Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag naar Bellewaerde. 12.000 man met hetzelfde idee. Gelukkig dat het gratis tickets waren en dat we dat doen omdat opa hier jaren gewerkt heeft en nog eens de kevertjes willen zien.

Anders: horror! (Dus geen nood aan extra halloween-versiering)

Ik weet niet wat mij meer stoort, het mediacircus rond hoe mythisch de Zillion was om mensen naar de film te lokken, of al die mensen die daar nog een schepje bovenop doen, en elitair doen over hoe die BV's geen echte Zillion-gangers zijn.
Ik stoor mij nog meer aan het feit dat dit verdorie iets is waar je meer over hoort dan de oorlog in Oekraïne, de klimaattop in Egypte en andere zaken die wel nieuwswaardig zijn.

Vandaag naar Bellewaerde. 12.000 man met hetzelfde idee. Gelukkig dat het gratis tickets waren en dat we dat doen omdat opa hier jaren gewerkt heeft en nog eens de kevertjes willen zien.

Anders: horror! (Dus geen nood aan extra halloween-versiering)

Ik las net dat Bellewaerde en Walibi zelfs hebben aangegeven dat ze volzet zijn en dat ze vragen om niet meer te komen vandaag.

26 artikels over de ramp in Zuid Korea met de vertrappelde mensen en hoe de wereld mee in rouw is.

1 klein artikelke over een bomaanslag in mogadishu waarbij 100 mensen omgekomen zijn. Nobody cares.

It's a sad world.

Al die artikels over de Zillion beginnen mijn strot uit te komen.
Gewoon niet lezen, dan heb je er toch geen last van?
Ik stoor mij nog meer aan het feit dat dit verdorie iets is waar je meer over hoort dan de oorlog in Oekraïne, de klimaattop in Egypte en andere zaken die wel nieuwswaardig zijn.
De oorlog in Oekraïne komt toch voldoende aan bod, iedere scheet die daar gelaten wordt komt in het nieuws.
Van die klimaattop heb ik inderdaad nog niet zo veel gehoord, alleen dat "ons Anuna" daar ook naartoe ging.

vandaag gezien dat mijn rijbewijs al 4 maanden vervallen is. erg vervelend want nodig voor het werk. bestaat er zoiets als een spoedprocedure aflevering en/of een attest dat je mag rijden??

vandaag gezien dat mijn rijbewijs al 4 maanden vervallen is. erg vervelend want nodig voor het werk. bestaat er zoiets als een spoedprocedure aflevering en/of een attest dat je mag rijden??
Opletten dat je geen boete rijdt door te hard rijden want dan wordt direct ook je verzekering, keuring en rijbewijs mee gecontroleerd en krijg je een dikke vette megaboete/dagvaarding.

Opletten dat je geen boete rijdt door te hard rijden want dan wordt direct ook je verzekering, keuring en rijbewijs mee gecontroleerd en krijg je een dikke vette megaboete/dagvaarding.
En hoe gaan ze weten wie op dat moment de auto bestuurde?

Briefje terugsturen dat de vriendin achter het stuur zat en minnelijke schikking betalen

Waze had het lastig vandaag zenne.

Thuis vertrokken met Google maps alles in het groen, dus vermoedelijk op 20 min op kantoor.
Zet Waze aan in de auto: "1u10"

the fuq?

ok, kan gebeuren, eerste inschatting op basis van statistieken van een gebruikelijke maandag ... hij zal wel aanpassen ene keer dat ie ziet dat ik 120 kan bollen op de E40

Niet dus. Eerst wou ie mij er af sturen in Ternat om zo binnendoor langs over meise naar de A12 te gaan, en dan via Grimbergen binnendoor naar de Ring.
Ik zei dus: "shit, google maps is niet bijgewerkt en der is echt iets gebeurd...."

Uiteindelijk niks aan de hand, ben gewoon blijven bollen, in groot bijgaarden wou ie mij dan binnendoor langs de tunnels van het centrum sturen. Niks van, de R0 jong!
Ring op, efkes doorgaan, maar dan wou ie mij weer langs de A12 sturen (zo dat afsnij-stukje tussen Wemmel en Wolvertem), gewoon blijven bollen op de Ring.. blijven volhouden dat het 9u ging zijn voor ik op het werk was. Viaduct voorbij, op 5km van de bureau, nog altijd 50 min te gaan :lol:

2 min later de afrit naar het werk genomen en opeens was 'm mee, aankomsttijd 8:17 :lol:

Heerlijk op zo'n brugdag komen werken. Erg rustig dus geen gezaag en vragen van iemand anders aan uw hoofd.
En hoewel ik met de fiets ben, ook heel weinig verkeer onderweg.

Waze had het lastig vandaag zenne.
Hier snapte ik er ook niets van, ik moest naar een plaats die ik niet wist zijn, maar wel het dorp waar die plaats is... Eerst wil hij me continu terug laten keren -genegeerd natuurlijk - en wanneer ik dacht dat ik er maar een km of 3 vanaf was, gaf hij nog steeds 10km aan. 🤔
Zoom ik efkes uit, bleek hij me de hele tijd terug naar huis te willen sturen terwijl ik een specifiek adres had ingetypt! 😡

Opgestaan met wat koppijn en naast me bij buurvrouw één of ander LUIDE kletstante van fuckin s morgens vroeg, zelfs op het toilet hun waffel niet houden en door tetteren.

Dacht effe rustig boodschappen doen voor 10u. Precies een zaterdag en alsof iedereen een uur vroeger was, en zondagrijders 25Km/u waar je 50 mag en een halve auto op de andere strook etc.

Op 10 november vorig jaar heb ik rolluiken laten plaatsen.

Nu hoor ik zonet plots een harde klap en ik zie dat het rolluik van de living terug naar beneden is gevallen (gelukkig geen stukken na controle) + zie ik het rolluiklint doodleuk los naast het raam bengelen, no idea hoe dit kan maar bon ... :unsure:

Kort gezegd: Het lint is uit de bandopwinder geschoten (of afgeknakt) en de rol is er dus volledig uit. De bandopwinder en ook het lint, zien er nog intact uit maar misschien is er binnenin iets afgebroken?

Het rolluik is net iets minder dan 1 jaar oud dus ik vermoed dat dit dan sowieso nog onder de garantie valt? :tongue:

Precies een zaterdag en alsof iedereen een uur vroeger was, en zondagrijders 25Km/u waar je 50 mag en een halve auto op de andere strook etc.
200w.gif

Een foute klok, kan niet echt meer zeker dees smart phone interconnected met de atoomklok tijden.
T was wel ouw menskes uur, dus je weet maar nooit.

Op 10 november vorig jaar heb ik rolluiken laten plaatsen.

Nu hoor ik zonet plots een harde klap en ik zie dat het rolluik van de living terug naar beneden is gevallen (gelukkig geen stukken na controle) + zie ik het rolluiklint doodleuk los naast het raam bengelen, no idea hoe dit kan maar bon ... :unsure:

Kort gezegd: Het lint is uit de bandopwinder geschoten (of afgeknakt) en de rol is er dus volledig uit. De bandopwinder en ook het lint, zien er nog intact uit maar misschien is er binnenin iets afgebroken?

Het rolluik is net iets minder dan 1 jaar oud dus ik vermoed dat dit dan sowieso nog onder de garantie valt? :tongue:
Lint hangt gewoon aan een haakje vast aan de cilinder van de rol. Zal gewoon gelost zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan