. Nagevraagd en er zijn wat haperingen inderdaad. We kijken het meteen na om te zien waar het aan ligt enig het iets is wat we vlug kunnen oplossen. Merci!
Bepaalde invoegen functies (afbeelding) Kan ik momenteel via gsm ook niet.
Geen idee of dit ook een probleem is of gewoon aan men goedkope gsm ligt.

Ik kan geen enkele ding toevoegen vanuit de toolbar op gsm, geen emojis, links, tekst vetgedrukt, cursief,... Staat bij mij allemaal in het grijs en kan er dus niet op klikken.

ik gok dat dat ligt aan je editor: druk op de drie streepjes rechtsbovenaan in de editor (naast de refresh bij iOS) en klik dan op de [ ] zoals Tonerider al zei. Dan zet je het invoegen aan, anders moet je de tags manueel intypen, zoals
[ img ]

Net fietstochtje door de gemeente gedaan. Normaal komen ze op vrijdag om huisvuil/papier/PMD. Nu zijn ze deze week vanwege de feestdag op maandag geweest. Toen stonden er zeer weinig dozen en PMD zakken buiten. Maar hoeveel er vandaag hun blauwe zak of karton niet buiten gezet hebben :wallbash: feestdag voor iedereen behalve de mannen van de vuilkar zeker? :unsure: Dat is van ook goed naar de vuilniskalender te kijken. En wie de app gebruikt heeft het nog gemakkelijker want die kunt ge instellen op melding geven de avond voor dat ge alles moet buitenzetten.
Mja, ver terug toen wij nog in een klein huis zonder enige buiten woonden, gingen de vuilzakken ook buiten op de dag van, of het dan een dag later was of niet. Dat was bij momenten onhoudbaar (nieuwe baby, warm weer, dat soort momenten). Natuurlijk zijn er evenzoveel of meer mensen die het perfect een dag langer kunnen binnenhouden, maar da’s gewoonte en dan denk je er niet aan of wil je ze niet binnenslepen. In Kortrijk doen ze alleszins de ronde voor stickers en boetes voor wie meerdere keren doet, dus het is niet zonder risico.

Bij ons komen ze nu gewoon ook op feestdagen het huisvuil ophalen …dus geen dag later zoals vroeger .
Heb gisteren mijne vuilbak gewoon buiten gezet en deze is netjes leeg gemaakt vandaag .

ik gok dat dat ligt aan je editor: druk op de drie streepjes rechtsbovenaan in de editor (naast de refresh bij iOS) en klik dan op de [ ] zoals Tonerider al zei. Dan zet je het invoegen aan, anders moet je de tags manueel intypen, zoals
[ img ]
248x9q.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan