Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah yes, de tijd van de ontvoeringen door Al Qaida en consoorten en dan onthoofdingen. Vroeg natuurlijk in een potje SOF2 als nieuwsgierige snaak naar waar ik die vids kon zien. Had er spijt van, zeker toen ik die avond spaghetti als diner kreeg.

Het gaat er meer en meer los over in de loop der jaren qua gore video's. Zeker met de mexicaanse kartels. Zoek maar eens funky town cartel video op... Al quaida is er niks bij vergeleken

Toen ik Gremlins gezien had, als 9 jarige, had ik daar letterlijk nachtmerries van. Dat er nieuwe gremlins geboren werden doordat de slechterik zich met water besprenkelde, dat vond ik zeer akelig en beangstigend. :tongue:
Idem! Nadien jarenlang nachtmerries gehad 🙈

Mn papa had me op 8-jarige leeftijd Aliens getoond. Daar is Gremlins niks bij.
Mijn zoon is eens stiekem naar beneden gekomen toen ik Aliens keek (blijft één van mijn favoriete films). Hoor ik plots achter mij “papa, welke dino’s zijn dat?” Nog nooit zo rap het bakske gepakt om het af te zetten 😆 Het kind heeft er gelukkig geen trauma aan opgelopen.

deze morgen gekocht, ik mag erom gaan eens ik mijn rijbewijs heb gehaald. Nu hoop ik dat er daar geen lange wachttijden op zijn...
Proficiat en succes met je rijbewijs. Al denk ik wel dat dat even zal duren, maar je weet nooit dat er nog momenten vrij zijn in je gekozen rijschool 👍🏻

een jaar of 7/8 en faces of death series en cannibal holocaust.

de scene van het vierendelen was mij tmeest vanal bijgebleven. Rond mijn 12 jaar had ik internet en dan zag ik nog veel ergere shit op rotten en ogrish :p
Fok ja, die vierendeel scene uit faces of death. Zie ik ook nog voor me.

Naar 't zeetje met de ouders.
Maar mijn pa rijdt en ik zit vooraan. Eigenlijk is hij niet echt meer een veilige chauffeur en toch paar keer al gevaarlijke situaties gecreëerd...
Is al enkele jaren zo en ik vind het moeilijk er een gesprek over te beginnen.
Mijn ma en zus zeggen exact 't zelfde. Maar hij wil 't stuur ook niet aan m'n ma laten.

Maar mijn pa rijdt en ik zit vooraan. Eigenlijk is hij niet echt meer een veilige chauffeur en toch paar keer al gevaarlijke situaties gecreëerd...
Mijn ma en zus zeggen exact 't zelfde. Maar hij wil 't stuur ook niet aan m'n ma laten.
De huisarts erover contacteren is ook iets wat soms wordt gedaan. Zeker bij oudere mensen nog een "gezagsfiguur" naar wie ze makkelijker luisteren.

12 jaar en eerste avond alleen thuis. (Ouders zaten op restaurant op 200m)
Night Of The Living Dead en Evil Dead.
Denk jaar of 14, alleen thuis met mijn zus en Blair Witch... tot halverwege vader, uren vroeger dan verwacht en muisstil thuis gekomen, de living deur opengooide.... man man, en ik ben zo al schietachtig.

Ik ken het. Mijn pa is intussen zijn rijbewijs kwijt omwille van een ongeval waar hij in betrokken was, ik hoop voor jou dat het niet zo ver moet komen.

Hij zit nu nog meer geïsoleerd dan vroeger, maar ik voel vooral opluchting dat hij niet meer brokken kan maken.

Ik ken het. Mijn pa is intussen zijn rijbewijs kwijt omwille van een ongeval waar hij in betrokken was, ik hoop voor jou dat het niet zo ver moet komen.

Hij zit nu nog meer geïsoleerd dan vroeger, maar ik voel vooral opluchting dat hij niet meer brokken kan maken.
De laatste jaren voor zijn dood was dat hier ook zo. Mijn vader wou dan altijd een gigantische stationwagen (laatste was zo'n lange Opel Vectra), om daarmee nogal te zwalpen, volle gas op te trekken om aan een licht 100 m verder praktisch een noodstop te maken, alles zonder pinker te doen, enz.

Het is voor oudere mensen vaak het symbool van hun vrijheid.

Zonet een wandelingske gaan maken met ons hondje.
200m van thuis zit een vrouw onkruid te trekken op haar inrit en aan de voordeur ligt hun labrador.

Moment dat hij ons ziet schiet hij achter die vrouw haar rug weg richting ons.
Tis pas toen onze begon te blaffen dat ze door had dat hare hond weg was
"Hij doet niks hoor", wel 5x roepen voor de hond reageerde

Uiteindelijk die van ons gewoon opgepakt zodat hij niks kon doen, ik ga het niet in praktijk uittesten.

Maar hou gvd buiten uw tuin/woning uw hond aan de lijband

Zonet een wandelingske gaan maken met ons hondje.
200m van thuis zit een vrouw onkruid te trekken op haar inrit en aan de voordeur ligt hun labrador.

Moment dat hij ons ziet schiet hij achter die vrouw haar rug weg richting ons.
Tis pas toen onze begon te blaffen dat ze door had dat hare hond weg was
"Hij doet niks hoor", wel 5x roepen voor de hond reageerde

Uiteindelijk die van ons gewoon opgepakt zodat hij niks kon doen, ik ga het niet in praktijk uittesten.

Maar hou gvd buiten uw tuin/woning uw hond aan de lijband

Ik stoor mij gewoon enorm aan blaffende honden in het algemeen, mensen kopen hier maar honden in de buurt om er dan niet naar om te kijken. Van mij mogen ze zoiets als een hondenbelasting invoeren ze, net zoals wegbelasting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan