Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is wel assorti met dat telefoonbakje van de buurRip brievenbus..
"ja meneer het was donker"... Daar ben ik vet mee. Het zijn "maar" twee schroeven en ge kunt die palen recuperen. Suuuuure. Dan ook nog snel beton gebruikt dus dat gaat een geprul worden.
Maar goed dat het iets simpel van de gamma was.
![]()

Op games of de steam deck?Steam adviesprijzen die +68% gaan.
W T F
![]()
Nog beter. Weet niet of het dezelfde waren want was op het werk maar vandaag hebben ze het terug opengelegdGisterenochtend vroeg rond 6.30u à 7u staan ze hier wat verder in het straat om in opdracht van Fluvius de street open te breken om aan de leidingen en kabels te werken. Dezelfde plaats als waar ze eerder dit jaar al eens alles hebben opengebroken en een week bezig waren. Ik keek eens op de Geopunt website en zie ik daar staan: 'Andere aannemer heeft dit niet volledig uitgevoerd, nu krijgen wij de opdracht om de leidingen en kabels op te zoeken en verder af te werken.'
Beginnen dan zo vroeg en zijn om 14u weer weg. Ik denk dat alles zo goed als gedaan was want ze waren het weer terug aan het toeleggen. Vanochtend zelfde uur zijn ze hier terug om dan nog anderhalf uurtje of zo bezig te zijn om dat kleine stukje nog toe te leggen.
. Staat een bord bij max. 30km/u maar het is op het einde van een doodlopende straat.Games. Voor de euro zone ‘maar’ 18 procent erbij.Op games of de steam deck?

Ze willen van elke dag terug 'talk like a pirate day' maken ofzo?Games. Voor de euro zone ‘maar’ 18 procent erbij.

't is echt uwen congé niet he, dees week!Great,
Kom thuis en merk een fijn lijntje op mijn tv.
Ben nu de pixel refresher aan het laten lopen in de hoop dat het daarmee is opgelost.
Tv is nog maar 1.5jaar oud.

Precies niet.'t is echt uwen congé niet he, dees week!![]()

Gewoon zeggen ‘mijn psychiater zegt dat ik eerst moet zeker zijn dat er geen scherpe voorwerpen in de buurt zijn … na de laatste keer …’ en dan met een creepy glimlach dromerig voor u uit staren.Afternoondrinks for the win!![]()
Ik word al een paar weken opgebeld door mijn bankkantoor op momenten dat ik niet direct kan opnemen, ze spreken nooit een bericht in en wanneer ik terugbel om te weten waarvoor er gebeld werd weet de persoon aan de andere kant van de lijn van niets.
Is het nu echt zo moeilijk om een bericht in te spreken zodat ik weer waarover het gaat en naar wie ik moet vragen wanneer ik hen terugbel?

Je hebt gelijk maar er zijn veel ergere problemen in het leven dan dt fouten.De hoeveelheid dt-fouten lijkt de komende weken op het forum nog meer uit de handen te lopen dan al het geval was. En dan bedoel ik geen kleine onoplettenheden in complexe zinnen, maar gewoon flagrant ernaast zitten bij het meeste simpele gebruik.
hij heeft gezegdt
hij beloofd
ik onthoudt
Nee.Pfoeh, kan je je inbeelden dat je ineens 70.000 euro kwijt bent.
Idd, wie zo stom is om zijn spaargeld telefonisch te verhuizen naar een "extern depot"... tja, dan verdient ge het ook.