Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ugh, op spoed gezeten. Diagnose: nierontsteking. Nurk van een spoedarts die mij 1 minuut gezien heeft, toen werd weggeroepen. Na enkele onderzoeken teruggezien met de diagnose en de mededeling dat de nodige antibiotica op mijn voorschrift stond. Toen ik enkele vragen wou stellen, verwees hij me nota bene naar het internet waar veel te vinden is en weg was ie. Ik heb helaas als kind een ernstig nierprobleem gehad waardoor mijn nieren vervroegd zullen aftakelen. Ik heb dat zelfs niet ter sprake kunnen brengen laat staan vragen of dit mss een voorbode is. Nu ja, over enkele maanden jaarlijkse controle door mn nefroloog.
Kom je aan de apotheek, heeft die eikel vanalles voorgeschreven dat ie niet vermeldde, waaronder een pijnstiller waar ik duidelijk had van gezegd dat ik er allergisch voor ben. Ik ben niet happig om de andere medicijnen wel te nemen eerlijk gezegd.

> Donderdagavond vervangsleutels van mijn vwatuur gaan checken
> Wou ook verzekeringspapieren even nakijken omdat ik binnenkort naar de keuring moet
> Het was al donker, dus het lampje boven de zetels aangezet voor wat licht
> Kon zweren dat ik het uitgezet had voor ik de garage weer sloot
> Zaterdagavond, wil naar de frituur rijden voor mijn bestelde frieten
> Auto start niet, batterij plat (da lichtje brandde toen ik in mijn auto stapte wtf how)
> Kleine 3km gewandeld naar mijn moeder, hopend dat ze thuis was zodat ik haar fiets kon lenen
> Niet thuis, herinnerde me juist dat ze haar garage zelden sluit en nog een oude fiets had staan
> Chance, fiets gepakt, sms gestuurd naar haar om te laten weten en naar de frituur gefietst
> Frieten waren al ijskoud, op zijn eigen kosten bestelling opnieuw aangemaakt (voel me daar schuldig over en ik bood aan opnieuw te betalen maar hij zei dat het niet nodig was)
> Halverweg naar huis, merk dat achterband behoorlijk plat is + licht brandt niet meer
> Serieus zitten puffen toen ik terug thuis was

Het zit me ook nooit mee. :angry:

Kheb alleszins genoeg cardio gehad voor dit jaar.

Al die artikels over de Zillion beginnen mijn strot uit te komen.

Alle bv's die even al niet meer in de belangstelling staan moeten eerst nog hun verhaal delen over hoe zij ooit op een zaterdag es uitgingen in de zillion en daar een halve tiet zagen. We zijn nog goed voor een paar maand.

Alle bv's die even al niet meer in de belangstelling staan moeten eerst nog hun verhaal delen over hoe zij ooit op een zaterdag es uitgingen in de zillion en daar een halve tiet zagen. We zijn nog goed voor een paar maand.
En daarna kunnen journalisten hier nieuwe inspiratie komen opdoen!

:unsure:

Al die artikels over de Zillion beginnen mijn strot uit te komen.
Ik weet niet wat mij meer stoort, het mediacircus rond hoe mythisch de Zillion was om mensen naar de film te lokken, of al die mensen die daar nog een schepje bovenop doen, en elitair doen over hoe die BV's geen echte Zillion-gangers zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan