Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker, stel je hele lappen tekst voor zonder logische structuur of duidelijke boodschap!
Ik begrijp niet wat je hiermee wil zeggen want ik weet niet wat het is om een volledige zin te schrijven zonder dat daar iets instaat dat nuttig is maar ja ik ben maar ne sukkel die niet begrijpt wat je bedoelt is dat een probleem neen toch of wel ik weet het niet meer jij nog wel maar alle het valt allemaal nog mee want ik heb structuur in mijn leven maar zeg hoe gaat het nu met u met mij best wel goed maar ja

Maar neen gij, ik zou nooit een heel subforum willen viseren. Dat zou toch niet lief zijn?

Enkele specifieke posters daarentegen, die zou ik toch eens graag op een schrijfcursus sturen.
Ik heb u al een logo gemaakt dat je op de banner boven de deur van uw leslokaal kan plaatsen:

Screenshot-20221028-162232-131.png

Het weekend is goed begonnen voor sommigen.
Daarnet een dame die vertrok uit haar parkeerplaats(linkse kant van de baan), en aan de overkant van de straat een kastje van Electrabel sloopt.
Chance dat dat ding daar staat, of ze zat tegen de gevel hier.
Kastje is muerté, voorbumper van haar voiture ook.

Ergernis van vandaag (of van het jaar):

Ik sluit woensdag een tijdelijke annulatieverzekering af voor een reis die ik dinsdag geboekt hebt. Een reis naar Portugal, nu zondag vertrekken.
Daarachter krijg ik nog eens een pdf binnen waarin men verwijst naar algemene voorwaarden op de site.
Ik lees donderdag die algemene voorwaarden en daarin staat:

"Vindt de boeking binnen 30 dagen voor vertrek plaats, dan kan de tijdelijke annulatieverzekering enkel op datum van boeking afgesloten worden."

Geweldig, ze vragen mij wel in te vullen wanneer de reis begint en eindigt, en laten mij betalen. Maar ze later mij nergens invullen wanneer de boeking was of afchecken dat dit dezelfde dag gebeurd is als "verificatie". Nee dat moest ik maar in de tekstjes gelezen hebben dat dat nodig was.

Dus ik stuur gisteren een mail "ik lees nu dat deze tijdelijke annulatieverzekering niet kon afgesloten worden want dit kan enkel op de datum van boeking en die boeking is 1 dag eerder gebeurd. Aangezien er dus niets is afgesloten, graag het bedrag terugstorten. Mocht het contract toch gelden, graag asap laten weten."

Geen reactie. Ik bel. "Nee u bent niet verzekerd meneer want de boeking gebeurde niet op dezelfde dag" "Nee u krijgt uw geld niet terug meneer, van de wet mogen er geen verzekeringen terugbetaald worden". Geld kwijt dus.

Tot overmaat van ramp heeft vriendin nu vandaag positief zelfgetest voor covid19. Een mens zou van miseri die covid19 nog gewoon onder tafel proberen vegen en het vliegtuig in willen stappen anyway. Maar zo zijn we niet. Dus ja, alles annuleren, vluchten worden niet terugbetaald, hotel maar voor een stuk, en mijn annulatieverzekering is ongeldig en die wordt ook niet terugbetaald.

Een geweldig begin van het verlof!

Laatst bewerkt:
2 mannen hier in de frituur die elkaar precies proberen overtreffen over hoe complex hun job wel niet is, hoe belangrijk ze zijn, etc. Alsof ik een discussie uit het bruto loon topic in levende lijven aan het volgen ben.

Niet om debbie downer te spelen maar graag wat minder joden/hitlergrapjes.
:unsure:
(mijn kleine ergernis met de nadruk op klein)
Met de wijze woorden van groot filosoof R. Van Mechelen:
"Och, hie se, ons tante nonneke!"
:wink:
2 mannen hier in de frituur die elkaar precies proberen overtreffen over hoe complex hun job wel niet is, hoe belangrijk ze zijn, etc. Alsof ik een discussie uit het bruto loon topic in levende lijven aan het volgen ben.
Volgens mij is dit het moderne equivalent van "wie kan het beste op een mammoet jagen en heeft dus het meeste succes bij de vrouwen". Maar ik ben niet helemaal zeker.

Over naar de experts in de dating-thread!!

Met de wijze woorden van groot filosoof R. Van Mechelen:
"Och, hie se, ons tante nonneke!"
:wink:

Volgens mij is dit het moderne equivalent van "wie kan het beste op een mammoet jagen en heeft dus het meeste succes bij de vrouwen". Maar ik ben niet helemaal zeker.

Over naar de experts in de dating-thread!!
Or else we continue dies mopkes in de separeej aka zwam. :fingerguns_r:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan