Status
Niet open voor verdere reacties.
De radio heeft een quota voor Nederlandstalige muziek, aangezien het in de auto meestal radio is hoor ik nu dus meer van die muziek dan ik normaal zou horen. Wat laten ze in godsnaam tegenwoordig allemaal platen maken? Twintig jaar terug was het ook wel barslecht maar had het soms, heel af en toe, meestal niet maar ne keer op de dertig, nog een kitch waarde. Maar nu, ventekes die een Ed Sheeran willen doen (en ene Ed Sheeran is al wraakroepend genoeg) en meisjes die quasi ademloos bezig zijn met ofwel iets wat K3 voor de 18-25 generatie moet zijn of een doodsteek voor de kleinkunst. Er zou toch ook een positieve milieu impact moeten zijn mochten ze niet iedereen en zijn tante een album laten maken.
 
Covid test gedaan het is negatief hoor. dus nie panikeren ! :D

Maar ik zit wel al weer hele week met een pijnlijke keel.
ik draag nu een sjaal van smorgens tot savonds. ja ook binnen.

Het is iets vreemd. Al heel mijn leven sukkel ik daar mee, en vooral dan vlak na de zomer. Precies die overgang naar winter, die mijn keel nie kan verdragen. Heb er elk jaar 1 a 2 keer last van, en dat duurt dan zo een week.
Al amandelen laten verwijderen, maar hielp helaas niet.

Nu drink ik af en toe een slokje wijn, om mijn keel wat te "ontsmetten", want dat doet alcohol toch wel. Hopelijk is dit een goeie remedie.(?!) Ik blijf ook veel binnen. Hopelijk gauw terug de oude.
Whisky m'n beste, whisky.

De radio heeft een quota voor Nederlandstalige muziek, aangezien het in de auto meestal radio is hoor ik nu dus meer van die muziek dan ik normaal zou horen. Wat laten ze in godsnaam tegenwoordig allemaal platen maken? Twintig jaar terug was het ook wel barslecht maar had het soms, heel af en toe, meestal niet maar ne keer op de dertig, nog een kitch waarde. Maar nu, ventekes die een Ed Sheeran willen doen (en ene Ed Sheeran is al wraakroepend genoeg) en meisjes die quasi ademloos bezig zijn met ofwel iets wat K3 voor de 18-25 generatie moet zijn of een doodsteek voor de kleinkunst. Er zou toch ook een positieve milieu impact moeten zijn mochten ze niet iedereen en zijn tante een album laten maken.
Wat is er mis met Ed Sheeran? Ik heb die, omdat m'n vrouw hem live wou zien, zien optreden voor 't verlof en ik was toch onder den indruk welke artiest dat is. Ook al is het totaal mijn genre niet.

Go Eddy!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Lint
De radio heeft een quota voor Nederlandstalige muziek, aangezien het in de auto meestal radio is hoor ik nu dus meer van die muziek dan ik normaal zou horen. Wat laten ze in godsnaam tegenwoordig allemaal platen maken? Twintig jaar terug was het ook wel barslecht maar had het soms, heel af en toe, meestal niet maar ne keer op de dertig, nog een kitch waarde. Maar nu, ventekes die een Ed Sheeran willen doen (en ene Ed Sheeran is al wraakroepend genoeg) en meisjes die quasi ademloos bezig zijn met ofwel iets wat K3 voor de 18-25 generatie moet zijn of een doodsteek voor de kleinkunst. Er zou toch ook een positieve milieu impact moeten zijn mochten ze niet iedereen en zijn tante een album laten maken.
Uw mening over Metejoor?

Metejoor is het soort kunstmatige bv dat werd ontwikkeld door een defecte supercomputer, die een stroompanne kreeg middenin zijn genereer-een-triviale-bv algoritme en alleen Sean D'Hondt als input had terwijl de vanillafactor ingesteld stond op maxed out.

DSCF9717-e1654244360977.jpg
 
Wat is er mis met Ed Sheeran? Ik heb die, omdat m'n vrouw hem live wou zien, zien optreden voor 't verlof en ik was toch onder den indruk welke artiest dat is. Ook al is het totaal mijn genre niet.

Go Eddy!
Ed Sheeran is volledig niet mijn ding, dat is voor mij de XL versie van die ene kneus met zijn gitaar die Wonderwall gaat spelen, elke gelegenheid hij krijgt. Dat is puur persoonlijk, é, ik misgun niemand hun plezier in die jongen. Ik ga zelf liever mijn oren uitscheppen met een verroeste drilboor, maar ik misgun een ander dat niet. Ik ben gewoon overgevoelig (in de ‘ik word er ambetantig van’ zin) voor schmalz.

Uw mening over Metejoor?
Ik heb - natuurlijk - een godsgruwelijke hekel aan Metejoor. De man die zijn vrouw voor alles dankbaar is maar dan wel met ons Julia in bed duikt? Sowieso is een man wiens hele persoonlijk is ‘ik ben getrouwd’ al onbetrouwbaar AF. Ik heb ook nog nooit een nummer van hem uitgeluisterd, de knop gaat steevast om. Het soort muziek dat als ‘spelen’ in ‘brood en spelen’ moet dienen, NASA mag hem uit zijn orbit gaan schieten.
 
Op de baan van het werk naar huis gebeld door onze huisarts. Die vertelde dan eerst even het hele verhaal voor ze er uiteindelijk toe kwam: aah ja met jullie zoon is alles oké he.
De verpleging die elke dag naar de opvang komt, had bij de oudste ipv 1 eenheid insuline even 10 eenheden ingespoten. Ze hebben van de opvang uit naar de huisarts gebeld en die is dan naar daar gereden. Ze was kwaad dat die verpleging zijn ronde had verder gezet en het kind met "leken" had achtergelaten met een overdosis insuline en wat summiere acties van wat ze moesten doen.
Ze hebben hem uiteindelijk vol cola en boterhammen met choco gestoken. Moet ergens met opsuikeren he, niet meteen het meest pedagogische voor een opvang. Oke nieuwe verpleging op de ronde, zijn zo al gehaast om alle patiënten te doen, kent de kleine nog niet helemaal, en al goed dat hem zijn eigen fout onmiddellijk gezien heeft. Missen is menselijk, maar zou hem toch even door de telefoon kunnen trekken hebben de eerste moment toen hem daarnet zelf ook nog eens belde. Zolang hem er maar geen gewoonte van maakt.
 
Ik kom thuis en ik zet de vuilnisbakken buiten en ineens zie ik grote witte vlekken op mijn broek en T-shirt. Mijn vrouw toen ik daarna binnen in huis kwam: Ja ik heb de veranda behandeld met Javel en ik heb daarna in de garage veel javel op de grond gemorst. :unsure:

Bleek dus dat de vuilnisbakken onderaan bevochtigd waren door de javel - ik dacht al dat ik iets rook. Bye bye kledij. Shit happens.
 
Bij terugkeer naar huis rijd ik expres om in Roubaix om wat cheapo benzine in te slaan.
Hun betaalsysteem ligt lam en ik zat met een kleine op de achterbank die bijna zijn hongerkrijs ging afsteken dus verder zoeken was geen optie.

't Zal voor een volgende keer zijn. Hopelijk werkt het dan wel want ik ga geen 20 keer over en weer hossen.

is dat nu zo de moeite eigenlijk? sta hier tegenwoordig ook op 5km in Frankrijk aan een Total maar eigenlijk nog niet de moeite genomen om tot daar te rijden. (toch opmerkelijk dat een landsgrens toch ook nog altijd een beetje een fysieke grens blijft :))
 
is dat nu zo de moeite eigenlijk? sta hier tegenwoordig ook op 5km in Frankrijk aan een Total maar eigenlijk nog niet de moeite genomen om tot daar te rijden. (toch opmerkelijk dat een landsgrens toch ook nog altijd een beetje een fysieke grens blijft :))
Twee weken terug wij €1.31 voor Eur95, dat was toch wel de moeite voor ons. Mr S doet toch 150km per dag voor het werk en dat was een tik goedkoper.
 
Ergernis van vandaag: artificiële intelligentie dat veronderstelt dat ik stukken ouder ben dan echt en mij vandaag een superaanbieding doorstuurt voor Plus Magazine...
Mocht het nu nog een abonnement zijn voor P-Magazine...
 
Voor mijn graduaatsopleiding programmeren een project idee klaargezet om kort te pitchen morgen maar begin te twijfelen of het niet te eenvoudig gekozen is. Idee is om met Python een redditbot te maken (maar ga het enkel gebruiken in een privé subreddit door mij aangemaakt). Kunt daar eenvoudige shit mee doen maar ook iets meer advanced (al weet ik nog niet hoe advanced)

Praying for the best.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan