Ja, sorry, dit zag ik even over het hoofd. Als je een telnr als 2FA hebt ingesteld, uiteraard welMaar toch wel aan die 2 factor identifidinges

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, sorry, dit zag ik even over het hoofd. Als je een telnr als 2FA hebt ingesteld, uiteraard welMaar toch wel aan die 2 factor identifidinges

Gij hebt dan toch ook geen slot op uw voor- en achterdeur?Ik vind het ook erg ambetant , al die "safety shit".
Natuurlijk niet, stel je voor zeg dat je als je thuis komt eerst uw deur moet ontsluiten. Al dat tijdsverlies.Gij hebt dan toch ook geen slot op uw voor- en achterdeur?
Je kan dat toch uitschakelen?Al die zever hier opeens... ik zeg gewoon dat het er over gaat. Gewoon wachtwoord ingeven zou toch mogen volstaan?
Maar dat volstaat niet.Al die zever hier opeens... ik zeg gewoon dat het er over gaat. Gewoon wachtwoord ingeven zou toch mogen volstaan?
Mogen anderen ook nog eens zever uitkramen zonder dat iemand jaloers is?Al die zever hier opeens... ik zeg gewoon dat het er over gaat. Gewoon wachtwoord ingeven zou toch mogen volstaan?
Of als je dringend in u tuin moet pissenNatuurlijk niet, stel je voor zeg dat je als je thuis komt eerst uw deur moet ontsluiten. Al dat tijdsverlies.

Kunnen we niet gewoon de natuur zijn gang laten gaan?![]()
Met een"bloempotkachel" je huis verwarmen, om zo te besparen op je energiefactuur? Brandweer waarschuwt voor gevaren na brand in Hoogstraten | VRT NWS Nieuws
De populaire "bloempotkachels" die op sociale media circuleren, werken niet, zijn brandgevaarlijk en slecht voor de gezondheid. Dat zegt brandpreventieadviseur Tim Renders. De geïmproviseerde kachels, gemaakt met bloempotten en kaarsen, zouden een alternatief moeten vormen voor de klassieke...www.vrt.be
Een idioot idee dat zich verspreidt via sociale media, deel 837.
![]()
Met een"bloempotkachel" je huis verwarmen, om zo te besparen op je energiefactuur? Brandweer waarschuwt voor gevaren na brand in Hoogstraten | VRT NWS Nieuws
De populaire "bloempotkachels" die op sociale media circuleren, werken niet, zijn brandgevaarlijk en slecht voor de gezondheid. Dat zegt brandpreventieadviseur Tim Renders. De geïmproviseerde kachels, gemaakt met bloempotten en kaarsen, zouden een alternatief moeten vormen voor de klassieke...www.vrt.be
Een idioot idee dat zich verspreidt via sociale media, deel 837.
Warm zal het wel geweest zijn, tip lijkt mij dus succesvol!Gisterenavond nog vond er een brand plaats in Hoogstraten bij een vrouw die haar huis probeerde op te warmen met zo'n bloempotkachel. "De dame heeft meteen de brandweer gebeld toen de brand uitbrak", zegt kapitein Jacques Van Gils van de brandweerzone Taxandria.
"We hebben het vuur dus snel kunnen doven zonder verdere schade aan het huis. De vrouw zelf is ook niet gewond. Ik heb wel een foto gemaakt van de constructie en doorgestuurd naar andere brandweermannen om hen te waarschuwen voor het bestaan van zo'n kachel."
Inderdaad zever. Gewoon de deur met de klink sluiten zou ook moeten volstaanAl die zever hier opeens... ik zeg gewoon dat het er over gaat. Gewoon wachtwoord ingeven zou toch mogen volstaan?

Ik erger mij er ook blauw aan, ik begrijp het absoluut voor de online burgerzaken maar voor een instagram bijvoorbeeld niet. Business, ja, maar persoonlijk wat voor nut dat iemand de boudoir foto van TRUMP kan hacken? Enfin, ik begrijp het dus wel maar ik vind het lang niet voor alles nodig.Maar dat volstaat niet.
Het is niet voor niks dat MFA in het bestaan geroepen is. Dat gij dat zever vindt, moet gij weten. Maar het is wel nodig.
Niemand verplicht u natuurlijk om gmail te gebruiken. Met mijn telenet adres heb ik daar geen probleem mee.Ik erger mij er ook blauw aan, ik begrijp het absoluut voor de online burgerzaken maar voor een instagram bijvoorbeeld niet. Business, ja, maar persoonlijk wat voor nut dat iemand de boudoir foto van TRUMP kan hacken? Enfin, ik begrijp het dus wel maar ik vind het lang niet voor alles nodig.
Met gmail heb ik dat dus nooit? En ik heb er een stuk of, enfin, ik heb er veel, allemaal altijd ingelogd en nooit ook maar iets moeten verifiëren. Outlook die een half uur na opmaken al zegt ‘unusual activity’ da’s irritant.Niemand verplicht u natuurlijk om gmail te gebruiken. Met mijn telenet adres heb ik daar geen probleem mee.
Jij vindt het niet noodzakelijk. Maar een andere klant vindt het misschien wel noodzakelijk.Ik erger mij er ook blauw aan, ik begrijp het absoluut voor de online burgerzaken maar voor een instagram bijvoorbeeld niet. Business, ja, maar persoonlijk wat voor nut dat iemand de boudoir foto van TRUMP kan hacken? Enfin, ik begrijp het dus wel maar ik vind het lang niet voor alles nodig.
Ik zeg wel dat ik het bedrijfsgewijs begrijp, voor business en alle online zaken van burgerprofiel etc absoluut. Maar bijvoorbeeld ook als mijn kleinen iets wil inloggen op mijn tablet en dan mag je dat andere authorized toestel gaan bekijken en dan nog de rechtopstaande llama uit zes foto’s gaan kiezen. Maak het gewoon retina-based altijd, veel korter en onhackbaar tenzij je een oog gaat uitsteken.Jij vindt het niet noodzakelijk. Maar een andere klant vindt het misschien wel noodzakelijk.
En wanneer het dan eens zou misgaan, dan wordt de firma overladen met alle zonden der wereld. Dus gewoon perfect begrijpbaar om zoiets dan ook te voorzien als garantie dat er achteraf geen rechtszaken uit voortkomen. In Amerika is zoiets nu eenmaal gevoelig... en als het dan toch bestaat en ontwikkeld is, kan men het beter wereldwijd invoeren.
Dat kan niet altijd, want niet iedereen logt altijd in op dezelfde devices.Ik zeg wel dat ik het bedrijfsgewijs begrijp, voor business en alle online zaken van burgerprofiel etc absoluut. Maar bijvoorbeeld ook als mijn kleinen iets wil inloggen op mijn tablet en dan mag je dat andere authorized toestel gaan bekijken en dan nog de rechtopstaande llama uit zes foto’s gaan kiezen. Maak het gewoon retina-based altijd, veel korter en onhackbaar tenzij je een oog gaat uitsteken.
Ik zeg wel dat ik het bedrijfsgewijs begrijp, voor business en alle online zaken van burgerprofiel etc absoluut. Maar bijvoorbeeld ook als mijn kleinen iets wil inloggen op mijn tablet en dan mag je dat andere authorized toestel gaan bekijken en dan nog de rechtopstaande llama uit zes foto’s gaan kiezen. Maak het gewoon retina-based altijd, veel korter en onhackbaar tenzij je een oog gaat uitsteken.
Mja instagram. Ik ben eens op facebook gehackt en toen hebben ze vanalles zitten promoten op mijn bedrijfspagina via mijn creditkaart. Zou daar toch niet te licht overgaan. Zeker nu dat op vanalles en nog wat nu ook je creditkaart enzo gekoppeld kan worden.Ik erger mij er ook blauw aan, ik begrijp het absoluut voor de online burgerzaken maar voor een instagram bijvoorbeeld niet. Business, ja, maar persoonlijk wat voor nut dat iemand de boudoir foto van TRUMP kan hacken? Enfin, ik begrijp het dus wel maar ik vind het lang niet voor alles nodig.