Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
EINDELIJK EEN FEESTDAG!

We gaan naar de winkel! Ah neen die is dicht
We gaan naar een pretpark! Ah neen volledig volzet, en als je toch binnen mag 4 uur in de wachtrij staan aan te schuiven
We gaan naar een leuke bar! Neen de uitbater heeft ook ne feestdag
We gaan gezellig een terraske doen! Neen alle stoelen en banken zijn reeds bezet.
Ok dan gewoon een toerke met de wagen. Damned t'is file KILOMETERS lang! Iedereen rijdt vandaag rond.

Fuck this ik ga werken! Neen sorry het kantoor is dicht, het is verboden te gaan werken.
Vandaag is het ook enkel de bedoeling dat mensen op hun knietjes het graf van tante Martha en nonkel Isidoor zitten poetsen, é. Het is een dag van herdenking. Pak maar uw fles Cif en begin maar.

Vandaag is het ook enkel de bedoeling dat mensen op hun knietjes het graf van tante Martha en nonkel Isidoor zitten poetsen, é. Het is een dag van herdenking. Pak maar uw fles Cif en begin maar.
Dat moest je vorige week al gaan doen zijn, vandaag is het namelijk de prijsuitreiking voor beste bloemstuk!

Ik laat me cremeren en verspreiden, moeten mijn denkbeeldige nakomelingen de moeite niet doen men graf te poetsen.

EINDELIJK EEN FEESTDAG!

We gaan naar de winkel! Ah neen die is dicht.
We gaan naar een pretpark! Ah neen dat is volledig volzet, en als je toch binnen mag je 4 uur in de wachtrij staan aan schuiven.
We gaan naar een leuke bar! Neen de uitbater heeft ook ne feestdag.
We gaan gezellig een terraske doen! Neen alle stoelen en banken zijn reeds bezet.
Ok dan gewoon een toerke met de wagen. Damned t'is file KILOMETERS lang! Iedereen rijdt vandaag rond.
Dan maar naar de vrienden? Ah neen die zijn niet thuis en nemen niet op.

Fuck this ik ga werken! Neen sorry het kantoor is dicht, het is verboden te gaan werken.
Daarom dat ik altijd ga werken op feestdagen. Extra betaald + een dag extra verlof die ik zelf kan kiezen.

EINDELIJK EEN FEESTDAG!

We gaan naar een pretpark! Ah neen dat is volledig volzet, en als je toch binnen mag je 4 uur in de wachtrij staan aan schuiven.

Is dat iets nieuw dan, 1 november?

Tekst editor van BG die regelmatig gewoon niet deftig werkt (op de telefoon). Ook niet als ik switch van modus met [ ].
Hier is [ ] vaak wel de oplossing, al zal het bij mij gewoon aan mijn telefoon liggen; soms wil ik een reply doen en krijg ik een andere tab te zien, of wordt elk stuk tekst dat ik selecteer meteen gewist zonder dat ik iets doe.

1 van de katten vond het nodig om rond 3u met een rat binnen te komen en die onder de zetel te leggen. Nog alles mogen verzetten , de rat verwijderen en bloedsporen opkuisen.
Uiteindelijk ben ik nog blij dat het niet zoals de vorige keer een vleermuis was die in huis zat want die zat zonder dat ik het wist 4 dagen verstopt in huis.

1 van de katten vond het nodig om rond 3u met een rat binnen te komen en die onder de zetel te leggen. Nog alles mogen verzetten , de rat verwijderen en bloedsporen opkuisen.
Uiteindelijk ben ik nog blij dat het niet zoals de vorige keer een vleermuis was die in huis zat want die zat zonder dat ik het wist 4 dagen verstopt in huis.
Goed dat ze dood was dan en niet meer (half) in leven!

EINDELIJK EEN FEESTDAG!

Het is precies de eerste feestdag in België die gij meemaakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan