Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stoor mij nog meer aan het feit dat dit verdorie iets is waar je meer over hoort dan de oorlog in Oekraïne, de klimaattop in Egypte en andere zaken die wel nieuwswaardig zijn.Ik weet niet wat mij meer stoort, het mediacircus rond hoe mythisch de Zillion was om mensen naar de film te lokken, of al die mensen die daar nog een schepje bovenop doen, en elitair doen over hoe die BV's geen echte Zillion-gangers zijn.
Vandaag naar Bellewaerde. 12.000 man met hetzelfde idee. Gelukkig dat het gratis tickets waren en dat we dat doen omdat opa hier jaren gewerkt heeft en nog eens de kevertjes willen zien.
Anders: horror! (Dus geen nood aan extra halloween-versiering)
Idd. Gemiddeld 60-80 minuten wachten voor een attractie.Ik las net dat Bellewaerde en Walibi zelfs hebben aangegeven dat ze volzet zijn en dat ze vragen om niet meer te komen vandaag.
Gewoon niet lezen, dan heb je er toch geen last van?Al die artikels over de Zillion beginnen mijn strot uit te komen.
De oorlog in Oekraïne komt toch voldoende aan bod, iedere scheet die daar gelaten wordt komt in het nieuws.Ik stoor mij nog meer aan het feit dat dit verdorie iets is waar je meer over hoort dan de oorlog in Oekraïne, de klimaattop in Egypte en andere zaken die wel nieuwswaardig zijn.
Opletten dat je geen boete rijdt door te hard rijden want dan wordt direct ook je verzekering, keuring en rijbewijs mee gecontroleerd en krijg je een dikke vette megaboete/dagvaarding.vandaag gezien dat mijn rijbewijs al 4 maanden vervallen is. erg vervelend want nodig voor het werk. bestaat er zoiets als een spoedprocedure aflevering en/of een attest dat je mag rijden??
En hoe gaan ze weten wie op dat moment de auto bestuurde?Opletten dat je geen boete rijdt door te hard rijden want dan wordt direct ook je verzekering, keuring en rijbewijs mee gecontroleerd en krijg je een dikke vette megaboete/dagvaarding.
Omdat ze al jaren ook de bestuurder 'flitsen' om zulk misbruik tegen te gaan.En hoe gaan ze weten wie op dat moment de auto bestuurde?
Briefje terugsturen dat de vriendin achter het stuur zat en minnelijke schikking betalen

Hier snapte ik er ook niets van, ik moest naar een plaats die ik niet wist zijn, maar wel het dorp waar die plaats is... Eerst wil hij me continu terug laten keren -genegeerd natuurlijk - en wanneer ik dacht dat ik er maar een km of 3 vanaf was, gaf hij nog steeds 10km aan.Waze had het lastig vandaag zenne.

Heerlijk om op zo een brugdag thuis te blijvenHeerlijk op zo'n brugdag komen werken. Erg rustig dus geen gezaag en vragen van iemand anders aan uw hoofd.
En hoewel ik met de fiets ben, ook heel weinig verkeer onderweg.

Precies een zaterdag en alsof iedereen een uur vroeger was, en zondagrijders 25Km/u waar je 50 mag en een halve auto op de andere strook etc.
Lint hangt gewoon aan een haakje vast aan de cilinder van de rol. Zal gewoon gelost zijn.Op 10 november vorig jaar heb ik rolluiken laten plaatsen.
Nu hoor ik zonet plots een harde klap en ik zie dat het rolluik van de living terug naar beneden is gevallen (gelukkig geen stukken na controle) + zie ik het rolluiklint doodleuk los naast het raam bengelen, no idea hoe dit kan maar bon ...
Kort gezegd: Het lint is uit de bandopwinder geschoten (of afgeknakt) en de rol is er dus volledig uit. De bandopwinder en ook het lint, zien er nog intact uit maar misschien is er binnenin iets afgebroken?
Het rolluik is net iets minder dan 1 jaar oud dus ik vermoed dat dit dan sowieso nog onder de garantie valt?![]()