Zeker, stel je hele lappen tekst voor zonder logische structuur of duidelijke boodschap!Je hebt gelijk maar er zijn veel ergere problemen in het leven dan dt fouten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker, stel je hele lappen tekst voor zonder logische structuur of duidelijke boodschap!Je hebt gelijk maar er zijn veel ergere problemen in het leven dan dt fouten.
Alweer een stiekeme sneer naar pol & actua.Zeker, stel je hele lappen tekst voor zonder logische structuur of duidelijke boodschap!

Maar neen gij, ik zou nooit een heel subforum willen viseren. Dat zou toch niet lief zijn?Alweer een stiekeme sneer naar pol & actua.![]()
Ik begrijp niet wat je hiermee wil zeggen want ik weet niet wat het is om een volledige zin te schrijven zonder dat daar iets instaat dat nuttig is maar ja ik ben maar ne sukkel die niet begrijpt wat je bedoelt is dat een probleem neen toch of wel ik weet het niet meer jij nog wel maar alle het valt allemaal nog mee want ik heb structuur in mijn leven maar zeg hoe gaat het nu met u met mij best wel goed maar jaZeker, stel je hele lappen tekst voor zonder logische structuur of duidelijke boodschap!
Ik heb u al een logo gemaakt dat je op de banner boven de deur van uw leslokaal kan plaatsen:Maar neen gij, ik zou nooit een heel subforum willen viseren. Dat zou toch niet lief zijn?
Enkele specifieke posters daarentegen, die zou ik toch eens graag op een schrijfcursus sturen.
Ik vind dit toch de goede smaak voorbij hoor. Gewoonweg gruwelijk...Ik heb u al een logo gemaakt dat je op de banner boven de deur van uw leslokaal kan plaatsen:
![]()
Laten we nu eerlijk zijn: het is dan ook eerder een strafkamp dan strafcursus.Ik vind dit toch de goede smaak voorbij hoor. Gewoonweg gruwelijk...
die Wordart.
Pfoeh, kan je je inbeelden dat je ineens 70.000 euro kwijt bent.
Niet overdrijven het, het is @Sylverscythe die die cursus zou geven, niet @LoserLaten we nu eerlijk zijn: het is dan ook eerder een strafkamp dan strafcursus.
Dan zou het meer een kampf geweest zijn.Niet overdrijven het, het is @Sylverscythe die die cursus zou geven, niet @Loser
@Loser , das kampfschweinDan zou het meer een kampf geweest zijn.
Met de wijze woorden van groot filosoof R. Van Mechelen:Niet om debbie downer te spelen maar graag wat minder joden/hitlergrapjes.(mijn kleine ergernis met de nadruk op klein)![]()

Volgens mij is dit het moderne equivalent van "wie kan het beste op een mammoet jagen en heeft dus het meeste succes bij de vrouwen". Maar ik ben niet helemaal zeker.2 mannen hier in de frituur die elkaar precies proberen overtreffen over hoe complex hun job wel niet is, hoe belangrijk ze zijn, etc. Alsof ik een discussie uit het bruto loon topic in levende lijven aan het volgen ben.
Or else we continue dies mopkes in de separeej aka zwam.Met de wijze woorden van groot filosoof R. Van Mechelen:
"Och, hie se, ons tante nonneke!"
Volgens mij is dit het moderne equivalent van "wie kan het beste op een mammoet jagen en heeft dus het meeste succes bij de vrouwen". Maar ik ben niet helemaal zeker.
Over naar de experts in de dating-thread!!

Waren ze met hun polshorloge aan het schudden?2 mannen hier in de frituur die elkaar precies proberen overtreffen over hoe complex hun job wel niet is, hoe belangrijk ze zijn, etc. Alsof ik een discussie uit het bruto loon topic in levende lijven aan het volgen ben.

Wel, daar dacht ik ook al aan.?![]()
Chantal werd slachtoffer van ‘spoofing’: “100.000 euro spaargeld verdwenen”
Gebeld worden door de bank, te goeder trouw enkele verrichtingen uitvoeren en de volgende dag vaststellen dat al je spaargeld verdwenen is. Chantal Janssens uit Weelde (Ravels) werd slachtoffer van ‘spoofing’ en wil anderen waarschuwen: “Vertrouw niemand aan de telefoon.”www.nieuwsblad.be
![]()